:: ECONOMY :: Conference 2013 :: The pressing questions of economic science :: ECONOMY :: Conference 2013 :: The pressing questions of economic science
:: ECONOMY :: Conference 2013 :: The pressing questions of economic science
 
UA  RU  EN
         

World of scientific research. Issue 30

Date of conference

24 May 2024

Remaining time to start conference 5



  Main page
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Editorial board. PA «Naukova Spilnota»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Calendar of conferences
Archive
  Scientific conferences
 
 References
 Forum
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Our bottun
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Counters
Українська рейтингова система

2. Management. Marketing;

It is shown [1-8] з 8 Pages: 1 
 
ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ СТИМУЛЮВАННЯ ПРАЦІ ПОСАДОВИХ ОСІБ МИТНИХ ОРГАНІВ
[2. Management. Marketing;]
Author: Брилькова Анна Михайлівна, магістрант Академії митної служби України, м. Дніпропетровськ
08.04.2013 16:08
 
 
ОСОБЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ТОРГОВЕЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ
[2. Management. Marketing;]
Author: Гришко Марія Григорівна, аспірант Київського національного торговельно-економічного університету
12.04.2013 16:33
 
 
ПРОБЛЕМИ СТАНОВЛЕННЯ ТА СУЧАСНОГО ЕТАПУ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ
[2. Management. Marketing;]
Author: Демків Ярина Василівна, кандидат економічних наук, Національний університет «Львівська політехніка»
13.04.2013 12:42
 
 
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
[2. Management. Marketing;]
Author: Жукова Дар’я Анатоліївна, аспірант Харківського гуманітарного університету «Народна українська академія»
18.04.2013 23:27
 
 
 
СУЧАСНИЙ РІВЕНЬ РОЗВИТКУ ПРОМИСЛОВОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
[2. Management. Marketing;]
Author: Лакуста Діана Миколаївна, Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
17.04.2013 16:56
 
 
ОЦЕНКА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯ (НА ПРИМЕРЕ ОАО «ПИНСКИЙ МЯСОКОМБИНАТ»)
[2. Management. Marketing;]
Author: Мацукевич А. В., студентка Полесского государственного университета, г. Пинск, Беларусь
16.04.2013 12:45
 
 
АСПЕКТИ ЕКОНОМІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ СПОРТУ, БІЗНЕСУ ТА ДЕРЖАВИ
[2. Management. Marketing;]
Author: Сазонець Віталій Ігорович, аспірант Дніпропетровського державного інституту фізичної культури і спорту
17.04.2013 13:55
 
 
РОЛЬ ФАНДРАЙЗИНГА У СТВОРЕННІ ТА ПРОСУВАННІ БРЕНДУ
[2. Management. Marketing;]
Author: Шаповаленко К.С., аспірант Інституту економіки і міжнародних відносин Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна; Росул Г.М., студентка Інституту економіки і міжнародних відносин Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна
16.04.2013 09:40
 
It is shown [1-8] з 8 Pages: 1 



© 2010-2024 All Rights Reserved At use of data from the site, the reference to the www.economy-confer.com.ua is obligatory!
Час: 0.217 сек. / Mysql: 1424 (0.172 сек.)