:: ECONOMY :: Конференции 2015 :: Современное состояние экономики: проблемы и перспективы развития :: ECONOMY :: Конференции 2015 :: Современное состояние экономики: проблемы и перспективы развития
:: ECONOMY :: Конференции 2015 :: Современное состояние экономики: проблемы и перспективы развития
 
UA  RU  EN
         

Мир научных исследований. Выпуск 30

Срок представления материалов

24 мая 2024

До начала конференции осталось дней 5



  Главная
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакционная коллегия. ОБ «Наукова спильнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календарь конференций
Архив
  Научные конференции
 
 Ссылки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Счетчики
Українська рейтингова система

Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;

Отображено [1-7] з 7 Страницы: 1 
 
МЕТОДИ ОЦІНКИ РІВНЯ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гаєвська Анастасія Олегівна, магістр, ПВНЗ «Європейський Університет»
01.10.2015 16:40
 
 
ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ СИСТЕМИ САПР НА ВИРОБНИЧИХ ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Коник Олена Андріївна, студентка Національного університету «Львівська політехніка»
07.10.2015 14:52
 
 
УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ У МЕНЕДЖМЕНТІ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Островська Ольга Василівна, студентка Національного авіаційного університету
21.09.2015 17:40
 
 
ПЕРСПЕКТИВЫ РАЗВИТИЯ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В СИСТЕМЕ МЕНЕДЖМЕНТА ПРЕДПРИЯТИЙ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Павленко Юлия Григорьевна, магистр, Европейский университет
21.09.2015 17:06
 
 
 
УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ЕНЕЙ МОТОРС»
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Стеблій Віталій Віталійович, студент, Національний авіаційний університет
03.10.2015 13:30
 
 
ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ КРИТИЧНОГО ЛАНЦЮГА ДЛЯ ПЛАНУВАННЯ ПРОЕКТІВ В ІТ-СФЕРІ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Фалінська Н.І., студентка, Національний університет «Львівська політехніка»
07.10.2015 16:37
 
 
ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧОЇ ЦІННОСТІ БРЕНДОВОГО КАПІТАЛУ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Юрчак Едуард Володимирович, аспірант кафедри маркетингу та реклами, Київський національний Торговельно-економічний університет, м. Київ, Україна
03.10.2015 13:19
 
Отображено [1-7] з 7 Страницы: 1 



© 2010-2024 Все права защищены При использовании материалов сайта, ссылка на www.economy-confer.com.ua обязательна!
Час: 0.193 сек. / Mysql: 1424 (0.153 сек.)