:: ECONOMY :: Конференции 2016 :: Перспективы реформирования национальной экономики :: ECONOMY :: Конференции 2016 :: Перспективы реформирования национальной экономики
:: ECONOMY :: Конференции 2016 :: Перспективы реформирования национальной экономики
 
UA  RU  EN
         

Мир научных исследований. Выпуск 30

Срок представления материалов

24 мая 2024

До начала конференции осталось дней 5



  Главная
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакционная коллегия. ОБ «Наукова спильнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календарь конференций
Архив
  Научные конференции
 
 Ссылки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Счетчики
Українська рейтингова система

Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;

Отображено [1-5] з 5 Страницы: 1 
 
НАПРЯМКИ РЕФОРМУВАННЯ МЕНЕДЖМЕНТУ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНІ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Балашук Неля Миколаївна, студентка, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут ім. І. Сікорського", менеджмент організацій та адміністрування
29.09.2016 12:07
 
 
КОЛАБОРАЦІЯ ЯК СКЛАДОВА СУЧАСНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СИСТЕМИ ВИРОБНИЧИХ ПІДПРИЄМСТВ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Запарована Поліна Сергіївна, магістр, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»
03.10.2016 11:28
 
 
ПРОБЛЕМИ В УПРАВЛІННІ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ САНАТОРНО-КУРОРТНИХ ПІДПРИЄМСТВ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Косик Ірина Юріївна, студентка Національного університету «Львівська політехніка»
04.10.2016 11:07
 
 
 
ГРУЗИНСЬКИЙ ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ РЕКЛАМНИХ РИНКІВ: ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ В УКРАЇНІ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Леськів Олег Анатолійович, аспірант кафедри менеджменту, Львівський національний університет ім. І. Франка, м. Львів, Україна
03.10.2016 13:06
 
 
ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВИХ ІННОВАЦІЙ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Сулима Надія Миколаївна, студентка, Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національно торговельного економічного університету, м. Чернівці; Чаплінський Юрій Богданович, кандидат економічних наук, доцент, Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національно торговельного економічного університету, м. Чернівці
03.10.2016 13:54
 
Отображено [1-5] з 5 Страницы: 1 



© 2010-2024 Все права защищены При использовании материалов сайта, ссылка на www.economy-confer.com.ua обязательна!
Час: 0.245 сек. / Mysql: 1424 (0.192 сек.)