:: ECONOMY :: Конференции 2018 :: Мир экономической науки. Выпуск 5 (26.06.2018) :: ECONOMY :: Конференции 2018 :: Мир экономической науки. Выпуск 5 (26.06.2018)
:: ECONOMY :: Конференции 2018 :: Мир экономической науки. Выпуск 5 (26.06.2018)
 
UA  RU  EN
         

Мир научных исследований. Выпуск 30

Срок представления материалов

24 мая 2024

До начала конференции осталось дней 5



  Главная
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакционная коллегия. ОБ «Наукова спильнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календарь конференций
Архив
  Научные конференции
 
 Ссылки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Счетчики
Українська рейтингова система

Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;

Отображено [1-7] з 7 Страницы: 1 
 
PROMOTION AS ONE OF THE MAIN ELEMENTS OF THE MARKETING COMPLEX ON THE EXAMPLE OF FIRM
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Pustova Yana, student of the group MgZKM-17 (l) Kiev National University of Technology and Design
24.06.2018 15:52
 
 
НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ВНУТРІШНЬОГО КОНТРОЛЮ ПІДПРИЄМСТВА
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Акімов Денис Олександрович, магістр, Донбаська державна машинобудівна академія
27.06.2018 19:34
 
 
УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРОЮ ПІДПРИЄМСТВА В СИСТЕМІ ОПЕРАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Бутирська Ірина Валентинівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту і туризму, Чернівецький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
25.06.2018 13:14
 
 
ЧИ Є МІСЦЕ ДЛЯ КРЕАТИВУ В СУЧАСНІЙ РЕКЛАМІ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Бучинська Олена Вікторівна, кандидат економічних наук, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
21.06.2018 12:41
 
 
 
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ НЕФОРМАЛЬНИМИ ГРУПАМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Машлій Галина Богданівна, кандидат економічних наук, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя; Кузів Яна Юріїівна, студентка, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
26.06.2018 18:35
 
 
ВИКОРИСТАННЯ SWOT-АНАЛІЗУ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВАМИ ЕНЕРГЕТИЧНОЇ ГАЛУЗІ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Урайчик Олена Сергіївна, аспірант, Донбаська державна машинобудівна академія
27.06.2018 19:17
 
 
МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ПІВДЕННОЇ КОРЕЇ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Хегай Євгенія Олексіївна, студентка, Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара
21.06.2018 12:34
 
Отображено [1-7] з 7 Страницы: 1 



© 2010-2024 Все права защищены При использовании материалов сайта, ссылка на www.economy-confer.com.ua обязательна!
Час: 0.391 сек. / Mysql: 1424 (0.323 сек.)