:: ECONOMY :: Conference 2019 :: World of Economic Science. Issue 16 (26.09.2019) :: ECONOMY :: Conference 2019 :: World of Economic Science. Issue 16 (26.09.2019)
:: ECONOMY :: Conference 2019 :: World of Economic Science. Issue 16 (26.09.2019)
 
UA  RU  EN
         

World of scientific research. Issue 30

Date of conference

24 May 2024

Remaining time to start conference 5



  Main page
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Editorial board. PA «Naukova Spilnota»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Calendar of conferences
Archive
  Scientific conferences
 
 References
 Forum
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Our bottun
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Counters
Українська рейтингова система

2. Management. Marketing;

It is shown [1-6] з 6 Pages: 1 
 
МІСЦЕ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ В ПРОЦЕСІ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ
[2. Management. Marketing;]
Author: Галюк Ірина Богданівна, кандидат економічних наук, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу; Гребінник Олег Богданович, магістр, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
23.09.2019 19:07
 
 
АСПЕКТИ УДОСКОНАЛЕННЯ ФІНАНСОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ ПРИ ЗАСТОСУВАННІ РЕГІОНАЛЬНИХ ФІНАНСОВИХ КЛАСТЕРІВ, БЛОКЧЕЙН-ТЕХНОЛОГІЇ ТА ЕЛЕКТРОННИХ ПЛАТІЖНИХ ЗАСОБІВ
[2. Management. Marketing;]
Author: Логвиненко Сергій Леонідович, аспірант, кафедра менеджменту організацій та адміністрування ім. М.П. Поліщука, Житомирський національний агроекологічний університет
16.09.2019 15:08
 
 
ОСОБЛИВОСТІ НАУКОВОЇ ДИСКУСІЇ: МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ТА ІНТЕГРОВАНІ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ
[2. Management. Marketing;]
Author: Марциновський Володимир Валерійович, аспірант кафедри економічної кібернетики та маркетингу, Київський національний університет технологій та дизайну
28.09.2019 09:18
 
 
 
МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЙНІ ЗАХОДИ ДЛЯ ПІДТРИМКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КОЛЕДЖІВ
[2. Management. Marketing;]
Author: Непочатова Галина Володимирівна, викладач, Житлово-комунальний коледж Харківського національного університету міського господарства ім. О.М. Бекетова
26.09.2019 21:03
 
 
СПЕЦИФІКА БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ ЯК ПЕРЕУМОВА ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ БАНКУ
[2. Management. Marketing;]
Author: Обельницька Христина Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри підприємництва та маркетингу, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу; Прядко Володимир Михайлович, магістр, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
25.09.2019 12:36
 
 
ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ МЕНЕДЖЕРІВ ПІДПРИЄМСТВ
[2. Management. Marketing;]
Author: Ходаківська Марина Юріївна, Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця
11.09.2019 10:42
 
It is shown [1-6] з 6 Pages: 1 



© 2010-2024 All Rights Reserved At use of data from the site, the reference to the www.economy-confer.com.ua is obligatory!
Час: 0.262 сек. / Mysql: 1424 (0.216 сек.)