:: ECONOMY :: Конференции 2017 :: Достижения и проблемы современной экономической науки (27.10.2017) :: ECONOMY :: Конференции 2017 :: Достижения и проблемы современной экономической науки (27.10.2017)
:: ECONOMY :: Конференции 2017 :: Достижения и проблемы современной экономической науки (27.10.2017)
 
UA  RU  EN
         

Мир научных исследований. Выпуск 30

Срок представления материалов

24 мая 2024

До начала конференции осталось дней 5



  Главная
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакционная коллегия. ОБ «Наукова спильнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календарь конференций
Архив
  Научные конференции
 
 Ссылки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Счетчики
Українська рейтингова система

Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;

Отображено [1-3] з 3 Страницы: 1 
 
ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ УКРАЇНСЬКИХ КОНДИТЕРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ ЗА РАХУНОК СТВОРЕННЯМЕРЕЖІ ФІРМОВОЇ ТОРГІВЛІ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Арсєнова Анастасія Віталіївна, магістр, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»
27.10.2017 19:24
 
 
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ВПЛИВУ НА МАРКЕТИНГОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ КОМПАНІЙ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Голіцин Андрій Миколайович, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана
27.10.2017 18:03
 
 
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Завальнюк Катерина Сергіївна, асистент кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі, Національний університет біоресурсів і природокористування України, м.Київ, Україна; Заболотна Світлана Петрівна, студентка, Національний університет біоресурсів і природокористування України, м.Київ, Україна
30.10.2017 18:06
 
Отображено [1-3] з 3 Страницы: 1 



© 2010-2024 Все права защищены При использовании материалов сайта, ссылка на www.economy-confer.com.ua обязательна!
Час: 0.222 сек. / Mysql: 1424 (0.172 сек.)