:: ECONOMY :: Conference 2011 :: Prospects for creation of strong economy in modern Ukraine :: ECONOMY :: Conference 2011 :: Prospects for creation of strong economy in modern Ukraine
:: ECONOMY :: Conference 2011 :: Prospects for creation of strong economy in modern Ukraine
 
UA  RU  EN
         

World of scientific research. Issue 30

Date of conference

24 May 2024

Remaining time to start conference 5



  Main page
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Editorial board. PA «Naukova Spilnota»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Calendar of conferences
Archive
  Scientific conferences
 
 References
 Forum
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Our bottun
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Counters
Українська рейтингова система

2. Management. Marketing;

It is shown [1-8] з 8 Pages: 1 
 
МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ В ФОРМУВАННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОЇ ДЕРЖАВИ
[2. Management. Marketing;]
Author: Бондар Олена Ігорівна, студентка Одеського державного економічного університету
12.10.2011 19:05
 
 
УПРАВЛІННЯ ІНОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМ ФІРМИ
[2. Management. Marketing;]
Author: Гаврилова Вікторія Євгенівна, викладач вищої категорії Державного вищого навчального закладу „Луганський коледж будівництва, економіки та права”, Шулер Олександр Олександрович, студент Державного вищого навчального закладу „Луганський коледж будівництва, економіки та права”
13.10.2011 12:07
 
 
ОЦІНКА ЯКОСТІ РЕГУЛЮВАННЯ МІСТОБУДІВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ ТА КРАЇНАХ СХІДНОЇ ЄВРОПИ, ЦЕНТРАЛЬНОЇ АЗІЇ
[2. Management. Marketing;]
Author: Гриненко Володимир Володимирович, асистент кафедри менеджменту і маркетингу в міському господарстві Харківської національної академії міського господарства
12.10.2011 20:22
 
 
СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ
[2. Management. Marketing;]
Author: Дубовик Тетяна Віталіївна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету
11.10.2011 10:48
 
 
 
КАДРОВА ПОЛІТИКА ЯК ФАКТОР ВПЛИВУ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА
[2. Management. Marketing;]
Author: Калінчук Вікторія Олександрівна, студентка Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
12.10.2011 16:20
 
 
НЕМАТЕРІАЛЬНІ МЕХАНІЗМИ МОТИВАЦІЇ ЯК ЗАСІБ ЗАОХОЧЕННЯ ДО РЕЗУЛЬТАТИВНОЇ ПРАЦІ
[2. Management. Marketing;]
Author: Корнієнко Юлія Борисівна, студентка факультету менеджменту Сумського національного аграрного університету
08.10.2011 12:40
 
 
ВПЛИВ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ НА ПРОЦЕС ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ
[2. Management. Marketing;]
Author: Сергейцев Іван Володимирович, студент Східноукраїнського національного університету імені В. Даля; Шатілов Олексій Сергійович, студент Східноукраїнського національного університету імені В. Даля
12.10.2011 19:26
 
 
ДІЛОВА БЕСІДА ЯК ОДНА З ФОРМ ОБГОВОРЕННЯ ДІЛОВИХ ПРОБЛЕМ
[2. Management. Marketing;]
Author: Сірик Сергій Володимирович, студент Вінницького торговельно-економічного інституту КНТЕУ
11.10.2011 10:14
 
It is shown [1-8] з 8 Pages: 1 



© 2010-2024 All Rights Reserved At use of data from the site, the reference to the www.economy-confer.com.ua is obligatory!
Час: 0.254 сек. / Mysql: 1424 (0.203 сек.)