:: ECONOMY :: Конференции 2018 :: Мир экономической науки. Выпуск 3 (27.04.2018) :: ECONOMY :: Конференции 2018 :: Мир экономической науки. Выпуск 3 (27.04.2018)
:: ECONOMY :: Конференции 2018 :: Мир экономической науки. Выпуск 3 (27.04.2018)
 
UA  RU  EN
         

Мир научных исследований. Выпуск 30

Срок представления материалов

24 мая 2024

До начала конференции осталось дней 5



  Главная
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакционная коллегия. ОБ «Наукова спильнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календарь конференций
Архив
  Научные конференции
 
 Ссылки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Счетчики
Українська рейтингова система

Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;

Отображено [1-5] з 5 Страницы: 1 
 
ВИДИ РЕВІТАЛІЗАЦІЇ ЯК ШЛЯХ ОПТИМІЗАЦІЇ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ ПІДПРИЄМСТВ НГК
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Берлоус Марія Володимирівна, асистент кафедри менеджменту і адміністрування, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, Україна
25.04.2018 11:17
 
 
EVENT-МАРКЕТИНГ – ДІЄВИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОФОРІЄНТАЦІЇ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Галайдіда Ольга Василівна, викладач комерційних дисциплін Відокремленого підрозділу Національного університету біоресурсів і природокористування України «Заліщицький аграрний коледж ім. Є.Храпливого»
25.04.2018 11:05
 
 
КОНКУРЕНТНІ СТРАТЕГІІ ДИВЕРСИФІКАЦІІ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ - ВИРОБНИКІВ ХЛІБА ТА ХЛІБО-БУЛОЧНИХ ВИРОБІВ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Кулініч Тетяна Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту організацій, Національний університет «Львівська політехніка»; Тимчина Юрій Андрійович, студент, Національний університет «Львівська політехніка»
29.04.2018 12:27
 
 
 
МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Пермінова Світлана Олександрівна, кандидат педагогічних наук, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»
27.04.2018 18:17
 
 
ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Стойкова Єлизавета Сергіївна, студентка 3 курсу напряму підготовки «Міжнародна економіка» Університету Державної фіскальної служби України, м. Ірпінь; Сидорко Наталя Леонідівна, старший викладач кафедри економіки підприємства Університету Державної фіскальної служби України
27.04.2018 12:13
 
Отображено [1-5] з 5 Страницы: 1 



© 2010-2024 Все права защищены При использовании материалов сайта, ссылка на www.economy-confer.com.ua обязательна!
Час: 0.185 сек. / Mysql: 1424 (0.148 сек.)