:: ECONOMY :: Конференции 2018 :: Мир экономической науки. Выпуск 7 (27.09.2018) :: ECONOMY :: Конференции 2018 :: Мир экономической науки. Выпуск 7 (27.09.2018)
:: ECONOMY :: Конференции 2018 :: Мир экономической науки. Выпуск 7 (27.09.2018)
 
UA  RU  EN
         

Мир научных исследований. Выпуск 30

Срок представления материалов

24 мая 2024

До начала конференции осталось дней 5



  Главная
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакционная коллегия. ОБ «Наукова спильнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календарь конференций
Архив
  Научные конференции
 
 Ссылки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Счетчики
Українська рейтингова система

Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;

Отображено [1-7] з 7 Страницы: 1 
 
COMMUNICATION POLICY OF THE ENTERPRISE AND DIRECTIONS OF ITS PERFECTION
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Smakohray Denis Vladislavovich, master, Cherkasy State Business College
27.09.2018 19:57
 
 
СУЧАСНИЙ СТАН КОНКУРЕНЦІЇ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМИ І ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Біда Світлана Вікторівна, студент, Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя
26.09.2018 20:02
 
 
ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ВИДІВ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Левада Катерина Олегівна, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
27.09.2018 19:11
 
 
МАРКЕТИНГ У СУЧАСНІЙ ЕКОНОМІЦІ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Маслій Вікторія Олександрівна, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
25.09.2018 11:10
 
 
 
МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА ТА ШЛЯХИ ЇХ ВДОСКОНАЛЕННЯ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Матвієнко Андрій Анатолійович, студент, Черкаський державний бізнес коледж
26.09.2018 19:53
 
 
СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ В УКРАЇНІ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Паливода Таміла Володимирівна, Міністерство культури України
03.09.2018 18:40
 
 
КОМУНИКАЦІЙНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА ТА НАПРЯМИ ЇЇ ВДОСКОНАЛЕННЯ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Смакограй Денис Владиславович, магістр, Черкаський державний бізнес коледж
27.09.2018 19:48
 
Отображено [1-7] з 7 Страницы: 1 



© 2010-2024 Все права защищены При использовании материалов сайта, ссылка на www.economy-confer.com.ua обязательна!
Час: 0.219 сек. / Mysql: 1424 (0.172 сек.)