:: ECONOMY :: Конференции 2018 :: Мир экономической науки. Выпуск 10 (26.12.2018) :: ECONOMY :: Конференции 2018 :: Мир экономической науки. Выпуск 10 (26.12.2018)
:: ECONOMY :: Конференции 2018 :: Мир экономической науки. Выпуск 10 (26.12.2018)
 
UA  RU  EN
         

Мир научных исследований. Выпуск 30

Срок представления материалов

24 мая 2024

До начала конференции осталось дней 5



  Главная
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакционная коллегия. ОБ «Наукова спильнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календарь конференций
Архив
  Научные конференции
 
 Ссылки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Счетчики
Українська рейтингова система

Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;

Отображено [1-6] з 6 Страницы: 1 
 
EVALUATION OF EFFICIENCY OF BUSINESS DEVELOPMENT STRATEGY
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Dudko Anastasiia Valeriivna, student, National Aviation University
26.12.2018 17:31
 
 
ЖІНКИ-ЛІДЕРИ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ: СТАН ТА ПРОБЛЕМИ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Бендина З. Т., студент, Національний університет «Львівська політехніка»; Передало Х. С., кандидат економічних наук, доцент, Національний університет «Львівська політехніка»
26.12.2018 17:43
 
 
ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОГО ЦІНОУТВОРЕННЯ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Бєлашова Марія Дмитрівна, студентка, Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана
06.12.2018 21:38
 
 
 
ОСОБЛИВОСТІ СТРАТЕГІЇ ПРОСУВАННЯ В ЦИФРОВОМУ МАРКЕТИНГУ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гелевачук Зоя Йосипівна, асистент кафедри маркетингу, Криворізький економічний інститут, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана; Бруханська Анастасія Вікторівна, студентка, Криворізький економічний інститут, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
24.12.2018 14:13
 
 
СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ АВТОЗАПРАВНОГО БІЗНЕСУ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Ромашко Олександра Михайлівна, кандидат економічних наук, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу; Бариляк Василина Олександрівна, студентка, Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
11.12.2018 12:21
 
 
УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВМИ РИЗИКАМИ СУБ'ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Тельная Юлія Андріївна, бакалавр, Національний аерокосмічний університет імені М. Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
18.12.2018 12:38
 
Отображено [1-6] з 6 Страницы: 1 



© 2010-2024 Все права защищены При использовании материалов сайта, ссылка на www.economy-confer.com.ua обязательна!
Час: 0.256 сек. / Mysql: 1424 (0.205 сек.)