:: ECONOMY :: Conference 2012 :: The pressing questions of economic science on modern stage :: ECONOMY :: Conference 2012 :: The pressing questions of economic science on modern stage
:: ECONOMY :: Conference 2012 :: The pressing questions of economic science on modern stage
 
UA  RU  EN
         

World of scientific research. Issue 30

Date of conference

24 May 2024

Remaining time to start conference 5



  Main page
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Editorial board. PA «Naukova Spilnota»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Calendar of conferences
Archive
  Scientific conferences
 
 References
 Forum
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Our bottun
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Counters
Українська рейтингова система

2. Management. Marketing;

It is shown [1-20] з 34 Pages: 1 2 
 
ПРОМИСЛОВА ПОЛІТИКА ЯК ІНСТРУМЕНТ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ
[2. Management. Marketing;]
Author: Анпілогова Жанна Дмитрівна, кандидат економічних наук Академії муніципального управління
24.01.2012 12:04
 
 
ІНВЕСТИЦІЇ ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ
[2. Management. Marketing;]
Author: Антонов Андрій В’ячеславович, кандидат економічних наук Дніпропетровського державного аграрного університету
24.01.2012 12:09
 
 
МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
[2. Management. Marketing;]
Author: Борзаковська Людмила Василівна, аспірант Луцького національного технічного університету
16.02.2012 23:08
 
 
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ПОДАТКОВОЇ ПОЛІТИКИ НА РІВНІ РЕГІОНУ
[2. Management. Marketing;]
Author: Вишиванок Михайло Васильович, здобувач Академії муніципального управління
24.01.2012 22:22
 
 
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
[2. Management. Marketing;]
Author: Вітинська Віра Володимирівна, студентка 2 курсу магістратури спеціальності «Менеджмент організацій»
13.02.2012 22:59
 
 
ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ ТА САМОСТІЙНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
[2. Management. Marketing;]
Author: Галайчук Богдан Васильович, здобувач Академії муніципального управління
24.01.2012 22:27
 
 
СТВОРЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СТАЛИМ РОЗВИТКОМ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ СИСТЕМ
[2. Management. Marketing;]
Author: Герасименко Іван Сергійович, здобувач Академії муніципального управління
24.01.2012 22:34
 
 
МАРКEТИНГОВИЙ ПІДXІД ДО EФEКТИВНОГО ВИКОРИСТАННЯ ПРИРОДНО-РEСУРСНОГО ПОТEНЦІАЛУ РEГІОНУ
[2. Management. Marketing;]
Author: Гіндес Олена Григорівна, кандидат наук з державного управління, доцент кафедри економічної теорії Кримського економічного інституту КНЕУ ім. В. Гетьмана
24.01.2012 22:44
 
 
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА ЙОГО РОЛЬ В СУЧАСНИХ ПЕРЕРОБНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ АГРАРНОГО СЕКТОРУ
[2. Management. Marketing;]
Author: Грибан Наталія Григорівна, аспірантка кафедри менеджменту організації Житомирського національного агроекологічного університету
16.02.2012 23:33
 
 
ВЗАЄМОДІЯ ОРГАНІВ УПРАВЛІННЯ ТА БІЗНЕСОВИХ СТРУКТУР
[2. Management. Marketing;]
Author: Дацій Надія Василівна, кандидат наук з державного управління, професор кафедри державного управління та місцевого самоврядування Академії муніципального управління
24.01.2012 22:52
 
 
 
ПОЛІТИКА РАЦІОНАЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ ПРИРОДНО-РЕСУРСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ТА ОХОРОНА НАВКОЛИШНЬОГО ПРИРОДНОГО СЕРЕДОВИЩА
[2. Management. Marketing;]
Author: Драган Іван Олександрович, доктор наук з державного управління, ст. наук. співробітник, професор кафедри управління муніципальним розвитком Академії муніципального управління
25.01.2012 11:06
 
 
СТАЛИЙ РОЗВИТОК ПРИРОДНО-РЕСУРСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЯК ВІДПОВІДЬ НА ЗАГРОЗУ ГЛОБАЛЬНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ КАТАСТРОФИ
[2. Management. Marketing;]
Author: Драган Ірина Василівна, кандидат економічних наук, ст. наук. співробітник відділу стратегічного потенціалу сталого розвитку ДУ «Інститут економіки природокористування та сталого розвитку НАН України»
25.01.2012 10:57
 
 
МОДЕЛЮВАННЯ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ХАРЧОВИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНСЬКОГО ПРИЧОРНОМОР'Я
[2. Management. Marketing;]
Author: Звягінцева Ольга Борисівна, кандидат економічних наук, пошукувач ступеня доктора економічних наук, доцент Інституту проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАНУ
31.01.2012 15:22
 
 
ПОЄДНАННЯ РЕСУРСІВ МАЛИХ ПІДПРИЄМСТВ У РЕГІОНІ
[2. Management. Marketing;]
Author: Кармазіна Наталія В’ячеславівна, кандидат наук з державного управління, доцент кафедри обліку і аудиту Академії муніципального управління, м. Київ
17.02.2012 18:03
 
 
ЗАХОДИ УСУНЕННЯ ДИСПРОПОРЦІЙ МІЖ РИНКОМ ПРАЦІ І РИНКОМ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ
[2. Management. Marketing;]
Author: Кобець Анатолій Степанович, кандидат технічних наук, професор, ректор Дніпропетровського державного аграрного університету
25.01.2012 11:14
 
 
ПРОГНОЗУВАННЯ Й РЕГУЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ РОЗВИТКУ БУДІВЕЛЬНОГО КОМПЛЕКСУ
[2. Management. Marketing;]
Author: Ковалевська Оксана Петрівна, кандидат юридичних наук, докторант кафедри державного управління та місцевого самоврядування Академії муніципального управління
25.01.2012 11:24
 
 
ЯПОНСЬКИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ У ГАЛУЗІ ТУРИЗМУ
[2. Management. Marketing;]
Author: Кравчук Наталія Валеріївна, аспірант Львівського національного університету ім. Івана Франка
17.02.2012 21:01
 
 
СПЕЦИФІКА УПРАВЛІННЯ КОРПОРАТИВНОЮ КУЛЬТУРОЮ ПІДПРИЄМСТВА
[2. Management. Marketing;]
Author: Кузнецов Андрій Анатолійович, здобувач Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля
20.01.2012 13:39
 
 
ЕФЕКТИВНІСТЬ СТВОРЕННЯ ЄДИНОЇ СИСТЕМИ РЕЄСТРАЦІЇ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК ТА ОБ’ЄКТІВ НЕРУХОМОСТІ
[2. Management. Marketing;]
Author: Лисов Ігор Володимирович, кандидат економічних наук, докторант Академії муніципального управління
25.01.2012 11:36
 
 
ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЦІН НА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКУ ПРОДУКЦІЮ
[2. Management. Marketing;]
Author: Литвин Юрій Олексійович, кандидат економічних наук, докторант Дніпропетровського державного аграрного університету
25.01.2012 11:42
 
It is shown [1-20] з 34 Pages: 1 2 



© 2010-2024 All Rights Reserved At use of data from the site, the reference to the www.economy-confer.com.ua is obligatory!
Час: 0.263 сек. / Mysql: 1424 (0.199 сек.)