:: ECONOMY :: Конференции 2019 :: Мир экономической науки. Выпуск 14 (30.05.2019) :: ECONOMY :: Конференции 2019 :: Мир экономической науки. Выпуск 14 (30.05.2019)
:: ECONOMY :: Конференции 2019 :: Мир экономической науки. Выпуск 14 (30.05.2019)
 
UA  RU  EN
         

Мир научных исследований. Выпуск 30

Срок представления материалов

24 мая 2024

До начала конференции осталось дней 5



  Главная
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакционная коллегия. ОБ «Наукова спильнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календарь конференций
Архив
  Научные конференции
 
 Ссылки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Счетчики
Українська рейтингова система

Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;

Отображено [1-7] з 7 Страницы: 1 
 
КЛАСИФІКАЦІЯ ОСНОВНИХ ОЗНАК СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ТУРИЗМУ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Байда Б.Ф., кандидат економічних наук, Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
17.05.2019 12:54
 
 
ОЦІНЮВАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ РОЗВИТКУ КОМПЕТЕНТНОСТІ УПРАВЛІНСЬКИХ ПРАЦІВНИКІВ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Дарміць Ростислав Зеновійович, старший викладач кафедри менеджменту і міжнародного підприємництва, Інститут економіки і менеджменту, Національний університет «Львівська політехніка»; Настьошин Наталія Романівна, кафедра обліку та аналізу, Інститут економіки і менеджменту, Національний університет «Львівська політехніка»
23.05.2019 11:24
 
 
ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ СТИМУЛЮВАННЯ ПЕРСОНАЛУ НА ОСНОВІ КЛЮЧОВИХ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Мокряк Едуард Валерійович, кандидат економічних наук, Криворізький економічний інститут Київського Національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана; Бассано Артур Юрійович, студент магістратури, Криворізький економічний інститут Київського Національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана
29.05.2019 13:06
 
 
МЕНЕДЖМЕНТ СУБЪЕКТА ХОЗЯЙСТВОВАНИЯ НА МЕЖДУНАРОДНЫХ РЫНКАХ НА ОСНОВЕ ЦЕЛИ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Попова Діана Вадимівна, аспирантка Института международных отношений Киевского национального университета им. Т.Г. Шевченка
21.05.2019 19:48
 
 
 
МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО АНАЛІЗУ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Слободянюк Анастасія Андріївна, студентка Національного університету харчових технологій
30.05.2019 16:13
 
 
ОСНОВНІ ПРИЧИНИ НЕВДАЧ РЕФОРМУВАННЯ АПК
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Шульський Микола Григорович, доктор економічних наук, професор, Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Гжицького
29.05.2019 12:51
 
 
CRM-СИСТЕМА ЯК ІНСТРУМЕНТ УДОСКОНАЛЕННЯ ВЗАЄМОВІДНОСИН З КЛІЄНТАМИ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Яловега Наталія Іванівна, кандидат економічних наук, Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
27.05.2019 12:52
 
Отображено [1-7] з 7 Страницы: 1 



© 2010-2024 Все права защищены При использовании материалов сайта, ссылка на www.economy-confer.com.ua обязательна!
Час: 0.273 сек. / Mysql: 1424 (0.219 сек.)