|
|
|
4. Психологічні науки;
|
Відображено [1-4] з 4 |
Сторінки:
1
|
|
| |
|
МАНІПУЛЯЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У РЕКЛАМІ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ЛЮДИНУ
|
|
[4. Психологічні науки;] |
|
Автор: Стамат Вікторія Михайлівна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри менеджменту, бізнесу та адміністрування, Миколаївський національний аграрний університет, м. Миколаїв, Україна; Сологуб Любов Олександрівна, здобувач вищої освіти
першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 072 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок, Миколаївський національний аграрний університет,
м. Миколаїв, Україна
|
| 20.11.2025 12:47 |
| |
|
Відображено [1-4] з 4 |
Сторінки:
1
|
|
|
|