:: ECONOMY :: Konferencje 2019 :: Мир экономической науки. Выпуск 17 (30.10.2019) :: ECONOMY :: Konferencje 2019 :: Мир экономической науки. Выпуск 17 (30.10.2019)
:: ECONOMY :: Konferencje 2019 :: Мир экономической науки. Выпуск 17 (30.10.2019)
 
UA  PL  EN
         

Świat badań naukowych. Wydanie 47

Срок представления материалов

16 декабря 2025

До начала конференции осталось дней 0



  Главная
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакционная коллегия. ОБ «Наукова спильнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календарь конференций
Архив
  Научные конференции
 
 Ссылки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Счетчики
Українська рейтингова система

Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;

Отображено [1-4] з 4 Страницы: 1 
 
ОРГАНІЗАЦІЯ ІННОВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Біла Ірина Василівна, викладач спеціальних дисциплін, Криворізький державний комерційно-економічний технікум
28.10.2019 11:23
 
 
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ МЕХАНІЗМІВ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МОЛОДІ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Біляєв Ярослав Миколайович, аспірант Національної академії державного управління при Президентові України
26.10.2019 17:38
 
 
SMM – ЯК МАЙДАНЧИК ПРОДАЖУ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВА
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гелевачук Зоя Йосипівна, асистент кафедри маркетингу, Криворізький економічний інститут Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана», м. Кривий Ріг; Бруханська Анастасія Вікторівна, студентка спеціальності 075 Маркетинг, Криворізький економічний інститут Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана», м. Кривий Ріг
16.10.2019 11:37
 
 
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ КОМПАНІЙ ІНТЕРНЕТ-ПРОВАЙДЕРІВ
[Секция 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Гунько Валерія Віталіївна, студентка кафедри маркетингу, Одеський національний політехнічний університет; Кірносова Марина Василівна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу, Одеський національний політехнічний університет
29.10.2019 20:22
 
Отображено [1-4] з 4 Страницы: 1 



© 2010-2025 Все права защищены При использовании материалов сайта, ссылка на www.economy-confer.com.ua обязательна!
Час: 0.197 сек. / Mysql: 1919 (0.158 сек.)