:: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ ІНОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМ ФІРМИ :: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ ІНОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМ ФІРМИ
:: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ ІНОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМ ФІРМИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 5



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

УПРАВЛІННЯ ІНОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМ ФІРМИ

 
13.10.2011 12:07
Автор: Гаврилова Вікторія Євгенівна, викладач вищої категорії Державного вищого навчального закладу „Луганський коледж будівництва, економіки та права”, Шулер Олександр Олександрович, студент Державного вищого навчального закладу „Луганський коледж будівництва, економіки та права”
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
ППІІ «Унітехбау» було зареєстровано на ринку України в 1997 році як компанія із зовнішньоекономічною діяльністю.
Проаналізував результати діяльності  ППІІ «Унітехбау» протягом 2008 – 2010 років було встановлено, що фірма за весь цей час мала високі фінансові показники з динамікою зростання.
За допомогою факторного аналізу визначили, що економія коштів за рахунок зниження рівня витрат у 2010 році склала 185 тис.грн.
Мета ППІІ «Унітехбау» - бути найкрупнішим постачальником устаткування і витратних матеріалів для соляріїв та саун на ринку України.
Фірма у своєї діяльності використовує такі основні принципи: кожна людина заслуговує пошану; кожен покупець має право на найкраще обслуговування, яке тільки можливо; фірма повинна добиватися досконалості у всьому.
Аналіз чинників ринкового середовища фірми дав наступні результати:
В Україні досить складна економічна середа - високі процентні і податкові ставки; інфляція останнім часом почала знову набирати темпи, що негативно впливає на розмір витрат компанії. Вітчизняне політичне середовище складне, суперечне та рухливе. Також Україна знаходиться у великій залежності від міжнародних фінансово-кредитних організацій.
«Унітехбау» займається торгівлею високотехнологічним товаром, тому зміни у сфері виробництва цих товарів позначаються і на роботі фірми.
Устаткування, що продається «Унітехбау» використовується у сфері відпочинку, медицині та оздоровчій сфері. Оскільки воно має високу ціну, то, в більшості, покупцями є оздоровчі центри, косметичні салони, медичні установи, крупні і середні підприємства для користування співробітниками і т.п.
Товари, що продаються фірмою ППІІ «Унітехбау» екологічно безпечні, а, у зв'язку з несприятливою екологічною обстановкою і все зростаючою увагою населення до стану свого здоров'я, вони мають перспективу на подальше зростання обсягів продажів.
З метою підвищення фінансових результатів зовнішньоекономічної діяльності фірмі потрібно постійно вдосконалювати товарну стратегію, що дозволить їй забезпечувати стійку структуру асортименту, постійний збут і стабільний прибуток.
Розглянувши цінову стратегію ППІІ «Унітехбау» було встановлено, що оскільки фірма реалізує на ринку захищену ліцензією продукцію, то встановлення ціни здійснюється стратегією «зняття вершків».
Для привабливості співпраці з ППІІ «Унітехбау» рекомендовано використовувати наступні системи цін із знижками: за оплату товару готівкою; кількісна знижка - за покупку крупних партій товару; дилерська знижка - покриває витрати дилера і забезпечує йому обумовлений прибуток; спеціальна знижка - робиться для тих покупців, в яких фірма особливо зацікавлена, є комерційною таємницею; сезонна знижка; бонусна знижка - надається постійним покупцям, якщо вони за певний період набувають обумовленої кількості товару; експортні знижки надаються продавцями іноземним покупцям понад ті знижки, які діють для покупців на внутрішньому ринку; знижки з ціни за умови здачі покупцем як старого зразка товару фірми, так і виробу фірм-конкурентів.
Виходячи з характеру та функціонального призначення ППІІ «Унітехбау» пошук інноваційно – інвестиційних новинок і нововведень рекомендовано проводити за такими напрямками:
організаційно - економічні — управління фірмою повинно реалізовуватися через функ¬цій прогнозування і планування, фінансування, ціноутворення, мотивації та оплати праці, оцінки результатів діяльності;
соціальні - включають нові форми професійної підготовки персоналу, стимулювання їх творчості, створення комфортних умов життя та праці.
технічні — нові продукти, технології, конструкційні і допоміжні матеріали, устаткування. Саме впровадження новинок, використання ново¬введень становлять суть інноваційної  зовнішньоекономічної діяльності ППІІ «Унітехбау». Тому на сучасному етапі удосконалення зовнішньоекономічної діяльності фірми значення набуває активне здійснення інноваційно-інвестиційної діяльності за конкретними напрямками.
Удосконалення зовнішньоекономічної діяльності фірми охоплює такі конкретні напрямки інноваційної діяльності фірми:
використання новинок технології й техніки в обслуговані устаткування саун та соляріїв - застосування нових синтетичних, композиційних, керамічних, надчистих матеріалів із заданими властивостями для саун та соляріїв ;
надання послуг з модернізації  обладнання, зниження його матеріаломісткості.
запровадження гнучких виробничих систем, дивізіональних і матричних організаційних структур управління;
впровадження нових систем планування і прогнозування, фінансування, ціноутворення, мотивації і оплати праці;
запровадження нових форм активізації людського чинника — професійної перепідготовки і перенавчання кадрів для ринкової системи господарювання, комфортних умов життєдіяльності тощо; дотримання вимог нових законів і законодавчих актів, що визначають і регулюють підприємницьку діяльність ППІІ «Унітехбау».
Підставою для прийняття рішення ППІІ «Унітехбау» про виділення фінансових коштів під той або інший інноваційний проект є бізнес-план.
ППІІ «Унітехбау» треба приділяти належну увагу розробці своєї стратегії. Елементи наступальної стратегії  є характерною для ППІІ «Унітехбау», діяльність якої базується на принципі підприємницької конкуренції і які пропонують на ринок товари з принципово новими споживчими властивостями.
Елементи оборонної стратегії спрямовується на утримання конкурентних позицій фірми на функціонуючих ринках. Головна функція цієї стратегії полягає у тому, щоб оптимізувати співвідношення "витрати — результати" в інноваційних процесах.
Елементи авангардної стратегії ППІІ «Унітехбау» також може використовувати так як має ринкові позиції. ППІІ «Унітехбау» має добру репутацію і завдяки цьому забезпечує попит на пропоновані нові товари.
ППІІ «Унітехбау» треба належну увагу приділяти науково-інформаційному забезпеченню інноваційних процесів та проектів. Визначення окремих елементів зарубіжного інноваційного та інвестиційного менеджменту, придатних для використання в національній системі господарювання, є нагальною потребою сьогодення для фірм, що займаються зовнішньоекономічною діяльністю в Україні.
Керівництву ППІІ «Унітехбау» треба повернути увагу на можливість вкладення коштів в перспективні високотехнологічні галузі економіки, так як у працівників фірми вже накопичено достатній досвід роботи з закордонними партнерами і високими технологіями.
Ефективний інноваційний менеджмент ППІІ «Унітехбау» неможливий без поділяння уваги до проблеми підвищення якості цільового підбору і перенавчання кадрів для комерційної інноваційно-інвестиційної діяльності у національних і міжнародних інститутах менеджменту, спеціальних школах (центрах) бізнесу, а також стажуванням у зарубіжних університетах і фірмах відповідного профілю.

Список використаної літератури:
1. Курс економічного аналізу. Підручник за ред. академіка І.Ф. Прокопенка. - К.: "Атіка", Харків "Легас", 2004.
2. Цал-Цалко Ю.С. Фінансова звітність підприємства та її аналіз: Навч.посібник.–К.:ЦУЛ, 2002.–360с.


Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОЦІНКА ЯКОСТІ РЕГУЛЮВАННЯ МІСТОБУДІВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ ТА КРАЇНАХ СХІДНОЇ ЄВРОПИ, ЦЕНТРАЛЬНОЇ АЗІЇ
12.10.2011 20:22
ВПЛИВ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ НА ПРОЦЕС ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ
12.10.2011 19:26
МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ В ФОРМУВАННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОЇ ДЕРЖАВИ
12.10.2011 19:05
КАДРОВА ПОЛІТИКА ЯК ФАКТОР ВПЛИВУ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА
12.10.2011 16:20
СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ
11.10.2011 10:48
ДІЛОВА БЕСІДА ЯК ОДНА З ФОРМ ОБГОВОРЕННЯ ДІЛОВИХ ПРОБЛЕМ
11.10.2011 10:14
НЕМАТЕРІАЛЬНІ МЕХАНІЗМИ МОТИВАЦІЇ ЯК ЗАСІБ ЗАОХОЧЕННЯ ДО РЕЗУЛЬТАТИВНОЇ ПРАЦІ
08.10.2011 12:40




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.245 сек. / Mysql: 1570 (0.19 сек.)