:: ECONOMY :: СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ :: ECONOMY :: СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ
:: ECONOMY :: СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 5



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНІВ

 
11.10.2011 10:48
Автор: Дубовик Тетяна Віталіївна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
На сьогоднішній день соціальна відповідальність бізнесу сприймається українськими підприємствами скоріш як маркетингова або PR - технологія, яка обмежується соціальними акціями і, в такому вигляді, не може сприяти сталому розвитку на мікро- та макрорівні, а також підвищенню конкурентоспроможності підприємств в довгостроковій перспективі.
Соціальна відповідальність бізнесу - це категорія, пов’язана з інституціональним середовищем, у якому бізнес-співтовариства в цілому й окремі підприємства здійснюють свою діяльність. Соціальна відповідальність бізнесу виступає як умова компліментарності інститутів і фактор інституціональної  рівноваги в сфері соціальної політики.
Соціальна відповідальність інтернет-магазинів - це сукупність інституціонально-економічних, фінансово-економічних і соціально-економічних відносин, що складаються між державою, суспільством і інтернет-магазинами у процесі їхньої взаємодії щодо формування й реалізації соціальної політики. Таким чином, інтернет-магазини взаємодіють з наступними групами зацікавлених осіб – державні органи, конкуренти, постачальники, працівники, власники, споживачі, ЗМІ, недержавні установи, партнери, потенційні інвестори, професійні установи, інші кола громадськості. Приклади соціальної відповідальності інтернет-магазинів з різними групами зацікавлених осіб представлено в таблиці 1. Особливістю соціальної відповідальності інтернет-магазинів, на думку автора, є те, що споживачі також одержують більше вигід, чим надають інтернет-магазинам внаслідок того, що вони вносять найбільший вклад у досягнення мети підприємства, тому інтернет-магазини на конкурентному ринку змушені проявляти добродійність стосовно   споживачів. Крім того, інтернет-магазини не повністю використовують потенціал співробітництва зі споживачами, тому що в більшості випадків взаємовідносини відбуваються тільки під час товарно-грошового обміну, а інші взаємини практично виключаються (наприклад, підвищення лояльності, залучення активних покупців до заходів інтернет-магазинів, одержання й використання специфічних знань споживачів тощо).



Соціальна відповідальність бізнесу має багаторівневий характер, який включає три основні рівні: перший варто розглядати як передумову соціально-відповідальної поведінки  (регулярна виплата заробітної плати, легалізація доходів працівників, дотримання норм трудового законодавства, своєчасне  внесення в бюджет встановлених податкових платежів відповідності з діючим законодавством тощо). Другий рівень пов'язаний з розвитком внутрішніх відносин партнерства й припускає безпосередній облік соціально-економічних інтересів працівників підприємства на основі переговорного процесу. Доповненням до перерахованого є  надання працівникам соціального пакета й реалізація соціальних гарантій. Третій рівень охоплює соціальні проекти й програми з метою створення сприятливих соціально-економічних умов підприємницької діяльності, дія яких виходить за внутрішні рамки. Об'єктом соціальної відповідальності в цьому випадку виступають покупці та інші кола громадськості.
Таким чином, перехід інтернет-магазинів до впровадження в діяльність концепції соціальної відповідальності пов’язано з нерозумінням керівництва інтернет-магазинів зв'язку соціальної відповідальності бізнесу й можливостей поліпшення позиціонування на ринку за рахунок створення позитивного іміджу й ділової репутації, недооцінка економічних вигід реалізації концепції соціальної відповідальності бізнесу на практиці, недостатньо високий рівень ділової культури, що не завжди дозволяє адекватно оцінювати дії підприємства з погляду  дотримання етичних норм, з одного боку, реально оцінити ситуацію й визнати "законність" інтересів інших осіб, пов'язаних з підприємством (акціонерів, покупців, кредиторів, інших), а з іншого боку - домагатися від інтернет-магазинів виконання соціальних зобов'язань, відсутність цілеспрямованої державної політики в сфері соціальної відповідальності підтримки (у т.ч. податковими методами регулювання) інтернет-магазинів, що будують свою діяльність на принципах соціальної відповідальності.

e-mail: dubovik@gala.net

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
УПРАВЛІННЯ ІНОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМ ФІРМИ
13.10.2011 12:07
ОЦІНКА ЯКОСТІ РЕГУЛЮВАННЯ МІСТОБУДІВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ ТА КРАЇНАХ СХІДНОЇ ЄВРОПИ, ЦЕНТРАЛЬНОЇ АЗІЇ
12.10.2011 20:22
ВПЛИВ ЕКОЛОГІЧНОГО МАРКЕТИНГУ НА ПРОЦЕС ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ
12.10.2011 19:26
МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ В ФОРМУВАННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОЇ ДЕРЖАВИ
12.10.2011 19:05
КАДРОВА ПОЛІТИКА ЯК ФАКТОР ВПЛИВУ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА
12.10.2011 16:20
ДІЛОВА БЕСІДА ЯК ОДНА З ФОРМ ОБГОВОРЕННЯ ДІЛОВИХ ПРОБЛЕМ
11.10.2011 10:14
НЕМАТЕРІАЛЬНІ МЕХАНІЗМИ МОТИВАЦІЇ ЯК ЗАСІБ ЗАОХОЧЕННЯ ДО РЕЗУЛЬТАТИВНОЇ ПРАЦІ
08.10.2011 12:40




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.252 сек. / Mysql: 1570 (0.201 сек.)