:: ECONOMY :: АНАЛІЗ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ «КЛІЄНТ – БАНК» :: ECONOMY :: АНАЛІЗ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ «КЛІЄНТ – БАНК»
:: ECONOMY :: АНАЛІЗ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ «КЛІЄНТ – БАНК»
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

АНАЛІЗ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ «КЛІЄНТ – БАНК»

 
08.10.2011 12:49
Автор: Мудра Роксолана Романівна, студентка економічного факультету Львівського Національного університету ім. Івана Франка
[Секція 5. Банківська справа. Фінанси, грошовий обіг та кредит;]
У період зростаючої конкуренції комерційні банки намагаються якнайкраще задовольняти потреби своїх клієнтів і цим самим сприяють розширенню спектра банківських послуг, різноманітних систем для співпраці з клієнтами. Продуктом банківської конкуренції стала система «Клієнт-Банк».
Система «Клієнт-Банк» – це програмно-апаратний комплекс, який забезпечує підготовку і обмін між клієнтами та банком електронними фінансовими документами, інформаційними матеріалами. Конфіденційність обміну забезпечується засобами криптозахисту, електронно-цифрові підписи [1]. Таку систему сьогодні використовують такі банки України як Райффайзен Банк Аваль, Ощадбанк, Укрексімбанк, ПриватБанк, Укрсоцбанк, ОТП Банк, Сведбанк, Фінанси і Кредит, Альфа-Банк та багато інших.
Система "Клієнт-Банк" належить до систем віддаленого банківського обслуговування та складається з двох складових: банківського та клієнтського робочого місця. Крім неї сюди входять Інтернет-банкінг та телебанкінг [1].
Основною функцією "Клієнт-Банку" є надання можливості підприємству проводити платежі зі свого поточного рахунка в банку, не відвідуючи банку, з офісу підприємства. Система «Клієнт-Банк» надає можливості [2]:
 – протягом операційного дня банку відправляти платежі на списання;
 – одержувати поточну інформацію та виписки про рух коштів на рахунку;
 – при необхідності, одержувати повідомлення про нарахування на рахунок коштів із платіжної системи S. W. I. F. T.;
 – одержувати курси валют Національного банку України.
Програмне забезпечення, яке встановлюється банком, дозволяє клієнтам працювати як з рахунками в національній, так і в іноземній валюті,а також [2]:
 – вести довідник контрагентів клієнта та призначень платежу;
 – «зв’язувати» систему «Клієнт-Банк» із програмним забезпеченням  бухгалтерії підприємства – клієнта;
 – перевіряти можливість існування по МФО поточного рахунку;
 – роздруковувати документи і виписки з системи «Клієнт-Банк»;
 – відкрити чи закрити рахунок у системі «Клієнт-Банк» каналами зв’язку;
 – вести автоматичну нумерацію документів, що відправляються тощо.
Отже, система "Клієнт-Банк" має переваги, що є корисними як банкам, так і клієнтам,а тому є перспективним сектором для співпраці. Серед основних сильних сторін потрібно виділити [3]:
 – зручність – у "Клієнт-Банку" автоматизовано підготовку таких документів, як платіжне доручення, меморіальний ордер, заява на переказ валюти. Вигляд електронних документів, що відображені в інтерфейсі користувача, максимально наближено до паперових, що спрощує користування системою;
 – оперативність – при користуванні "Клієнт-Банком" зростає швидкість проходження платежів;
 – мобільність – користування "Клієнт-Банком" робить спілкування з банком необмеженим у часі, оскільки технічні можливості більшості програмних комплексів дозволяють цілодобово співпрацювати.
Тому варто зазначити, що використання системи "Клієнт-Банк" дозволяє банкам економити грошові кошти на нових відділеннях банку і оплаті праці робітникам банку, а клієнтові – непотрібно відвідувати банк, а можна всі операції з своїм рахунком проводити не виходячи з офісу, що дозволяє економити свій дорогоцінний час.

Список використаної літератури:
1. Страхарчук А.Я. Інформаційні системи і технології в банках: [навч. посібник] / А.Я.Страхарчук, В.П.Страхарчук. – К.:Знання, 2010. – 515с.
2. Брітченко І.Г. Інтегровані банківські послуги та конкурентоспроможність банківської системи: [монографія] / І.Г.Брітченко, О.М. Момот. – Полтава: РВВ ПУСКУ, 2008. – 315с.
3. Лютий І.О. Банківський маркетинг: [підручник] / І.О.Лютий, О.О.Солодка. – К.: Видавництво: ЦУЛ, 2009. – 776с.

E-mail: Roksolana2405@gmail.com

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ІНТЕГРАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ В БАНКІВСЬКІЙ СИСТЕМІ УКРАЇНИ
29.09.2011 12:58
ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ БАНКІВСЬКОЇ СИСТЕМИ У КОНТЕКСТІ СВІТОВОЇ ФІНАНСОВОЇ КРИЗИ
13.10.2011 19:15
ІНФОРМАЦІЙНІ РИЗИКИ В БАНКІВСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
12.10.2011 18:30
ПЕРСПЕКТИВНІ ВИДИ КРЕДИТНИХ ПОСЛУГ БАНКІВ
12.10.2011 18:00
РОЗПОДІЛ ВИДАТКІВ НА ЗАКЛАДИ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
09.09.2011 17:01
АНАЛІЗ ВИДАТКІВ НА РОЗВИТОК ВУЗІВСЬКОЇ НАУКИ
09.09.2011 16:42
СТАБІЛЬНІСТЬ РОЗВИТКУ БАНКІВСЬКОЇ СИСТЕМИ ЯК ОСНОВА КРЕДИТНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУБ'ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ
07.10.2011 18:09
ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ МФО НА ФІНАНСОВИХ РИНКАХ
07.10.2011 16:59




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.571 сек. / Mysql: 1570 (0.482 сек.)