:: ECONOMY :: ВЗАЄМОДІЯ СУБ’ЄКТІВ ТУРИСТИЧНОГО РИНКУ В УПРАВЛІННІ ЯКІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ :: ECONOMY :: ВЗАЄМОДІЯ СУБ’ЄКТІВ ТУРИСТИЧНОГО РИНКУ В УПРАВЛІННІ ЯКІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ
:: ECONOMY :: ВЗАЄМОДІЯ СУБ’ЄКТІВ ТУРИСТИЧНОГО РИНКУ В УПРАВЛІННІ ЯКІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ВЗАЄМОДІЯ СУБ’ЄКТІВ ТУРИСТИЧНОГО РИНКУ В УПРАВЛІННІ ЯКІСТЮ ТУРИСТИЧНОГО ПРОДУКТУ

 
23.02.2011 11:16
Автор: Палеха Ольга Юріївна, аспірантка кафедри маркетингу Європейського університету
[Менеджмент. Маркетинг]
Туризм є каталізатором, що спричиняє як активний розвиток окремих галузей економіки, так і соціально-економічний розвиток країни в цілому. Туристична галузь набуває дедалі більшого значення для розвитку економіки та соціальної сфери і в Україні. Останнім часом відбуваються серйозні позитивні зміни: розробляються нові маршрути, розвивається готельна інфраструктура, підвищується рівень обслуговування туристів і поліпшується відвідуваність туристичних об’єктів. Туристично-рекреаційні можливості України викликають велику зацікавленість у представників міжнародної туристичної індустрі. Ця галузь також підтримує національні традиції, стимулює розвиток народних промислів, відродження рецептів приготування смачних страв, вимагає збереження природи й створення сприятливих соціальних умов для свого функціонування.
Незважаючи на те, що подальший розвиток туризму було згальмовано через кризу, робота туристичних підприємств, як основних суб’єктів ринку, в умовах кризи дала для працівників цієї сфери значний корисний досвід, висвітила позитивні та негативні сторони їх діяльності й визначила розуміння того, що туристична галузь цілком може претендувати на чільні позиції в економіці держави.
Головними суб’єктами на туристичному ринку є туристичні підприємства: туроператор та турагент. Для того, щоб зрозуміти, у чому ж відмінність цих двох учасників, необхідно звернутися до ст. 5 Закону України «Про туризм». Законодавчим актом передбачено наступні визначення [1]:
Туристичні оператори (туроператори) - юридичні особи, створені відповідно до законодавства України, для яких виключною діяльністю є організація та забезпечення створення туристичного продукту, реалізація та надання туристичних послуг, а також посередницька діяльність із надання характерних та супутніх послуг і які в установленому порядку отримали ліцензію на туроператорську діяльність;
Туристичні агенти (турагенти) - юридичні особи, створені відповідно до законодавства України, а також фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють посередницьку діяльність з реалізації туристичного продукту туроператорів та туристичних послуг інших суб'єктів туристичної діяльності, а також посередницьку діяльність щодо реалізації характерних і супутніх послуг, і одержали в установленому порядку ліцензію на туристичну діяльність.
Туроператор може виконувати дві функції - реалізовувати власний туристичний продукт і виступати посередником по відношенню до продукту інших туроператорів. Таким чином, туроператор – це юридична особа, яка самостійно організовує турпоїздки за межі території України для їх реалізації споживачам. В свою чергу, турагент здійснює лише посередницьку діяльність на підставі агентського договору, укладеного між компанією-турагентом та компанією-туроператором, про реалізацію турів, наприклад, до інших держав для громадян України та осіб, які постійно проживають на її території.  Турагенту не потрібно самостійно займатись організацією туру, йому лише необхідно знайти потенційного туриста, який бажає придбати тур, виконати умови агентського договору з реалізації туру і після його оплати споживачем отримати агентську винагороду, якщо інше не передбачено самим договором, зокрема, щодо термінів виплати цієї винагороди. При цьому якість, що задовольняє клієнта, є результатом його взаємодії з постачальниками послуг.
Взаємодія учасників туристичного ринку формується виходячи з тих принципів, що основний туристичний продукт формується туроператором, який безпосередньо взаємодіє з постачальниками та формує якість продукту на основі пропозицій різних учасників ринку.
Туристичний оператор самостійно організовує тур, що включає наступні дії: укладення договорів з іноземним партнером на предмет надання місць в готелях, забезпечення трансферу для перевезення туристів; укладання договорів з авіакомпаніями на предмет надання місць у літаках за певним маршрутом; укладання договорів зі страховими компаніями; оформлення відносин з банками або іншими кредитними установами на предмет здійснення фінансового забезпечення цивільної відповідальності туроператора (гарантія банку або іншої кредитної установи) перед туристами; оформлення відносин з консульськими установами.
Туристичне підприємство функціонує в складній системі і не може працювати окремо від інших суб'єктів ринку, які разом складають туристичну індустрію – сукупність різних організацій і підприємств, діяльність яких безпосередньо пов'язана зі створенням туристичної матеріально-технічної бази, організацією перевезень, відпочинку, задоволенням потреб подорожуючих, підготовкою кадрів для цієї сфери – все це фактори зовнішнього мікросередовища, які діють на всіх стадіях туристичного продукту. Необхідно постійно приділяти увагу розширенню прямих господарських зв’язків між виробниками туристичного продукту.
Підвищення якості туристичного продукту, за рахунок співпраці всіх учасників даного ринку, є комплексною задачею, успіх якої визначається розвитком людського капіталу, економічних інститутів, реалізацією та посиленням вже існуючих конкурентних переваг, технологій та  інших ресурсів.

Використана література:
1.Про туризм : закон України від 15 вересня 1995р. N 325/95-ВР/ Верховна Рада України // Відомості Верховної Ради України. –1995, N 31, ст.241. (із змінами та доповненнями).
2.Еric Laws. Improving Tourism and Hospitality Services. - Cambridge: CABI Publishing, 2004. - 204 р.

e-mail: o.palekha@kbp.kiev.ua

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
СПЕЦІФІКА УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИМ РОЗВІТКОМ СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВ
24.02.2011 23:36
АКТУАЛЬНІСТЬ ІРО ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ КОМПАНІЙ В КОНТЕКСТІ ПРІОРИТЕТНИХ ЗАВДАНЬ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ
23.02.2011 23:10
ЕФЕКТИВНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ
23.02.2011 13:09
ФУНКЦІЇ АПАРАТУ УПРАВЛІННЯ У ПРИЙНЯТТІ СТРАТЕГІЧНИХ РІШЕНЬ
22.02.2011 20:25
БРЕНД – ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ
22.02.2011 10:47
СИСТЕМА УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ В УМОВАХ СУЧАСНОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
22.02.2011 10:31
ОЦІНЮВАННЯ МЕТОДІВ ЕКОНОМІЧНОГО ПРОГНОЗУВАННЯ ПАРАМЕТРІВ РИНКУ ПІДПРИЄМСТВ МАШИНОБУДУВАННЯ
21.02.2011 18:17
ПРОБЛЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
21.02.2011 12:30
ЧИННИКИ ВПЛИВУ НА СТИМУЛИ І МОТИВИ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
09.02.2011 15:46
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ПОЛІТИКИ ФОРМУВАННЯ АГРАРНОЇ СТРУКТУРИ
05.02.2011 17:19




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.247 сек. / Mysql: 1570 (0.193 сек.)