:: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ ЯК ОСНОВА СТРАТЕГІЇ ВИЖИВАННЯ ПІДПРИЄМТСВА ЗА КРИЗОВИХ УМОВ В ЕКОНОМІЦІ :: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ ЯК ОСНОВА СТРАТЕГІЇ ВИЖИВАННЯ ПІДПРИЄМТСВА ЗА КРИЗОВИХ УМОВ В ЕКОНОМІЦІ
:: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ ЯК ОСНОВА СТРАТЕГІЇ ВИЖИВАННЯ ПІДПРИЄМТСВА ЗА КРИЗОВИХ УМОВ В ЕКОНОМІЦІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ПРОДУКЦІЇ ЯК ОСНОВА СТРАТЕГІЇ ВИЖИВАННЯ ПІДПРИЄМТСВА ЗА КРИЗОВИХ УМОВ В ЕКОНОМІЦІ

 
03.11.2010 14:48
Автор: Бурбела Олена Вікторівна, аспірант Вінницького національного технічного університету, Шалагай Юлія Олександрівна, студентка Вінницького національного технічного університету
[Економіка та підприємництво. Менеджмент підприємств та організацій]


Якість – комплексне поняття, що характеризує ефективність усіх сторін діяльності: розробка стратегії, організація виробництва, маркетинг та ін. Найважливішою складовою всієї системи якості є якість продукції [1].
З розвитком науково технічного прогресу проблема якості не спрощується, а, навпаки, стає складнішою. Тому вирішувати її традиційними методами, тобто лише шляхом контролю якості готової продукції, практично неможливо. Повинен бути комплексний, системний підхід, реалізація якого можлива лише в рамках системи управління якістю;
Значну роль в підвищенні якості продукції відіграють стандарти, які є організаційно-технічною основою систем якості [2].
Управління якістю розуміють як адміністративну діяльність, що складається з чотирьох етапів: встановлення вимог до якості, оцінка відповідності продукції цим вимогам, прийняття заходів при невідповідності цим вимогам, подальше підвищення вимог до якості [3].
За умов переходу до ринку успіх кожного конкретного товаровиробника оцінюється за рівнем ефективності виробництва, обумовленої, насамперед, ступенем задоволення потреб суспільства з найменшими витратами. При цьому визначальною характеристикою, яка формує суспільні потреби, стає якість продукції. Це пов'язано з тим, що якість продукції за умов конкуренції є головним стимулом придбання продукції, одним з факторів її конкурентоспроможності.
Продукція вітчизняних підприємств є неконкурентоспроможною на світовому ринку саме за рівнем якості. У зв'язку з цим набуває особливого значення проблема розробки та впровадження дійових методів управління витратами на забезпечення якості продукції.
Для свого подальшого існування та виживання за кризових умов підприємство має наступні альтернативи [4]:
1. Стратегія 1. Нічого нового не розпочинати, тобто вести бізнес як звичайно, як склалося історично.
2. Стратегія 2. Розробити короткострокову програму збільшення прибутку при загальному зниженні витрат.
3. Стратегія 3. Впровадити загальне управління якістю.
4. Стратегія 4. Зробити радикальний редизайн і реінжиніринг бізнес-процесів (бізнесу), створивши гнучке підприємство, що миттєво реагує на зміни зовнішнього середовища.
У процесі виживання підприємства керівники запроваджують загальний контроль якості продукції, що випускається. На думку керівників, сертифікація підприємства (ISO 9000) може вирішити усі проблеми. При цьому абсолютно не враховується той факт, що сертифікація ISO 9000 передбачає сертифікацію бізнес-процесів, що забезпечують якість продукції (безпосередня сертифікація ISO 9000 однозначно недоступна більшості підприємств з фінансового погляду і з об'єктивних причин невідповідності встановленим стандартам). Більш висока якість обходиться дорожче, а особливо за умов кризи. Для того, щоб забезпечити високий рівень якості, необхідно витратити велику кількість коштів. Це найпоширеніша думка щодо якості. Але новий погляд на механізми управління якістю і процеси виробництва показав, що висока якість не завжди коштує дорожче. Важливо зрозуміти, як формується якість товару при сучасному масовому виробництві [5].
Отже, основним завданням підприємства за будь-яких умов в економіці є розробка такої стратегії управління, яка дозволить ефективно розподіляти обмежені фінансові ресурси між пріоритетними напрямками управління якістю продукції з метою її підвищення і одночасної мінімізації витрат.


Список використаної літератури:
1. Бойчик І.М., Харів П.С., Хопчан М. Л. Економіка  підприємства. – Львів Сполом, 2008.
2. Койфман Ю., Герус  О.,  Кисільова Т. Міжнародна стандартизація та сертифікація систем якості. – Львів-Київ, 2006.
3. Управление качеством. / Под ред. проф. С.Д. Ильенковой. –М.: Издательское обьеденение Юнити, 2007.
4. Щегельська О. Управління компанією. // Виведення підприємства з кризи. – 2006, №4. – С.23-25.
5. Шаповал М.І. Основи стандартизації, управління якістю і сертифікації. –К.:2008.


e-mail: julieto4ka_@mail.ru

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МЕНЕДЖМЕНТ ЗНАННЯМИ ПЕРСОНАЛУ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПЕРЕВАНТАЖЕННЯ
30.11.2010 20:39
БІОВОДЕНЬ: ПЕРСПЕКТИВИ ДЛЯ УКРАЇНИ
29.11.2010 16:15
МОДЕЛІ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОГРАМНО-ЦІЛЬОВОГО УПРАВЛІННЯ
25.11.2010 18:16
ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ ЗЕРНОВИРОБНИЦТВА В УКРАЇНІ
21.11.2010 13:17
ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ ЧИННИКІВ НА СОБІВАРТІСТЬ ПРОДКУЦІЇ
19.11.2010 13:22
ШЛЯХИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА
13.11.2010 10:07
РОЗВИТОК ЕКОНОМІЧНИХ ВЗАЄМОВІДНОСИН У МОЛОКОПРОДУКТОВІЙ ГАЛУЗІ
12.11.2010 09:31
ФІНАНСОВИЙ МЕХАНІЗМ АГРОФОРМУВАНЬ В СУЧАСНОМУ ЕКОНОМІЧНОМУ ПРОСТОРІ
10.11.2010 13:08
УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ УКРАЇНИ
10.11.2010 12:58
ВПЛИВ ВНУТРІШНІХ ТА ЗОВНІШНІХ ЧИННИКІВ НА ВИБІР МЕТОДІВ НАРАХУВАННЯ АМОРТИЗАЦІЇ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ПІДПРИЄМСТВ
09.12.2010 10:26




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.238 сек. / Mysql: 1599 (0.181 сек.)