:: ECONOMY :: КОНЦЕПЦІЯ УКРАЇНСЬКО-РОСІЙСЬКИХ ВІДНОСИН: ЕКОНОМІЧНИЙ АСПЕКТ :: ECONOMY :: КОНЦЕПЦІЯ УКРАЇНСЬКО-РОСІЙСЬКИХ ВІДНОСИН: ЕКОНОМІЧНИЙ АСПЕКТ
:: ECONOMY :: КОНЦЕПЦІЯ УКРАЇНСЬКО-РОСІЙСЬКИХ ВІДНОСИН: ЕКОНОМІЧНИЙ АСПЕКТ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

КОНЦЕПЦІЯ УКРАЇНСЬКО-РОСІЙСЬКИХ ВІДНОСИН: ЕКОНОМІЧНИЙ АСПЕКТ

 
14.05.2010 20:08
Автор: Мостова Дар`я Станіславівна, студентка Криворізького економічного інституту Київського національного економічного університету ім. Вадима Гетьмана
[Міжнародна економіка та бізнес. Міжнародні відносини. Зовнішньоекономічна діяльність]
Економічні відносини України та Російської Федерації слід розглядати як відносини між двома великими суверенними державами, що утворилися у межах колишнього єдиного економічного простору СРСР і мають будувати якісно нові взаємини в економічній галузі на рівноправних засадах з повагою до державного суверенітету, територіальної цілісності, національних економічних інтересів. Концепція українсько-російських економічних відносин має комплексно охоплювати різноманітні аспекти, включаючи торгівлю, виробничу кооперацію, спільне підприємництво, інвестиційне співробітництво, науково-технічну кооперацію, координацію дій на ринках третіх країн, фінансово-кредитні відносини, узгодження законодавчої бази в економічній галузі.
Підґрунтям такої концепції зараз є Договір про дружбу, співробітництво і партнерство між Україною і Російською Федерацією. Логічним продовженням підписаного 1997 року Великого договору стала Програми економічного співробітництва між Російською Федерацією та Україною. З метою координації дій по реалізації Програм економічного співробітництва України і Російської Федерації створено Координаційну раду, національні частини якої очолюють заступники глав урядів.
В реалізації Програми економічного співробітництва беруть участь від кожної із сторін понад 50 міністерств і відомств, численнi організації, регіони, адміністративнi областi та господарюючi суб’єкти. Для організації і контролю виконання Програми в рамках Координаційної ради створено 8 робочих груп з окремих напрямкiв співробітництва.
За останні рік-півтора у двосторонніх українсько-російських економічних відносинах вдалося вирішити багато проблем, насамперед врегулювати газове питання, стабілізувати товарообіг двосторонньої торгівлі, в першу чергу за рахунок нарощування обсягів українського експорту, активізувати ділові контакти підприємців на рівні суб’єктів господарювання та регіонів, створити спільні виробництва в машинобудівній галузі. Міждержавні економічні відносини переведено на конструктивну та прагматичну основу. Разом з тим, зроблене є лише початковим етапом процесу подальшої економізації двосторонніх відносин в усіх галузях міждержавного співробітництва.
В цілому економічні інтереси України щодо Російської Федерації полягають у створенні умов для розвитку довгострокових економічних зв’язків - сприяннi завантаження українських виробничих потужностей, більш повному використанні науково-технічного потенціалу, поновленнi та розбудовi коопераційних зв’язків між підприємствами та галузями обох країн, активізації інвестиційного та iнновацiйного співробітництва, розширенні спiвробiтництва у паливно-енергетичному та машинобудiвному комплексах Росiї, залученні російських інвестицій в машинобудівний, металургійний та будівельний комплекси України тощо
Оцiнюючи в цiлому важливiсть Програми, необхiдно констатувати, що наповнення конкретним змістом положень даних документів, оновлення концептуальних підходів розвитку українсько-російських відносин в економічній сфері на засадах рівноправного партнерства і взаємовигідної інтеграції ринковоорієнтованих економічних систем обох суверенних держав є дієвим інструментом виведення двостороннього економічного співробітництва на якісно новий рівень.

Список використаної літератури:
1.Шлемко В.Т. Економічна безпека України.- К.:НІСД, 2007.
2.Концепция безопасности Российской Федерации.//Российские вести.- 1997.- 25 дек.

e-mail: osen.osen2010@yandex.ru

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
«УТЕЧКА МОЗГОВ» КАК ПРИОРИТЕТНАЯ ПРОБЛЕМА ГОСУДАРСТВА
24.04.2010 10:12
ЛЮДСЬКИЙ КАПІТАЛ ЯК КЛЮЧОВИЙ ФАКТОР РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОСТІ ДЕРЖАВИ
19.05.2010 12:54
КОРПОРАТИВНИЙ КОНТРОЛЬ В МІЖНАРОДНИХ КОРПОРАЦІЯХ
19.05.2010 11:14
РОЛЬ БРЕНДИНГУ ПРИ ФОРМУВАННІ МІЖНАРОДНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
17.05.2010 14:23
ОПТИМІЗАЦІЯ ВИРОБНИЧО-ЕКСПОРТНОГО ПОТЕНЦІАЛУ РЕГІОНІВ УКРАЇНИ
12.05.2010 10:19




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.849 сек. / Mysql: 1570 (0.743 сек.)