:: ECONOMY :: ЛЮДСЬКА ПОВЕДІНКА ЯК ФАКТОР СТАБІЛЬНОСТІ БАНКІВСЬКОЇ СИСТЕМИ :: ECONOMY :: ЛЮДСЬКА ПОВЕДІНКА ЯК ФАКТОР СТАБІЛЬНОСТІ БАНКІВСЬКОЇ СИСТЕМИ
:: ECONOMY :: ЛЮДСЬКА ПОВЕДІНКА ЯК ФАКТОР СТАБІЛЬНОСТІ БАНКІВСЬКОЇ СИСТЕМИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ЛЮДСЬКА ПОВЕДІНКА ЯК ФАКТОР СТАБІЛЬНОСТІ БАНКІВСЬКОЇ СИСТЕМИ

 
14.05.2010 19:58
Автор: Керейко Кирило Сергійович, кандидат економічних наук, старший викладач Харківської національної академії міського господарства
[Банківська справа. Фінанси і кредит. Фінансовий аналіз. Фінанси суб'єктів господарювання]
Робота банківських систем побудована на кількох фундаментальних засадах:
- наявність грошей, заощаджень;
- наявність банківських установ, які пропонують певний перелік послуг;
- існування та дія таких інститутів як відсоткова ставка, кредити, депозити, довіра, гроші;
- існування гарантій стабільної роботи банківських установ.
Значна маса перелічених інститутів об`єктивно впливає на стан банківської системи. Суб`єктивним же фактором виступає поведінка людей, довіра. З одного боку люди, які є власниками заощаджень, найчастіше бажають отримувати прибуток від своїх коштів за рахунок відсоткових ставок, що встановлює банк. Покладаючись на економічну стабільність в країні та непохитність банківської системи, люди вкладають кошти на депозити з метою отримання відсотків. При цьому увага приділяється: відсотковим ставкам, репутації банківської установи, розгалуженості мережі банка, якості обслуговування персоналу, очікуванням показників інфляції та курсових коливань та ін. Саме врахування цих факторів здебільшого схиляє того чи іншого клієнта до банківської установи.
Після потрапляння до банківської установи доля подальшого співробітництва клієнта із банком опиняється в руках персоналу установи. Саме тут приймається остаточне рішення про передачу депозитів до банку, після бесіди із персоналом банку, який спираючись на свій досвід, знання схиляє клієнта на бік банку, розвіює останні його сумніви. Кваліфіковані, чіткі відповіді, швидке та якісне обслуговування, поважне відношення є вирішальними для клієнта банку. Саме про значущість цих моментів вказують багатотисячні відгуки клієнтів у всіляких фінансових та банківських форумах, на Internet- сторінках банку.
Таким чином, в банківській діяльності слід приділяти достатньо уваги кваліфікації персоналу банку при проведенні будь-яких заходів щодо залучення клієнтів до банку. Навіть відсоткові ставки, розмір яких іноді є і індикатором стабільності тієї чи іншої фінансової установи, не в змозі так вплинути на клієнта, як вдалий контакт клієнта зі співробітником банку з нагоди надання банківських послуг. Такі аргументи як репутація банку, історія банку тощо стають допоміжними в випадку коли у людини є сумніви.
В той час некоректна, невпевнена поведінка персоналу може спантеличити людину, яка вирішила довірити власні кошти банку.
В сучасному суспільстві багато клієнтів дізнаються про банківські установи через Internet, за допомогою інших інформаційних джерел. Персонал банку має бути підготовлений до будь-яких питань клієнта та мати доступ до усіх інформаційних ресурсів стосовно банківської діяльності для повноцінного обслуговування клієнта. Спілкування «зі слів», без посилання на джерела інформації, без знання останніх новин та сучасного досвіду є незручним та некоректним при роботі з грошима, які мають потрапити на зберігання до банку.

Список використаної літератури:
1. Кізима Т. О. / Людський капітал та його роль у формуванні фінансового
потенціалу домогосподарств // Економіка розвитку. Харків. ХНЕУ – 2009 - №3(51) – с. 34-37.
2. Керейко К.С. Роль институциональных факторов в развитии банковского
сектора // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Економічна серія. – № 580.- Х., 2003. - С. 40 - 42.

e-mail: KKereyko@rodovidbank.com

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ФІНАНСУВАННЯ БЮДЖЕТНОГО ДЕФІЦИТУ
26.04.2010 18:52
ВАЛЮТНИЙ КУРС УКРАЇНИ В УМОВАХ СВІТОВОЇ КРИЗИ
24.04.2010 10:05
ФІНАНСОВИЙ АСПЕКТ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГУ В УКРАЇНІ
24.04.2010 09:45
ПЕРСПЕКТИВИ СТВОРЕННЯ СТРАТЕГІЧНИХ АЛЬЯНСІВ МІЖ БАНКАМИ ТА СТРАХОВИМИ КОМПАНІЯМИ
19.05.2010 16:07
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ РЕЗЕРВІВ ПІД ЗНЕЦІНЕННЯ ВАРТОСТІ КРЕДИТНОЇ ЗАБОРГОВАНОСТІ БАНКІВ
19.05.2010 11:51
УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ У КОМЕРЦІЙНОМУ БАНКУ
19.05.2010 10:51
КЛІЄНТЕЛА ЯК ФАКТОР ФОРМУВАННЯ ВАРТОСТІ КОМЕРЦІЙНОГО БАНКУ
19.05.2010 10:26
РЕГІОНАЛЬНА КЛАСТЕРИЗАЦІЯ
17.05.2010 20:01
НЕПРИБУТКОВА КООПЕРАТИВНА ПРИРОДА КРЕДИТНИХ СПІЛОК
17.05.2010 19:35
ПОВЕДІНКОВІ АСПЕКТИ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ ІНВЕСТОРАМИ НА РИНКУ ЦІННИХ ПАПЕРІВ
17.05.2010 10:47




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.228 сек. / Mysql: 1599 (0.182 сек.)