:: ECONOMY :: ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ЕЛЕКТРОНІКИ ТА СХЕМОТЕХНІКИ В ЕЛЕКТРОНАВІГАЦІЙНИХ ПРИЛАДАХ :: ECONOMY :: ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ЕЛЕКТРОНІКИ ТА СХЕМОТЕХНІКИ В ЕЛЕКТРОНАВІГАЦІЙНИХ ПРИЛАДАХ
:: ECONOMY :: ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ЕЛЕКТРОНІКИ ТА СХЕМОТЕХНІКИ В ЕЛЕКТРОНАВІГАЦІЙНИХ ПРИЛАДАХ
 
UA  PL  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 40

Термін подання матеріалів

24 квітня 2025

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ЕЛЕКТРОНІКИ ТА СХЕМОТЕХНІКИ В ЕЛЕКТРОНАВІГАЦІЙНИХ ПРИЛАДАХ

 
07.04.2025 15:56
Автор: Гордєєв Микита Георгійович, кандидат технічних наук, доцент кафедри судноводіння та експлуатації технічних систем на водному транспорті, Дунайський інститут водного транспорту Державного університету інфраструктури та технологій
[2. Інформаційні системи і технології;]


Електронавігаційні прилади відіграють ключову роль у сучасних системах транспорту, зокрема судноплавстві. При цьому наразі інноваційні підходи до електроніки та схемотехніки в цій сфері зосереджуються на підвищенні точності, енергоефективності, компактності та інтеграції з цифровими технологіями, такими як штучний інтелект (ШІ) і Інтернет речей (IoT). 

Основні напрями розвитку включають інтеграцію сучасних методів навчання та технологій, удосконалення схемотехніки електронавігаційних приладів, розвиток річкових навігаційних систем та використання гібридних сигналів і швидкої обробки даних. Удосконалення схемотехніки супроводжується впровадженням інноваційних підходів до підготовки фахівців через технологію CLIL. Впровадження електронних систем на внутрішніх водних шляхах підвищує точність навігації та координацію з береговими службами. Поєднання сигналів супутникових систем із новими алгоритмами обробки даних покращує швидкість і надійність навігації. 

На думку Slyusarenko A.І., Kvasnikov P.K.: «Використання CLIL-технології дозволяє одночасно розвивати професійні навички та знання іноземної мови, що є важливим для проектування сучасних навігаційних систем» [1, с. 100]. Це сприяє підготовці фахівців, здатних працювати з інноваційними приладами на морських суднах.

Буравцова Ю.О. зазначає: «Впровадження електронних навігаційних систем на внутрішніх водних шляхах України забезпечує інтеграцію з береговими інформаційними службами, підвищуючи безпеку судноплавства» [2, с. 12]. Такі системи вже застосовуються на річках України.

Yang, X. Та інші стверджують: "Розроблений алгоритм швидкого захоплення сигналів скорочує час обробки до 0,5 секунди, що значно підвищує ефективність супутникової навігації" [3, с. 7818], Таблиця 1. 

Таблиця 1

Інноваційні підходи до електроніки та схемотехніки в електронавігаційних приладах




Інновації зосереджені на мініатюризації та інтеграції компонентів, застосуванні ШІ для обробки даних, енергоефективних схемотехнічних рішеннях та розширенні можливостей зв’язку. Прогрес у напівпровідникових технологіях робить електронавігаційні прилади компактнішими завдяки технологіям System-on-Chip (SoC), що об'єднує процесори, датчики та модулі зв’язку в одному чіпі, зменшуючи розміри пристроїв і споживання енергії. ШІ інтегрується в електронавігаційні системи для аналізу великих обсягів даних із датчиків, підвищуючи точність позиціонування та прогнозуючи потенційні збої. Розробка джерел живлення з використанням відновлюваних джерел енергії та низьковольтних схем забезпечує тривалу роботу пристроїв без частої заміни батарей. Електронавігаційні прилади активно використовують 5G та супутникові системи зв’язку, що забезпечує стабільний обмін даними навіть у віддалених районах.

Отже, інновації в електроніці та схемотехніці електронавігаційних приладів зосереджені на інтеграції нових технологій, таких як CLIL, річкові системи та гібридні сигнали, що підвищує точність, безпеку та доступність навігаційних рішень. Інноваційні підходи до електроніки та схемотехніки в електронавігаційних приладах спрямовані на підвищення їхньої ефективності, автономності та адаптивності. Завдяки інтеграції ШІ, енергоефективним рішенням і новим технологіям зв’язку ці прилади стають невід’ємною частиною сучасних транспортних і дослідницьких систем. Подальший розвиток галузі залежатиме від співпраці між виробниками електроніки, розробниками програмного забезпечення та науковими установами.

Список літератури:

1. Slyusarenko A.І., Kvasnikov P.K. Incorporating clil-technology in teaching electronic navigation instruments and systems of sea vessels.  Інноваційна педагогіка. Вип. 70. Т. 2. 2024. С. 99-102. DOI: https://doi.org/10.32782/2663-6085/2024/70.2.20 URL: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2024/70/part_2/22.pdf (дата звернення: 22.03.2025).

2. Буравцова Ю.О. Впровадження річкових електронних навігаційних систем та берегових інформаційних служб на внутрішніх водних шляхах України. Судноводіння. № 32. 2021. С. 10-17. DOI: 10.31653/2306-5761.32.2021.10-17 URL: https://navjournal-nuoma.learnmarine.com/wp-content/uploads/2022/01/32-2021_J.-Buravtsova-Implementation-of-river-electronic-navigation-systems-and-onshore-information-services-on-the-inland-waterways-of-Ukraine.pdf (дата звернення: 22.03.2025).

3. Yang, X., Zhuang, C., Feng, W., Wang, Q., Yang, Z., Hu, S., & Yang, X. A Fast Acquisition Algorithm for Hybrid Signals of 5G and BeiDou B1. Applied Sciences. 2023. Vol. 13, no. 13. P. 7818. DOI: https://doi.org/10.3390/app13137818 URL: https://www.mdpi.com/2076-3417/13/13/7818 (дата звернення: 22.03.2025).



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МУЛЬТИМЕДІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ЦИФРОВА БЕЗПЕКА В ОСВІТІ
23.04.2025 15:35
INTEGRATING THE THREE-POINT METHOD OF ESTIMATING PROJECT TASK DURATION IN MS PROJECT USING CUSTOM FIELD SETTINGS
14.04.2025 19:07
АНАЛІЗ СУЧАСНИХ ПІДХОДІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА РЕГУЛЮВАННЯ ТРАФІКУ БЕЗПІЛОТНИХ ЛІТАЛЬНИХ АПАРАТІВ (БПЛА)
07.04.2025 16:27




© 2010-2025 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.260 сек. / Mysql: 1717 (0.204 сек.)