:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ :: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
 
UA  PL  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 38

Термін подання матеріалів

20 лютого 2025

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

 
22.01.2025 01:32
Автор: Крап Наталія Павлівна, кандидат технічних наук, м. Львів, середня загальноосвітня школа №90
[3. Педагогічні науки;]

ORCID: 0000-0001-5244-1850 

Швидкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій вимагає все нових підходів у вивченні інформатики у початковій школі. Початкова школа це період коли в учнів формується уявлення про все, що нас оточує в інформаційному світі, а саме: цифрові пристрої, комп’ютери, програми, програмування, всесвітня мережа інтернет, спілкування в мережі інтернет.

У початковій школі на уроках інформатики в 2-4 класах учні починають працювати з сучасними персональними комп’ютерами, різноманітними видами гаджетів: ноутбуками, нетбуками, планшетами, електронними книжками, а також розв’язувати задачі  у найпростіших програмах, а саме: Paint3D, де школярі створюють свої перші малюнки та навчаються вводити текст, а також навчаються працювати з клавіатурою та мишкою, пристроями друку інформації на папір- принтерами, мультимедійними пристроями.

У процесі вивчення інформатики у початковій школі учні навчаються  працювати з програмами MS Word, MS Power Point, записують свої перші коди у програмі Scratch 3.0., вивчають основні принципи роботи з мережами, зокрема, з глобальною мережею інтернет, вивчають основні програми, з допомогою, яких можна спілкуватися один з одним в онлайн середовищі, а саме: viber, skype, classroom, meet, zoom, messenger, facebook, створюють свої перші аккаунти  в мережі Інтернет, розв’язують різноманітні логічні задачі, кросворди, квести працюють в різноманітних навчальних середовищах, а саме на сайті code.org.ua.

У процесі вивчення інформатики у початковій школі необхідно враховувати індивідуальні особливості кожного учня, а саме навчити вчитися, виконувати всі вимоги та правила техніки безпеки у комп’ютерному класі, вміти теоретичні знання використовувати у процесі роботи з сучасними програмами.[1,c.26] 

Важливим завданням вчителя в процесі викладання інформатики (2-4 класи) в початковій школі поряд з формуванням предметної інформаційно-комунікаційної компетентності формувати ключові компетентності, зокрема, теоретичні знання та практичні навички, які здобувають молодші школярі, мають допомогти в опануванні інших предметів, сприяти всебічному розвитку особистості.

Вивчення інформатики в 2-4 класах у початковій школі є невід'ємною частиною сучасної освіти. Метою вивчення інформатики в початковій школі є:

- отримання учнями знань, які формують уявлення про інформаційну картину світу й інформаційні процеси, а також сприяють засвоєнню основних теоретичних понять із базового курсу інформатики та формують алгоритмічне та логічне мислення;

- навчити учнів користуватися комп'ютерною технікою як практичним інструментом для роботи з різними видами інформації в навчальній діяльності та в повсякденному житті;

- враховувати індивідуально-особистісний підхід до навчання кожного учня.

У процесі викладання інформатики в 2-4 класах доцільно використовувати наступні методики:

- ігровий метод, який допомагає учням вивчати інформатику з допомогою інтерактивних вправ, кросвордів, квізів, брейн-рингів, а також використання ігор, мультфільмів та інтерактивних занять для пояснення навчального матеріалу;

- інтерактивний метод - цей  метод дозволяє кожному учню виконувати різноманітні практичні роботи із використанням сучасного персонального комп’ютера, цифрового пристрою;

- групова робота – це робота в команді, розвиток навичок співпраці та комунікації через групові проекти;

- метод активного навчання – спрямований на формування творчої особистості. Цей метод включає виконання творчих завдань із використанням сучасних цифрових пристроїв чи персонального комп’ютера;

- індивідуальний підхід: врахування індивідуальних потреб та рівня підготовки кожного учня.

Сьогодні у цей складний, військовий час  вивчення інформатики у початковій школі повинно створювати міцний фундамент для вивчення інформатики у середній та старшій школі та використання знань у подальшій трудовій діяльності. 

Список літератури:

1. Забарна А.П. Організація навчання інформатики у профільній школі.- Тернопіль: Мандрівець, 2009.-128с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 222 «МЕДИЦИНА» В УМОВАХ ПОВНОМАСШТАБНОГО ВТОРГНЕННЯ РФ
25.01.2025 17:01
ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ ГРАМОТНОСТІ ТА НАВИЧОК КІБЕРБЕЗПЕКИ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПОЛІЦЕЙСЬКИХ
24.01.2025 23:29
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
24.01.2025 22:26
ТЕХНОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ДО ДІАГНОСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ
24.01.2025 21:43
ЗАПРОВАДЖЕННЯ СМАРТ-ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
23.01.2025 23:28
ПЕДАГОГ МАЙБУТНЬОГО: ЯКІ НАВИЧКИ ПОТРІБНІ ДЛЯ РОБОТИ З ДІТЬМИ ПОКОЛІННЯ АЛЬФА
22.01.2025 22:44
ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ОСОБИСТІСНИХ ЦІННОСТЕЙ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ ЕТИКИ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ
22.01.2025 21:06
ФОРМУВАННЯ СПОРТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ У СТУДЕНТІВ ВНЗ
22.01.2025 01:47
ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНІ ЦЕНТРИ: СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЛЬ В УКРАЇНСЬКІЙ ОСВІТІ
21.01.2025 03:36
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНТЕГРАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ СУЧАСНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
21.01.2025 00:34




© 2010-2025 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.340 сек. / Mysql: 1659 (0.272 сек.)