:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ :: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
 
UA  PL  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 40

Термін подання матеріалів

24 квітня 2025

До початку конференції залишилось днів 23



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ІНФОРМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

 
22.01.2025 01:32
Автор: Крап Наталія Павлівна, кандидат технічних наук, м. Львів, середня загальноосвітня школа №90
[3. Педагогічні науки;]

ORCID: 0000-0001-5244-1850 

Швидкий розвиток інформаційно-комунікаційних технологій вимагає все нових підходів у вивченні інформатики у початковій школі. Початкова школа це період коли в учнів формується уявлення про все, що нас оточує в інформаційному світі, а саме: цифрові пристрої, комп’ютери, програми, програмування, всесвітня мережа інтернет, спілкування в мережі інтернет.

У початковій школі на уроках інформатики в 2-4 класах учні починають працювати з сучасними персональними комп’ютерами, різноманітними видами гаджетів: ноутбуками, нетбуками, планшетами, електронними книжками, а також розв’язувати задачі  у найпростіших програмах, а саме: Paint3D, де школярі створюють свої перші малюнки та навчаються вводити текст, а також навчаються працювати з клавіатурою та мишкою, пристроями друку інформації на папір- принтерами, мультимедійними пристроями.

У процесі вивчення інформатики у початковій школі учні навчаються  працювати з програмами MS Word, MS Power Point, записують свої перші коди у програмі Scratch 3.0., вивчають основні принципи роботи з мережами, зокрема, з глобальною мережею інтернет, вивчають основні програми, з допомогою, яких можна спілкуватися один з одним в онлайн середовищі, а саме: viber, skype, classroom, meet, zoom, messenger, facebook, створюють свої перші аккаунти  в мережі Інтернет, розв’язують різноманітні логічні задачі, кросворди, квести працюють в різноманітних навчальних середовищах, а саме на сайті code.org.ua.

У процесі вивчення інформатики у початковій школі необхідно враховувати індивідуальні особливості кожного учня, а саме навчити вчитися, виконувати всі вимоги та правила техніки безпеки у комп’ютерному класі, вміти теоретичні знання використовувати у процесі роботи з сучасними програмами.[1,c.26] 

Важливим завданням вчителя в процесі викладання інформатики (2-4 класи) в початковій школі поряд з формуванням предметної інформаційно-комунікаційної компетентності формувати ключові компетентності, зокрема, теоретичні знання та практичні навички, які здобувають молодші школярі, мають допомогти в опануванні інших предметів, сприяти всебічному розвитку особистості.

Вивчення інформатики в 2-4 класах у початковій школі є невід'ємною частиною сучасної освіти. Метою вивчення інформатики в початковій школі є:

- отримання учнями знань, які формують уявлення про інформаційну картину світу й інформаційні процеси, а також сприяють засвоєнню основних теоретичних понять із базового курсу інформатики та формують алгоритмічне та логічне мислення;

- навчити учнів користуватися комп'ютерною технікою як практичним інструментом для роботи з різними видами інформації в навчальній діяльності та в повсякденному житті;

- враховувати індивідуально-особистісний підхід до навчання кожного учня.

У процесі викладання інформатики в 2-4 класах доцільно використовувати наступні методики:

- ігровий метод, який допомагає учням вивчати інформатику з допомогою інтерактивних вправ, кросвордів, квізів, брейн-рингів, а також використання ігор, мультфільмів та інтерактивних занять для пояснення навчального матеріалу;

- інтерактивний метод - цей  метод дозволяє кожному учню виконувати різноманітні практичні роботи із використанням сучасного персонального комп’ютера, цифрового пристрою;

- групова робота – це робота в команді, розвиток навичок співпраці та комунікації через групові проекти;

- метод активного навчання – спрямований на формування творчої особистості. Цей метод включає виконання творчих завдань із використанням сучасних цифрових пристроїв чи персонального комп’ютера;

- індивідуальний підхід: врахування індивідуальних потреб та рівня підготовки кожного учня.

Сьогодні у цей складний, військовий час  вивчення інформатики у початковій школі повинно створювати міцний фундамент для вивчення інформатики у середній та старшій школі та використання знань у подальшій трудовій діяльності. 

Список літератури:

1. Забарна А.П. Організація навчання інформатики у профільній школі.- Тернопіль: Мандрівець, 2009.-128с.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 222 «МЕДИЦИНА» В УМОВАХ ПОВНОМАСШТАБНОГО ВТОРГНЕННЯ РФ
25.01.2025 17:01
ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ ГРАМОТНОСТІ ТА НАВИЧОК КІБЕРБЕЗПЕКИ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПОЛІЦЕЙСЬКИХ
24.01.2025 23:29
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
24.01.2025 22:26
ТЕХНОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ДО ДІАГНОСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ
24.01.2025 21:43
ЗАПРОВАДЖЕННЯ СМАРТ-ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
23.01.2025 23:28
ПЕДАГОГ МАЙБУТНЬОГО: ЯКІ НАВИЧКИ ПОТРІБНІ ДЛЯ РОБОТИ З ДІТЬМИ ПОКОЛІННЯ АЛЬФА
22.01.2025 22:44
ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ОСОБИСТІСНИХ ЦІННОСТЕЙ ТА ПРОФЕСІЙНОЇ ЕТИКИ У ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ
22.01.2025 21:06
ФОРМУВАННЯ СПОРТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ У СТУДЕНТІВ ВНЗ
22.01.2025 01:47
ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНІ ЦЕНТРИ: СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЛЬ В УКРАЇНСЬКІЙ ОСВІТІ
21.01.2025 03:36
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНТЕГРАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ СУЧАСНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
21.01.2025 00:34




© 2010-2025 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.185 сек. / Mysql: 1717 (0.145 сек.)