:: ECONOMY :: РЕФОРМУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ В УКРАЇНІ :: ECONOMY :: РЕФОРМУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ В УКРАЇНІ
:: ECONOMY :: РЕФОРМУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ В УКРАЇНІ
 
UA  PL  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 38

Термін подання матеріалів

20 лютого 2025

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

РЕФОРМУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ В УКРАЇНІ

 
20.01.2025 20:01
Автор: Нинюк Інна Іванівна, кандидат наук з державного управління, доцент кафедри політології та публічного управління, Волинський національний університет імені Лесі Українки
[16. Державне управління;]


На наш погляд, державне управління є системою органів, структур та інструментів, що забезпечують функціонування держави й управління нею. Водночас, головним завданням державного управління є забезпечення ефективної роботи державних органів, ухвалення якісних рішень та дотримання законодавства. Зазвичай, для досягнення найвищої ефективності державного управління в сучасному світі важливим аспектом є впровадження інновацій, які повинні бути соціально орієнтовані, відповідати потребам та запитам громадськості. Інноваційні підходи в системі державного управління є складним і багатовимірним процесом, який сприяє удосконаленню структур та методів державного управління. Цей процес може призвести до покращення якості життя, підвищення ефективності державних служб і зміцнення довіри громадян до влади.

Незаперечним фактом є те, що реформування системи державного управління в Україні є найважливішою серед усіх трансформацій у країні. Цей процес передбачає комплексні та якісні зміни в усіх сферах публічної політики. Ще в Стратегії реформування державного управління до 2021 року акцентувалося на необхідності створення ефективної системи державного управління як основного фактора конкурентоспроможності країни й гарантії її європейської інтеграції [1]. Україна, як і інші європейські держави, прагне стати правовою, сучасною, економічно розвиненою, цифровою, орієнтованою на сервіс та демонструвати високі стандарти прозорості й відсутності корупції. Для досягнення цієї мети Україна систематично впроваджує відповідні нормативно-правові акти та імплементує законодавство ЄС до національного законодавства.

За розпорядженням Кабінету Міністрів України від 21.07.2021 № 831-р була затверджена Стратегія реформування державного управління України на період 2022–2025 років. Цей документ відповідно до Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом, Європейським Співтовариством з атомної енергії та їхніми державами-членами, ґрунтується на спільних цінностях, зокрема на демократичних принципах, принципі верховенства права та належному врядуванні. Документ акцентує на необхідності для України продовжувати політичні, соціально-економічні, законодавчі та інституційні реформи, спрямовані на ефективну реалізацію Угоди про асоціацію [2].

Основна мета цієї Стратегії – побудувати спроможну сервісну та цифрову державу в Україні, яка гарантуватиме захист інтересів громадян на основі європейських стандартів та накопиченого досвіду. Основні напрями реформування державного управління в межах цієї Стратегії:

децентралізація влади – раціональний розподіл повноважень між центральними органами державної влади та органами місцевого самоврядування;

цифрова трансформація державного управління – створення єдиної цифрової платформи для надання адміністративних послуг, реінжиніринг процесів адміністративного обслуговування та документування управлінської діяльності;

реформа кадрового управління – підвищення ефективності системи управління персоналом в органах державної влади;

реформа системи управління фінансами – забезпечення прозорості та підвищення ефективності використання державних коштів.

Загалом, реформування й модернізація державного управління передбачає декілька основних аспектів: 

- законодавче закріплення нових підходів до управління, організації та функціонування органів державного управління;

- удосконалення конкурсних засад добору кадрів та управління людськими ресурсами;

- використання інноваційних технологій у роботі з персоналом, моніторинг та оцінка персоналу;

- впровадження інформаційної системи управління людськими ресурсами;

- створення сучасної системи професійного навчання державних службовців;

- реформування системи оплати праці та мотивації державних службовців.

Вважаємо, що державне управління як система виконання повноважень органами влади та застосування інструментів для забезпечення стабільності, розвитку й безпеки суспільства потребує постійного удосконалення та пристосування до швидко змінюваних умов. Формування незалежної, демократичної, правової держави є тривалим процесом, що вимагає ефективної та відповідальної діяльності з реалізації державної політики від усіх управлінських структур, економного та ефективного витрачання ресурсів у контексті сталого розвитку країни.

Література:

1. Деякі питання реформування державного управління України: розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.06.2016 № 474-р. Дата оновлення: 05.02.2020. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/474-2016-р#Text (дата звернення: 10.01.2025).

2. Деякі питання реформування державного управління України: розпорядження Кабінету Міністрів України від 21.07.2021 № 831-р. Дата оновлення: 23.12.2023. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/831-2021-р#Text (дата звернення: 10.01.2025).



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ІНТЕГРАЦІЯ АЛГОРИТМІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ПРОЦЕСИ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ТА АДМІНІСТРУВАННЯ
22.01.2025 01:15
АНТИКОРУПЦІЙНА ПОЛІТИКА У ПУБЛІЧНОМУ СЕКТОРІ
20.01.2025 20:11




© 2010-2025 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.367 сек. / Mysql: 1659 (0.29 сек.)