:: ECONOMY :: ВПЛИВ ПРАКТИЧНИХ ЗАВДАНЬ І СТУДЕНТСЬКИХ ПРОЄКТІВ НА ФОРМУВАННЯ ВИСОКОКВАЛІФІКОВАНИХ СПЕЦІАЛІСТІВ У ГАЛУЗІ ЖУРНАЛІСТИКИ, РЕКЛАМИ ТА PR :: ECONOMY :: ВПЛИВ ПРАКТИЧНИХ ЗАВДАНЬ І СТУДЕНТСЬКИХ ПРОЄКТІВ НА ФОРМУВАННЯ ВИСОКОКВАЛІФІКОВАНИХ СПЕЦІАЛІСТІВ У ГАЛУЗІ ЖУРНАЛІСТИКИ, РЕКЛАМИ ТА PR
:: ECONOMY :: ВПЛИВ ПРАКТИЧНИХ ЗАВДАНЬ І СТУДЕНТСЬКИХ ПРОЄКТІВ НА ФОРМУВАННЯ ВИСОКОКВАЛІФІКОВАНИХ СПЕЦІАЛІСТІВ У ГАЛУЗІ ЖУРНАЛІСТИКИ, РЕКЛАМИ ТА PR
 
UA  PL  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 40

Термін подання матеріалів

24 квітня 2025

До початку конференції залишилось днів 8



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ВПЛИВ ПРАКТИЧНИХ ЗАВДАНЬ І СТУДЕНТСЬКИХ ПРОЄКТІВ НА ФОРМУВАННЯ ВИСОКОКВАЛІФІКОВАНИХ СПЕЦІАЛІСТІВ У ГАЛУЗІ ЖУРНАЛІСТИКИ, РЕКЛАМИ ТА PR

 
19.12.2024 00:59
Автор: Цимбалюк Валерій Анатолійович, магістр журналістики, старший викладач кафедри зв’язків з громадськістю, Національний університет «Києво-Могилянська академія», м. Київ, Україна
[17. Соціальні комунікації;]

У сучасному світі, де інформація відіграє ключову роль, підготовка висококваліфікованих фахівців у галузі журналістики, реклами та PR стає все більш актуальною [4, с. 50]. Основна мета навчання в цих сферах полягає в тому, щоб забезпечити студентів не лише теоретичними знаннями, а й практичними навичками, які дозволять їм ефективно функціонувати у професійному середовищі [3, с. 150]. Закон України про вищу освіту визначає вищу освіту як  “сукупність систематизованих знань, умінь і практичних навичок, способів мислення, професійних, світоглядних і громадянських якостей, морально-етичних цінностей, інших компетентностей, здобутих у закладі вищої освіти (науковій установі) у відповідній галузі знань за певною кваліфікацією на рівнях вищої освіти, що за складністю є вищими, ніж рівень повної загальної середньої освіти” [1]. Однак одна з найважливіших частин навчання спеціаліста, для того, щоб він став жаданим, є відпрацьовування практичних навичок яким в сучасному навчанні приділяють не так багато уваги. Так виробнича практика триває близько трьох — чотирьох робочих тижнів. Всі інші практичні заняття віддаються на відкуп викладачам. Хоча без практичних навичок лише обмежена кількість студентів матиме попит серед  інших спеціалістів. У зв'язку з цим, впровадження практичних завдань і студентських проєктів у навчальний процес є необхідним компонентом формування компетентностей майбутніх спеціалістів [4, с. 52]. Практичні завдання, зокрема, є незамінним інструментом для закріплення теоретичних знань [3, с. 200]. Студенти в процесі виконання таких завдань вчаться працювати з різними типами джерел, аналізувати інформацію, застосовувати набуті знання у реальних ситуаціях [5, с. 37]. Наприклад, створення журналістського матеріалу для реальної публікації або розробка комунікаційної стратегії для конкретного бренду вимагає від студентів високого рівня аналітичного мислення, креативності та організаційних здібностей [4, с. 55]. Студентські проєкти, що виконуються в рамках навчальних курсів, сприяють розвитку вміння працювати в команді, що є надзвичайно важливим у сучасних умовах медіаринку [5, с. 39]. Наприклад, розробка комплексної рекламної кампанії або проведення PR-заходу передбачає спільну роботу над завданням, розподіл ролей, управління часом і ресурсами, що значно наближає студентів до реальних умов роботи [5, с. 42]. Такий підхід формує у студентів відповідальність за кінцевий результат, розвиває їх лідерські якості та вміння ефективно взаємодіяти з колегами [4, с. 58]. Особливе значення має впровадження проєктного навчання у співпраці з реальними замовниками, що дозволяє студентам отримати досвід роботи з реальними задачами, клієнтами та ринковими умовами [5, с. 40]. Це сприяє не лише поглибленню їхніх знань, але й формуванню навичок адаптації до професійних вимог, що є надзвичайно важливим у галузі журналістики, реклами та PR, де успіх значною мірою залежить від здатності швидко реагувати на зміни у зовнішньому середовищі [5, с. 43]. Також варто зазначити, що практика і реальні проєкти допомагають студентам сформувати портфоліо, що є важливою складовою їхньої конкурентоспроможності на ринку праці [4, с. 60]. Наявність готових робіт, які можна продемонструвати потенційному роботодавцю, значно підвищує шанси на успішне працевлаштування [4, с. 61]. Таким чином, практичні завдання та студентські проєкти не тільки сприяють закріпленню теоретичних знань, але й допомагають сформувати у студентів необхідні професійні компетенції, адаптуватися до реальних умов роботи та підвищити їхню конкурентоспроможність як на національному, так і на міжнародному ринках праці [5, с. 44]. А ще впровадження таких методів у навчальний процес вищих навчальних закладів України дозволить підвищити якість підготовки фахівців у галузі журналістики, реклами та PR, що є важливим кроком на шляху до інтеграції української системи вищої освіти у європейський освітній простір [4, с. 64]. 

Література: 

1. Відомості Верховної Ради України. Про вищу освіту: Закон України від 01.07.2014 № 1556-VII. Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2014, № 37-38, ст.2004. URL: https://osvita.ua/legislation/law/2235/ (дата звернення: 30.08.2024)

2. ДСТУ 8302:2015 «Інформація та документація. Бібліографічне посилання. Загальні положення та правила складання». 

3. Іванов І.І. Основи журналістики: Навчальний посібник. — Київ: Вид-во, 2020. — 300 с. 

4. Петров П.П., Сидоренко О.О. «Практико-орієнтоване навчання в підготовці фахівців у сфері медіакомунікацій». // Вісник університету. — 2022. — № 4. — С. 50-60. 

5. Сміт Дж. «Інтеграція проектного навчання у систему вищої освіти: європейський досвід». // Освітні перспективи. — 2023. — № 2. — С. 35-44.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
РОЛЬ ЕКОСИСТЕМИ СТАРТАПІВ У ПІСЛЯВОЄННІЙ ВІДБУДОВІ УКРАЇНИ
19.12.2024 01:23




© 2010-2025 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.327 сек. / Mysql: 1717 (0.26 сек.)