:: ECONOMY :: МЕХАНІЗМИ РОЗВИТКУ НЕДЕРЖАВНИХ ПЕНСІЙНИХ ФОНДІВ ЯК СКЛАДОВОЇ ПЕНСІЙНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ :: ECONOMY :: МЕХАНІЗМИ РОЗВИТКУ НЕДЕРЖАВНИХ ПЕНСІЙНИХ ФОНДІВ ЯК СКЛАДОВОЇ ПЕНСІЙНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ
:: ECONOMY :: МЕХАНІЗМИ РОЗВИТКУ НЕДЕРЖАВНИХ ПЕНСІЙНИХ ФОНДІВ ЯК СКЛАДОВОЇ ПЕНСІЙНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 37

Термін подання матеріалів

23 січня 2025

До початку конференції залишилось днів 17



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МЕХАНІЗМИ РОЗВИТКУ НЕДЕРЖАВНИХ ПЕНСІЙНИХ ФОНДІВ ЯК СКЛАДОВОЇ ПЕНСІЙНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ

 
18.12.2024 15:46
Автор: Логвиненко Сергій Вікторович, аспірант, Класичний приватний університет; Дяченко Олександр Григорович, кандидат економічних наук, Класичний приватний університет
[1. Економічні науки;]

В умовах сучасних економічних викликів та демографічних змін в Україні, розвиток недержавних пенсійних фондів (НПФ) стає важливою складовою частиною пенсійної системи країни. Потреба у створенні ефективних механізмів розвитку НПФ зумовлена необхідністю забезпечення гідного рівня життя для громадян після виходу на пенсію, адже державна пенсія не завжди здатна покрити усі витрати на старість. Тому пошук шляхів удосконалення та розвитку недержавних пенсійних фондів є надзвичайно актуальним.

1. Формування правової та регуляторної бази

Важливо створити умови для прозорості їх роботи, визначити чіткі правила щодо управління фондами, а також забезпечити захист прав учасників. Система регулювання має включати контроль за інвестиціями НПФ, щоб уникнути високих ризиків для заощаджень громадян. Особливу увагу необхідно приділити розвитку нормативно-правової бази, що стосується податкових пільг для учасників НПФ. Для стимулювання громадян до участі у таких фондах, можна запропонувати податкові знижки на внески в НПФ, що стимулюватиме попит на ці послуги та забезпечить збільшення капіталізації фондів.

2. Збільшення фінансової грамотності населення

Це може бути досягнуто через освітні кампанії, семінари, консультаційні послуги та онлайн-платформи, де громадяни можуть отримати необхідну інформацію. Ключовим аспектом є створення довіри до пенсійних фондів та фінансових установ загалом, що є важливим для розвитку цього сектору.

3. Поліпшення інвестиційної політики НПФ

Розвиток НПФ також залежить від ефективної інвестиційної політики. Одним з основних механізмів для цього є вдосконалення стратегії інвестування пенсійних активів з урахуванням мінімізації ризиків та досягнення стабільного доходу. Для цього потрібно запроваджувати стратегічний підхід до формування інвестиційного портфеля, включаючи активи з різним рівнем ризику та доходності. НПФ повинні бути заохочені до використання інноваційних фінансових інструментів та диверсифікації своїх інвестицій. Це дозволить не лише забезпечити високий рівень пенсійних виплат, але й підвищити конкурентоспроможність фондів на ринку.

4. Стимулювання участі громадян через податкові пільги та державні програми

Одним із ефективних механізмів розвитку НПФ є використання державних інструментів для стимулювання громадян до участі в таких фондах. Впровадження податкових пільг, які знижують податкове навантаження на внески громадян у недержавні пенсійні фонди, може значно збільшити кількість учасників. Крім того, державні програми підтримки НПФ, які б пропонували певні компенсації або субсидії для учасників, можуть допомогти активізувати ринок недержавного пенсійного забезпечення. Це особливо актуально для осіб, які не можуть зробити значні внески у НПФ через низький рівень доходу.

5. Міжнародний досвід і інтеграція у глобальні фінансові системи

Для вдосконалення механізмів розвитку НПФ в Україні важливим є вивчення та адаптація міжнародного досвіду. Різні країни, такі як США, Німеччина та Великобританія, мають добре розвинені системи недержавних пенсійних фондів, де використовуються ефективні моделі інвестування та управління фондами, що можна адаптувати до українських реалій. Зокрема, вивчення досвіду створення автоматичних пенсійних програм для широких верств населення, розвиток програм пенсійних накопичень для малих і середніх підприємств може стати важливим кроком у розвитку НПФ в Україні. Також варто звернути увагу на інтеграцію українських пенсійних фондів у міжнародні фінансові ринки для залучення іноземних інвестицій і підвищення капіталізації фондів.

6. Запровадження нових фінансових технологій

Використання інноваційних фінансових технологій є ще одним важливим механізмом для розвитку НПФ в Україні. Цифрові платформи для управління пенсійними заощадженнями, автоматизація процесів внесків та розподілу інвестицій, а також можливість проведення онлайн-консультацій можуть зробити процес участі в НПФ значно простішим та доступнішим для громадян. Розвиток мобільних додатків для моніторингу пенсійних накопичень, а також використання блокчейн-технологій для забезпечення прозорості та безпеки транзакцій може підвищити довіру до системи недержавного пенсійного забезпечення в Україні.

Отже, механізми розвитку недержавних пенсійних фондів як складової частини пенсійної системи України повинні базуватися на комплексному підході, що включає правове регулювання, підвищення фінансової грамотності, вдосконалення інвестиційної політики та активне використання інноваційних технологій. Завдяки реалізації цих механізмів можна забезпечити фінансову стабільність пенсійної системи України, стимулювати громадян до активного накопичення на старість та створити умови для гідного життя після виходу на пенсію.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ЕКОНОМІЧНА ІНТЕГРАЦІЯ УКРАЇНИ З ЄВРОПЕЙСЬКИМ СОЮЗОМ: ПЕРСПЕКТИВИ ТА ВИКЛИКИ
20.12.2024 11:29
АДАПТАЦІЯ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ ДО НОВИХ УМОВ РОБОТИ: ВІДДАЛЕНІ СЕРВІСИ ТА КІБЕРБЕЗПЕКА
19.12.2024 00:38
ДЕМОГРАФІЧНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ ЯК КЛЮЧОВИЙ ВИКЛИК ФІНАНСОВІЙ БЕЗПЕЦІ ДЕРЖАВИ
18.12.2024 22:26
ПЕРСПЕКТИВНІ МЕХАНІЗМИ ФОРМУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ УКРАЇНИ
18.12.2024 16:19
ПЕРСПЕКТИВНІ МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ БОРГОВОГО ПОРТФЕЛЯ ДЕРЖАВИ
18.12.2024 16:14
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ЕВОЛЮЦІЇ ПОНЯТТЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
18.12.2024 14:11
СВІТОВІ ТЕНДЕНЦІЇ ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ В ЕНЕРГЕТИЧНОМУ СЕКТОРІ: ВПЛИВ ВІЙНИ ТА НОВІ ВИКЛИКИ
18.12.2024 13:54
ВИКЛИКИ ДЛЯ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ У ПЕРІОД ВОЄННОГО СТАНУ
18.12.2024 02:03
AGILE PHILOSOPHY OF TRANSFORMATION IN UKRAINE: ECONOMY AND IT ENTREPRENEURSHIP DURING THE WAR
17.12.2024 23:59
СОЦІАЛЬНЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОГО РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКИХ ТЕРИТОРІЙ
17.12.2024 23:41




© 2010-2025 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.194 сек. / Mysql: 1599 (0.152 сек.)