:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ЮРИДИЧНИМ БІЗНЕСОМ НА ЗАСАДАХ ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПІДХОДІВ :: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ЮРИДИЧНИМ БІЗНЕСОМ НА ЗАСАДАХ ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПІДХОДІВ
:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ЮРИДИЧНИМ БІЗНЕСОМ НА ЗАСАДАХ ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПІДХОДІВ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ЮРИДИЧНИМ БІЗНЕСОМ НА ЗАСАДАХ ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПІДХОДІВ

 
22.11.2024 18:21
Автор: Никитюк Ростислав Ігорович, магістрант, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя; Машлій Галина Богданівна, кандидат економічних наук, Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
[1. Економічні науки;]

ORCID: 0009-0003-5338-9558 Никитюк Р.І.

ORCID: 0000-0002-5989-5270 Машлій Г.Б.

Ефективне управління юридичним бізнесом у сучасних умовах не може бути забезпечене без активного впровадження інновацій у його діяльність. Це дає для юридичної компанії ряд важливих переваг, включаючи зростання іміджу фірми та кількості споживачів її послуг, зменшення витрат, збільшення обсягів одержаних прибутків, зростання якості послуг, економію часу на їх надання тощо. Юридична фірма при цьому повинна для себе чітко окреслити мету впровадження інновацій, а також перспективи її досягнення у часі. 

Як зазначають науковці, окремо виділяються юридичні інновації та інновації, що впроваджуються у юридичному бізнесі. При цьому до складу юридичних інновацій входять нові правові знання, змінені чи нові закони й інші нормативно-правові документи, удосконалені або нові технології, що використовуються при наданні юридичних послуг, а також  новостворені юридичні послуги та практики [1]. Основні етапи, що виділяються у ході прийняття управлінського рішення щодо впровадження інновацій у юридичному бізнесі, відображені на рис. 1. Необхідно зауважити, що юридичні інновації зосереджені на цінності юридичних послуг, тобто вигодах для клієнта від їх отримання.  При цьому важливим є здатність даного виду послуг задовольняти потреби споживачів  на суспільному рівні; сприяти досягненню високої ділової репутації юридичної фірми; збільшувати оперативність та своєчасність розв’язання певної проблеми, давати економію часу [2]. 




Рисунок 1 – Основні етапи  впровадження інновацій в управлінні  юридичним бізнесом (сформовано автором)

Також юридичні інновації повинні забезпечувати відповідність між ціною юридичної послуги та її якістю, створювати передумови для підвищення юридичної культури,  отримання нових правових знань,  набуття конкурентних переваг для юридичної фірми тощо [2].

При цьому інновації, що реалізуються в юридичному бізнесі, є ширшим поняттям, ніж юридичні інновації, оскільки вони також включають: 

- застосування новітніх технологій, що оптимізують роботу з інформацією і документообігом, а також управлінські інновації;

- інноваційні методи інвестування у галузь надання юридичних послуг;

- сучасні системи стимулювання працівників юридичної фірми; 

- нові методи активного маркетингу у соціальних мережах, а також сучасні форми виходи нових юридичних послуг на ринок тощо [2].

Слід зауважити, що отримані результати управління юридичним бізнесом, що здійснюється на засадах використання інноваційних підходів, залежать від багатьох чинників. Зокрема, на ці результати буде впливати рівень кваліфікації управлінського персоналу, який несе відповідальність за прийняття рішень. Менеджери юридичного бізнесу повинні володіти достатніми знаннями та досвідом аналізування стану підприємницької діяльності, ринку та конкурентності середовища. Також вони мають мати у своєму розпорядженні достатню інформацію, на базі якої буде здійснюватися прийняття рішень, вміти використовувати сучасні управлінські технології, приймати та втілювати ефективні організаційні рішення [3].

Список літератури:

1. Марченко О.С., Ярмак О.В. Юридичний консалтинг: сутність та роль у правовій економіці. Х. : ФОП Данилко Н.С. 2016. 238 с.

2. Шевченко  Л. C.  Інноваційність   юридичного   бізнесу:  критерії   та чинники. URL: https://dspace.nlu.edu.ua/bitstream/123456789/12557/1/Shevchenko_10-13.pdf

3. Парій Л. В.,  Кубрак А.О. Прийняття управлінських рішень на підприємстві. Науковий вісник Ужгородського національного університету. URL: http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/47_2023ua/15.pdf



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
РОЛЬ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ
22.11.2024 19:24
ОЦІНКА ПРИБУТКОВОСТІ ТА ПРИЙНЯТТЯ ОПТИМІЗАЦІЙНИХ РІШЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ
22.11.2024 17:35
МІСЦЕ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ В СИСТЕМІ КРИТЕРІЇВ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
22.11.2024 16:42
СТРАХУВАННЯ ЖИТТЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОВГОСТРОКОВОГО ФІНАНСОВОГО ПЛАНУВАННЯ
22.11.2024 15:49
УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЧИМИ РЕСУРСАМИ ОРГАНІЗАЦІЇ
22.11.2024 15:41
ВЕНЧУРНЕ ФІНАНСУВАННЯ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
21.11.2024 21:20
МУЛЬТИКАНАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ ПОБУДОВИ ЦІЛІСНОГО ОБРАЗУ БРЕНДУ Й ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ КЛІЄНТСЬКОЇ ЦІННОСТІ
21.11.2024 17:54
ПРОБЛЕМИ МСЕК ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЇХ ВИРІШЕННЯ
21.11.2024 16:08
ОСОБЛИВОСТІ ТА СКЛАДНОЩІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НЕПРИБУТКОВИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
21.11.2024 13:27
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ
21.11.2024 11:57




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.205 сек. / Mysql: 1599 (0.157 сек.)