:: ECONOMY :: СИМУЛЯТОР КОРЕГУВАННЯ АРТИЛЕРІЙСЬКОГО ВОГНЮ :: ECONOMY :: СИМУЛЯТОР КОРЕГУВАННЯ АРТИЛЕРІЙСЬКОГО ВОГНЮ
:: ECONOMY :: СИМУЛЯТОР КОРЕГУВАННЯ АРТИЛЕРІЙСЬКОГО ВОГНЮ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

СИМУЛЯТОР КОРЕГУВАННЯ АРТИЛЕРІЙСЬКОГО ВОГНЮ

 
21.11.2024 20:22
Автор: Слюсар Сергій Сергійович, студент групи 2КН-23М, кафедра комп’ютерних наук, Вінницький національний технічний університет, м. Вінниця
[2. Інформаційні системи і технології;]


Артилерійський вогонь відіграє ключову роль у багатьох військових операціях, і правильне визначення його призначення є критично важливим для досягнення успіху на полі бою. Корегувальник, в свою чергу, відіграє важливу функцію у координації та управлінні артилерійським вогнем, забезпечуючи точність та ефективність удару [1].

Призначення артилерійського вогню полягає у застосуванні артилерійського озброєння для досягнення конкретних цілей на полі бою. Ці цілі можуть варіюватися в залежності від ситуації, але загалом вони можуть включати руйнування ворожих позицій, знищення бронетехніки, підтримку власних військових підрозділів або забезпечення огляду і зонування.

Одним з основних видів призначення артилерійського вогню є підтримка вогнем. Артилерійська підтримка вогнем надає можливість власним підрозділам забезпечити вогневу підтримку під час атаки або оборони. Це може включати обстріл ворожих позицій, створення зони знищення або блокування маршрутів руху противника. Артилерія може забезпечити прикриття вогнем для сил під час розташування, переміщення або відступу.

Другим важливим аспектом призначення артилерійського вогню є нанесення точного удару на ворожі об'єкти. Артилерійська вогнева потужність дозволяє уражати значні віддалені цілі з високою точністю. Це особливо важливо при атаках на бронетехніку, артилерійські установки, командні пункти та інші важливі об'єкти противника. Артилерійські системи можуть оперативно визначати координати цілей і надавати точний вогонь з мінімальним ризиком для власних військ. 

Узагальнюючи, призначення артилерійського вогню включає підтримку вогнем власних підрозділів, нанесення точного удару на ворожі цілі та забезпечення огляду і зонування. Правильне визначення і виконання цих функцій дозволяє досягти переваги на полі бою та забезпечити успішне виконання військових операцій. Корегувальник, в свою чергу, відіграє важливу функцію у координації та управлінні  артилерійським  вогнем,  забезпечуючи  точність  та ефективність удару.

Ефективність артилерійського вогню залежить від точності корегування, яке здійснюється коригувальниками за допомогою різних засобів, включаючи безпілотні літальні апарати (БПЛА). Створення симулятора коригування артилерійського вогню є актуальним завданням для підвищення рівня підготовки військових спеціалістів, що дозволить проводити навчання військових без використання реальних бойових систем. Симулятор дозволяє ефективно навчати коригувальників артилерійського вогню, забезпечуючи їм можливість проводити тренування в умовах, наближених до реальних. 

Симулятор – імітатор (зазвичай механічний чи комп'ютерний), завдання якого полягає у імітації управління будь-яким процесом, апаратом чи транспортним засобом. Симулятори – програмні та апаратні засоби, що створюють враження дійсності, відображаючи частину реальних явищ і властивостей у віртуальному середовищі [2].

Основна мета програм-симуляторів полягає в тому, щоб правильно відтворити поведінку об'єктів або процесів у контрольованому віртуальному середовищі. Це дозволяє користувачам аналізувати, експериментувати, навчатися та приймати рішення в умовах, які можуть бути небезпечними, складними або недоступними у реальному житті.

Для реалізації симулятора необхідно для початку зрозуміти процес корегування артилерійського вогню. Для початку корегувальник знаходить необхідну ціль, передає координати артилерії, після цього відбувається перший прицільний залп. Перший постріл майже ніколи не влучає в ціль, тому далі передаються координати місця в яке влучив снаряд (місце розриву) для того щоб артилеристи виконали необхідні розрахунки та скорегували траєкторію польоту. Передача координат наступних розривів відбувається до тих пір, доки ціль не буде уражена. Іноді корегувальнику доводиться відходити від стандартного алгоритму. В основному таке може трапитись якщо виявлена ціль знаходиться занадто близько до важливих об’єктів. У такому разі корегувальник може викликати вогонь на безпечній відстані від важливого об’єкту (безпечний постріл) аби уникнути випадкового ураження. У такому разі перший постріл має ще менше шансів уразити ціль ніж зазвичай, проте наступні постріли з урахуванням корегування будуть мати значно менший шанс пошкодити важливі об’єкти.

Список використаної літератури

1. П. Є. Трофименко  “Бойова робота артилерійських вогневих підрозділів” [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://essuir.sumdu.edu.ua/bitstreamdownload/123456789/44847/3/boyova_Trofymenko.pdf;jsessionid= CCA468813749B45EF4F4A1FF135B0E4D

2. Дар’я Головко “Ефективність використання віртуальних симуляторів в освітньому процесі” [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/738744/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%2C%20%D0% 93%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BA%D0%BE.pdf

________________________

Науковий керівник: Арсенюк Ігор Ростиславович, кандидат технічних наук, доцент, кафедра комп’ютерних наук, Вінницький національний технічний університет, м. Вінниця 




Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
АНАЛІЗ СТРІМІНГОВИХ ПРОТОКОЛІВ ДЛЯ ОЦІНКИ ПРОДУКТИВНОСТІ СИСТЕМИ ПОТОКОВОГО ВІДЕО
22.11.2024 15:13
AN OVERVIEW OF PROCESS FOR ESTABLISHING THE PROJECT MANAGEMENT OFFICE IN ORGANIZATION
21.11.2024 23:31
МЕТОДИ ВІДНОВЛЕННЯ ТА ОЦІНКИ ЯКОСТІ ВЕЛИКИХ ДАНИХ НА ОСНОВІ НЕЙРОННИХ МЕРЕЖ
21.11.2024 22:16
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ НА ОСНОВІ МАШИННОГО НАВЧАННЯ
21.11.2024 22:12
РОЗПОДІЛЕНІ ОБЧИСЛЕННЯ ТА МЕТОДИ ГЛИБОКОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАДІЙНОСТІ ТА ЕФЕКТИВНОСТІ КОМП’ЮТЕРНИХ МЕРЕЖ ТА IоT-ІНФРАСТРУКТУРИ
21.11.2024 22:09
ЕВОЛЮЦІЙНІ АЛГОРИТМИ ТА ГЛИБОКЕ НАВЧАННЯ: ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ КЛАСИФІКАЦІЇ ТА ПРОГНОЗУВАННЯ ДАНИХ
21.11.2024 22:03
РОЗПОДІЛ ОБЧИСЛЮВАЛЬНИХ РЕСУРСІВ МІЖ СИСТЕМАМИ ТУМАННИХ ОБЧИСЛЕНЬ ТА IoT-ПРИСТРОЯМИ
21.11.2024 21:56
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ РІШЕННЯ НА ОСНОВІ ГЛИБОКИХ НЕЙРОННИХ МЕРЕЖ ДЛЯ ЗАДАЧ РОЗПІЗНАВАННЯ ЗОБРАЖЕНЬ
21.11.2024 21:53
ЕВОЛЮЦІЯ ПІДХОДІВ ДО ОЦІНКИ ВАРТОСТІ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ: ІНТЕГРАЦІЯ КЛАСИЧНИХ МОДЕЛЕЙ І МЕТОДІВ МАШИННОГО НАВЧАННЯ
21.11.2024 21:51
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТАМИ: МАШИННЕ НАВЧАННЯ ТА БЛОКЧЕЙН-ТЕХНОЛОГІЇ
21.11.2024 21:47




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.280 сек. / Mysql: 1599 (0.22 сек.)