:: ECONOMY :: ВДОСКОНАЛЕННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ОРГАНІЗАЦІЇ :: ECONOMY :: ВДОСКОНАЛЕННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ОРГАНІЗАЦІЇ
:: ECONOMY :: ВДОСКОНАЛЕННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ОРГАНІЗАЦІЇ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ВДОСКОНАЛЕННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ОРГАНІЗАЦІЇ

 
21.11.2024 11:17
Автор: Гордієнко Анна Вікторівна, магістрантка, Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, м. Харків
[1. Економічні науки;]

У сьогоднішньому непередбачуваному бізнес-ландшафті компанії шукають стійкі рішення. Формування сильної корпоративної культури – це не просто тренд, а необхідність. Вона допомагає компаніям не тільки вижити в кризові часи, але й використовувати їх як можливості для зростання. Роль керівництва у формуванні корпоративної культури неоціненна. Саме від лідерів залежить, чи зможуть компанії створити атмосферу, де працівники будуть мотивовані, залучені та готові до змін. В умовах економічної нестабільності, сильне лідерство та чітко визначена корпоративна культура є запорукою успіху.

Корпоративна культура – це не випадковість, а результат цілеспрямованих дій керівництва. Вона потребує постійного догляду та розвитку. Ефективне управління корпоративною культурою дозволяє створити сильну команду, підвищити лояльність співробітників та досягти стратегічних цілей компанії. Основою корпоративної культури є загальноприйняті норми поведінки, дисципліна та, перш за все, ефективна комунікація. Вона пронизує всі рівні організації: від взаємодії між керівником і підлеглими до спілкування з зовнішнім середовищем. Саме через комунікацію передаються цінності компанії, формуються відносини і створюється унікальна атмосфера. 

Корпоративна культура – це доволі складне поняття, яке складається з багатьох взаємопов’язаних елементів. Розглянемо більш детально кожну зі складових:

1. Цінності – одна із головних складових, на якій будується вся культура організації. Цінності – це те, що вважається важливим для компанії та її співробітників. Наприклад, це можуть бути такі цінності, як інноваційність, клієнтоорієнтованість, командна робота, соціальна відповідальність;

2. Норми поведінки – це правила, які визначають, як співробітники повинні поводитися один з одним, з клієнтами та партнерами. Норми можуть бути формальними (прописаними в кодексі поведінки) та неформальними (передаються з покоління в покоління співробітників);

3. Традиції – це ритуали, свята та інші події, які є характерними для організації і сприяють зміцненню корпоративного духу;

4. Переконання – це глибокі уявлення про те, як працює світ і як повинна працювати організація. Переконання формують світогляд співробітників і впливають на їхні рішення.

Корпоративна культура в організації вкрай важлива, тому що це сприяє створенню єдиної команди, спільна мета рухає співробітниками, що впливає на їх ефективність, в результаті чого організація стає конкурентноспроможною, що дозволяє виділитись на ринку. 

Зазвичай корпоративна культура це довгий та тернистий шлях, компанії потрібно приділити достатньо зусиль та часу щоб вийти на ефективний розвиток. Для того, щоб вона сприяла досягненню стратегічних цілей організації, необхідно постійно працювати над її вдосконаленням. Ось кілька ключових шляхів для цього:

- чітке формулювання цінностей і місії компанії: визначення цінностей разом з керівництвом та регулярне нагадування їх та дотримання;

- розробка системи мотивації та нагород: як матеріальні так і нематеріальні (відпустки, навчання, розвиток, публічне визнання);

- створення відкритого комунікаційного середовища: проводити регулярні збори, вільна комунікація з керівництвом, регулярне опитування та збір відгуків;

- розвиток лідерства: проведення тренінгів, регулярний коучинг для лідерів, транслювати яскравий приклад лідера з боку керівництва;

- залучення зовнішніх експертів: проведення різноманітних консультацій та тренінгів;

- створення корпоративних традицій: залучення до соціальних проектів, організація корпоративних заходів, святкування успіхів компанії.

Корпоративна культура є основою успіху організації. Вона впливає на мотивацію співробітників, ефективність роботи, лояльність клієнтів та конкурентоспроможність компанії. Удосконалення корпоративної культури – це спільна відповідальність всіх співробітників. Кожен член команди повинен розуміти свою роль у формуванні культури та дотримуватися її принципів. Колектив – це не просто сукупність людей, а живий організм зі своїми унікальними цінностями та інтересами, які формують обличчя компанії.

Список літератури:

1. Методи формування та удосконалення корпоративної культури на державних підприємствах. URL: https://economics.net.ua/ejopu/2021/No2/25.pdf.

2. Новак, І.М. Формування корпоративної культури та її місце в системі соціального діалогу. URL: https://dse.org.ua/arhcive/14/11.pdf.

3. Чернікова, Н., Долгов, С., Бондаренко, Д. Удосконалення корпоративної культури вітчизняних підприємств в умовах динамічного бізнес-середовища Економіка та суспільство. 2023. №56. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2990/2910.

________________________

Науковий керівник: Матросова Л. М., доктор економічних наук, професор, Харківський національний університет ім. В. Н. Каразіна, м. Харків



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ ТА СКЛАДНОЩІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НЕПРИБУТКОВИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
21.11.2024 13:27
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ
21.11.2024 11:57
КООРДИНАЦІЯ ФІСКАЛЬНОЇ ТА МОНЕТАРНОЇ ПОЛІТИКИ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ВИКЛИКІВ
20.11.2024 22:37
ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: СПОЖИВАННЯ КАВИ В УКРАЇНІ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ПРОДУКТИВНІСТЬ
20.11.2024 13:15
РИЗИКИ В ЕЛЕКТРОННІЙ КОМЕРЦІЇ
18.11.2024 22:06
ОСОБЛИВОСТI ФУНКЦIОНУВАННЯ АГРАРНОГО СЕКТОРА ЕКОНОМIКИ В УМОВАХ ВIЙНИ
18.11.2024 16:30
ВПЛИВ ІНТЕГРАЦІЇ ЗАЛІЗНИЦЬ НА ЕКОНОМІКУ УКРАЇНИ
14.11.2024 16:27
ПІДВИЩЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ МЕТАЛУРГІЙНОЇ ГАЛУЗІ
12.11.2024 16:23
ПРАКТИКА ТА ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ МОТИВАЦІЄЮ ПЕРСОНАЛУ ТОВ «ЄВРОМЕД КРАМАТОРСЬК»
12.11.2024 09:31
ПРАКТИКА ТА ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ТРУДОВОЮ КАР’ЄРОЮ ПЕРСОНАЛУ В АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
12.11.2024 09:12




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.353 сек. / Mysql: 1570 (0.289 сек.)