:: ECONOMY :: РІВЕНЬ ЗНАНЬ ПРО ПЕРШУ ДОПОМОГУ СЕРЕД СТУДЕНТІВ :: ECONOMY :: РІВЕНЬ ЗНАНЬ ПРО ПЕРШУ ДОПОМОГУ СЕРЕД СТУДЕНТІВ
:: ECONOMY :: РІВЕНЬ ЗНАНЬ ПРО ПЕРШУ ДОПОМОГУ СЕРЕД СТУДЕНТІВ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

РІВЕНЬ ЗНАНЬ ПРО ПЕРШУ ДОПОМОГУ СЕРЕД СТУДЕНТІВ

 
20.11.2024 14:45
Автор: Поєдинцева Марія Євгенівна, студентка, Одеський національний медичний університет, м. Одеса, Україна
[18. Медичні науки;]

Актуальність: Знання про першу допомогу є життєво необхідними в реаліях сьогодення. Уміння надати допомогу в екстреній ситуації може врятувати життя та запобігти ускладненням для постраждалих до прибуття медиків. Студенти – це активна соціальна група, яка часто перебуває у великих колективах, тож їхній рівень знань у цій сфері має особливе значення. Дослідження показують, що багато студентів мають теоретичні знання, проте не завжди володіють необхідними практичними навичками для надання першої допомоги. [1,с.87]

Мета: Мета цього дослідження полягає у визначенні рівня обізнаності студентів з питань надання першої допомоги. 

Матеріали та методи: В анкетуванні взяли участь 36 студентів різної статті, середній вік яких був 18-20 років, відібраних випадковим чином для забезпечення репрезентативності. Враховувалися різні курси та спеціальності, щоб отримати повнішу картину рівня знань.

Опитування проводилось за допомогою онлайн-анкети (Google Forms), що включала як закриті, так і відкриті питання. Основні блоки анкети: важливість знань з медичної допомоги, проходження навчання з першої допомоги, знання базових технік, таких як серцево-легенева реанімація (СЛР), зупинка кровотеч , готовність до надання допомоги в екстрених ситуаціях.

Анкета розповсюджувалась через студентські групи для забезпечення максимальної участі. Обмежень часу в заповнення анкети не було.

У дослідженні могли взяти участь студенти будь-якого курсу, факультету та університету. Також була добровільна участь та згода на анонімне опитування.

Результати та їх обговорення: За результатами анкетування було встановлено, що 100% опитаних вважають знання медичної допомоги важливою навичкою для студентів. 

Більшість з цих людей (55,6%) проходили курси з першої допомоги, які переважно проходили на базі університетів та онлайн платформ (рис.1), інші можливі джерела інформації для вивчення медичних навичок серед студентів наведені у наступній діаграмі (рис.2).




Рис.1. Проходження курсів респондентами




Рис.2. Джерела інформації для вивчення першої допомоги, які були вказані респондентами

Данi, отриманi пiд час дослiдження, свiдчать  про готовність більшості студентів (63,9%) застосовувати знання про медичну допомогу в реальному житті.

У ході опитування респондентам було запропоновано відкрите питання щодо пропозицій покращення навчання з першої допомоги. Серед запропонованих ідей виділено наступні: впровадження регулярних практичних занять з першої допомоги у навчальних закладах, організація курсів-тренінгів із симуляційними сесіями для відпрацювання практичних навичок, а також підвищення обізнаності студентів шляхом проведення інформаційних кампаній та лекцій.

Отримані дані можна порівняти з результатами дослідження Дуброва С.О. та Лисенка О.Ю. За результатами їх анкетування було встановлено, що 81,4% опитаних не володiють базовими знаннями щодо методики проведення серцево-легеневої реанiмацiї i лише 32,9% респондентiв правильно обрали заходи допомоги при травмах. Що стосується лiкарських засобiв, то 52,8% опитаних змогли симптоматично оцiнити стан хворого та надати коректну невiдкладну фармакотерапевтичну допомогу [2,с.26]. Це свідчить про схожі проблеми в підготовці студентів, що вимагає вдосконалення освітніх програм.

Висновки: На основі отриманих результатів можна стверджувати, що доцільно включити до навчальних програм студентів більш систематизовані та практично орієнтовані курси з надання першої допомоги. Це сприятиме покращенню рівня обізнаності та зменшенню кількості помилок під час надання допомоги, а також підвищить готовність молоді реагувати в екстрених ситуаціях.

Література

1. Лазорко І., Кулинич О. П. Формування навичок надання першої допомоги у студентів вищих навчальних закладів: досвід України // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. – 2023. – Вип. 2. – С. 86–90

2. Дубров, С. О., & Лисенко, О. Ю. (2014). Опанування навичок з надання першої долiкарської допомоги як обов’язковий елемент пiдготовки майбутнiх провiзорiв. PAIN, ANAESTHESIA & INTENSIVE CARE, (2(67), 25–29. 

____________________

Науковий керівник: Шанигін Антон Вікторович, доктор філософії з медицини, доцент кафедри гігієни, медичної екології та громадського здоров’я Одеського національного медичного університету 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
CHANGES IN BLOOD BUFFER SYSTEMS OF RATS WITH ALLOXAN DIABETES UNDER THE CONDITIONS OF MELATONIN ADMINISTRATION
21.11.2024 19:55
МЕТЕОРОЛОГІЧНІ УМОВИ ТА ГЕОМАГНІТНА АКТИВНІСТЬ ЯК ТРИГЕРИ ПОГІРШЕННЯ СТАНУ У ПАЦІЄНТІВ ІЗ ХРОНІЧНИМИ ЗАХВОРЮВАННЯМИ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ СИСТЕМИ
21.11.2024 18:52
ВПЛИВ SARS-COV-2 НА ВОЛОСЯНІ ФОЛІКУЛИ: МЕХАНІЗМИ ПОШКОДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЛІКУВАННЯ
20.11.2024 14:03
ВИКОРИСТАННЯ ЕНЕРГЕТИЧНИХ НАПОЇВ СЕРЕД МОЛОДІ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ЗДОРОВʼЯ
20.11.2024 12:02
ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІЇ ЩИТОПОДІБНОЇ ЗАЛОЗИ В ДІВЧАТ ПУБЕРТАТНОГО ПЕРІОДУ З АНОМАЛЬНИМИ МАТКОВИМИ КРОВОТЕЧАМИ
18.11.2024 16:49
ОЦІНКА РІВНЯ СТРЕСУ У СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ТА ЙОГО ВПЛИВ НА СТАН ЗДОРОВʼЯ: РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ
18.11.2024 16:10
ЕМОЦІЙНЕ ВИГОРАННЯ У СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ: ПРИЧИНИ ТА ШЛЯХИ ЗАПОБІГАННЯ В УМОВАХ ВІЙНИ
14.11.2024 16:11
ГІГІЄНА РУК І ЇЇ ВАЖЛИВІСТЬ ДЛЯ ЗАПОБІГАННЯ ІНФЕКЦІЙНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ
14.11.2024 15:30




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.186 сек. / Mysql: 1599 (0.143 сек.)