:: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: СПОЖИВАННЯ КАВИ В УКРАЇНІ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ПРОДУКТИВНІСТЬ :: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: СПОЖИВАННЯ КАВИ В УКРАЇНІ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ПРОДУКТИВНІСТЬ
:: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: СПОЖИВАННЯ КАВИ В УКРАЇНІ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ПРОДУКТИВНІСТЬ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: СПОЖИВАННЯ КАВИ В УКРАЇНІ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ПРОДУКТИВНІСТЬ

 
20.11.2024 13:15
Автор: Богачова Ася Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент, Київський національний лінгвістичний університет; Горба Софія Сергіївна, студентка, Київський національний лінгвістичний університет; Гладка Анна Ігорівна, студентка, Київський національний лінгвістичний університет; Карпенко Антоніна Петрівна, студентка, Київський національний лінгвістичний університет
[1. Економічні науки;]


ORCID: 0009-0004-8487-887X Богачова А.В.

В останні роки споживання кави в Україні стало значно популярнішим, а її вплив на продуктивність праці часто обговорюється як позитивний [1]. 

У середньому українці випивають до 15 чашок кави на тиждень, з яких 6 – це кава «з собою». Про це свідчать результати дослідження «Споживання кави поза домом», проведене «Кантар Україна» на замовлення McDonald’s [2].

Метою дослідження є аналіз популяризації кави в Україні, та з'ясування впливу цього напою на концентрацію та робочу продуктивність, а також дослідження вікових та фінансових аспектів споживання кави серед українців. Для проведення власного статистичного дослідження було проведено опитування серед 97 респондентів різного віку (85 з яких споживають каву) для підтвердження або спростування гіпотези: кава впливає на продуктивність пересічних українців.




Рис. 1. Інфографіка споживання кави в Україні за результатами вибіркового спостереження.

Найпопулярнішим видом кави є лате, його обирають 37% українців. Капучино обирають 26%, еспресо – 21%, фільтр-каву – 14%, а флет-вайт та раф мають найменшу популярність – лише 2%. 77% населення міст України віком 16-55 років регулярно п’ють каву, 68% з них купують каву в закладах харчування (кафе, кав’ярні або кавові точки) поза домом. 

Таблиця 1.

Аналітичне угрупування дослідження залежності між витратами на каву та кількістю спожитого напою (чашок/тиждень)




Висновок: дані аналітичного групування демонструють пряму залежність між витратами на каву та кількістю спожитих чашок на тиждень. З підвищенням витрат на каву збільшується і її споживання, що може бути зумовлено покупкою дорогих сортів або частими візитами до кафе. Отже, більше кави вживають ті, хто готовий витрачати на неї більше коштів.

Таблиця 2.

Аналітичне угрупування дослідження залежності між віком респондентів та витратами на каву




Висновок: залежність між витратами на каву та віком респондентів не показала чіткої тенденції. Витрати на каву варіюються серед різних вікових груп без явного зростання чи зменшення з віком. Наприклад, молодші люди не завжди витрачають більше, а старші респонденти також можуть мати значні витрати. Це свідчить про відсутність чіткої кореляції між віковою категорією та сумами витрат на каву.




Рис. 2. Вплив вживання кави українцями за результатами вибіркового спостереження.

За результатами вибіркового спостереження 58% респондентів відзначають позитивний вплив кави на зосередженість, 28% респондентів відчувають зниження енергії через кілька годин після вживання кави.

Результати проведеного дослідження свідчать про значну популярність кави серед українців, особливо серед міського населення. Високий рівень споживання кави поза домом вказує на популярність закладів харчування для придбання напоїв та поширення культури «кави на виніс».

Література

1. Найпопулярніші кавові напої в Україні – дослідження. – URL: https://www.village.com.ua/village/food/food-news/283329-naypopulyarnishi-kavovi-napoyi-v-ukrayini-doslidzhennya#:~:text=Найбільш%20популярні%20кавові%20напої%20в,еспресо%20та%20фільтр-каву%20відповідно.

2. The Village Україна – URL: https://www.village.com.ua/village/food/food-news/308489-ukrayintsi-vipivayut-blizko-15-chashok-kavi-na-tizhden-yakoyi-kavi-p-yut-naybilshe




Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
РОЛЬ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ
22.11.2024 19:24
ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ЮРИДИЧНИМ БІЗНЕСОМ НА ЗАСАДАХ ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПІДХОДІВ
22.11.2024 18:21
ОЦІНКА ПРИБУТКОВОСТІ ТА ПРИЙНЯТТЯ ОПТИМІЗАЦІЙНИХ РІШЕНЬ НА ПІДПРИЄМСТВІ
22.11.2024 17:35
МІСЦЕ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ В СИСТЕМІ КРИТЕРІЇВ ЕКОНОМІЧНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
22.11.2024 16:42
СТРАХУВАННЯ ЖИТТЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОВГОСТРОКОВОГО ФІНАНСОВОГО ПЛАНУВАННЯ
22.11.2024 15:49
УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЧИМИ РЕСУРСАМИ ОРГАНІЗАЦІЇ
22.11.2024 15:41
ВЕНЧУРНЕ ФІНАНСУВАННЯ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
21.11.2024 21:20
МУЛЬТИКАНАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ЗАСІБ ПОБУДОВИ ЦІЛІСНОГО ОБРАЗУ БРЕНДУ Й ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ КЛІЄНТСЬКОЇ ЦІННОСТІ
21.11.2024 17:54
ПРОБЛЕМИ МСЕК ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЇХ ВИРІШЕННЯ
21.11.2024 16:08
ОСОБЛИВОСТІ ТА СКЛАДНОЩІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НЕПРИБУТКОВИХ ОРГАНІЗАЦІЙ
21.11.2024 13:27




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.208 сек. / Mysql: 1599 (0.161 сек.)