:: ECONOMY :: ЯКІСТЬ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА :: ECONOMY :: ЯКІСТЬ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА
:: ECONOMY :: ЯКІСТЬ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА
 
UA  PL  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 40

Термін подання матеріалів

24 квітня 2025

До початку конференції залишилось днів 23



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ЯКІСТЬ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА

 
24.10.2024 23:01
Автор: Гайда Ігор Богданович, аспірант, Мукачівський державний університет
[3. Педагогічні науки;]



Сучасне суспільство високорозвинутих країн світу, його подальший рух  опирається на освіту, на підготовку висококваліфікованих конкурентоздатних фахівців в різних сферах діяльності. Тому вища освіта завжди була і є  важливим рушієм економічних, соціальних, правових зрушень та в цілому суспільного прогресу. Для більш ефективного подальшого розвитку вищої освіти провідні європейські країни Франція, Великобританія, Німеччина та Італія в 1998р підписали Сорбонську декларацію, ціллю якої була стратегія  створення єдиного освітнього простору, який сприяв би створенню інтегрованого та гармонійного середовища для навчання і рівноправного доступу до якісної освіти для всіх учасників освітнього процесу. Цю думку вперше запропонували академіки Болонського університету і її реалізацією стала розроблена Болонська система освіти в єдиному навчальному просторі, яка на сьогоднішній день  об’єднує здобувачів вищої освіти з 46 країн.

Оскільки Україна знаходиться на шляху євроінтеграційних процесів, важливою їх складовою є також інтеграція та співпраця у сфері вищої освіти, яка була започаткована підписанням у 2005 році Болонської декларації, що сприяло початком реформування вищої освіти в Україні, та запровадження європейських освітніх стандартів системи вищої освіти, передбачених Болонською декларацією [1]. І тому у світлі всіх цих змін сутність  вищої музичної освіти України спрямована на розкриття особистого  потенціалу, а також готовності до виконавської діяльності на високому професійному рівні. Базуючись на багатоступеневу систему українських ВНЗ вищої освіти (бакалавр, магістр, доктор наук), закон про вищу освіту 2014р [3], слід сказати, що освітньо-кваліфікаційний рівень доктора наук визначає і сприяє підвищення якості вищої освіти і науки в цілому, а бакалаври і  магістри музичного мистецтва виконують роль в суспільстві відроджувати духовність українського народу, формувати духовну культуру в підростаючого покоління, а також зберігати музичне надбання українського народу. Слід відзначити, що відсоток здобувачів, як прагнуть отримати освітньо-кваліфікаційний рівень «магістра», який спрямований не тільки на практичну діяльність, але й передбачає акцент на науково-дослідній роботі, набагато вищий від «бакалаврів», яких кваліфікаційний рівень є нижчий і вони є меньш конкурентними на ринку праці.  Тому освітньо-кваліфікаційному рівню «магістр» відводиться більш вагома роль, що і закладено в самому значенні слова «магістр», яке має давнє коріння і походить від латинського слова magister, а саме «вчитель» або «наставник». В Стародавньому Римі «магістрами» називали високопосадовців, які мали значні повноваження. В середньовічній Європі «магістри» - це були викладачі, які досягли високого рівня знань. Це звання не тільки свідчило про глибокі знання викладачів у певній галузі, але й було важливим етапом у їхній освітній кар’єрі.  Сучасний магістр музичного мистецтва, виконуючи важливу роль в розвитку суспільства, повинен прагнути до постійного самовдосконалення, самовиховання, саморозвитку, творчості. Цей творчий процес свідомого  особистого становлення  сприяє розкриттю не тільки творчого потенціалу фахівця музичного мистецтва, але також його здібностей і можливостей в процесі фахової діяльності.  Сучасний магістр музичного мистецтва повинен бути готовий як до педагогічної діяльності і володіти компетентностями педагога, та педагогічною технікою, так і до виконавської діяльності, яка має свої унікальні особливості, що відрізняють її від інших видів творчої діяльності. Це  високий рівень технічної підготовки, що включає віртуозне володіння інструментом або голосом; здатність до інтерпретації музичних творів, психологічна та сценічна майстерність, вміння працювати в колективі, гра в ансамблі, оркестрі, а також виконавці повинні бути відкриті до нових творчих ідей, експериментувати з різними стилями та техніками, щоб знайти свою унікальність.

В непростих умовах теперішнього часу - це період пандемії,  а тепер військової агресії зі сторони Росії, що спричинили використання дистанційного навчання, обмежили можливість творчої самореалізації, поєднання теорії і практики, а також негативні психологічні аспекти сприяли зниженню  якості підготовки магістрів з музичного мистецтва. Теперішні швидкі темпи розвитку суспільства ставлять високі вимоги до професійної підготовки фахівців, до їх конкурентоздатності на світовому ринку, тому підвищення якості підготовки магістрів музичного мистецтва є важливим завданням для забезпечення високого рівня професійної компетентності майбутніх фахівців. І цьому, в першу чергу, може сприяти запозичення міжнародного досвіду, обмін здобувачами, участь у міжнародних конференціях, семінарах що згідно нової редакції Закону України «Про вищу освіту» (2014 рік) «академічна мобільність – можливість учасників освітнього процесу навчатися, викладати, стажуватися чи проводити наукову діяльність в іншому вищому навчальному закладі (науковій установі) на території України чи поза її межами» [2, с. 116]. Вивчення та впровадження кращих іноземних практик – це шлях, який може допомогти підвищити рівень підготовки магістрів музичного мистецтва. Важливе значення для підвищення якості підготовки магістрів музичного мистецтва також будуть мати поєднання теоретичних знань з практичними навичками. Це участь в музичних проектах, концертах інших заходах. Неабияке значення в підвищенні професійного рівня магістрів має розвиток творчих здібностей, що включає інтерпретацію, вміння передавати емоційний зміст та художню ідею твору, а також здатність створення нових музичних творів. Особливі зусилля слід приділити в пошуку шляхів методів, щоб магістри оволоділи методологічними основами педагогічної діяльності. Це знання принципів побудови, форм і способів науково-дослідницької музично-педагогічної діяльності. І в комплексі цих всіх процесів незамінимим буде використання новітніх технологій та інноваційних методів навчання: інтерактивні навчальні матеріали та інші цифрові ресурси.

Список використаних джерел та літератури:

1. Спільна декларація міністрів освіти Європи «Європейський простір у сфері вищої освіти». – Болонья, 19 червня 199 року [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/994_525 

2. Моніторинг інтеграції української системи вищої освіти в Європейський простір вищої освіти та наукового дослідження: моніторинг. дослідж. : аналіт. звіт / Міжнарод. благод. Фонд «Міжнарод. Фонд дослідж. освіт. політики»; за заг. ред. Т.В. Фінікова, О.І. Шарова. – К.: Таксон, 2014. – 144 с.

3. Закон України Про вищу освіту (Відомості Верховної ради (ВВР), 2014, No 37-38, ст. 2004 [Електронний ресурс]. – Режим доступу:

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1556-18




Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ТРАНСФОРМАЦІЯ ОСВІТНІХ ЦІЛЕЙ У СУЧАСНИХ МИСТЕЦЬКИХ ШКОЛАХ
24.10.2024 14:30
ДЕБАТИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
24.10.2024 13:20
РОЗПОВІДЬ-ОПИС ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
24.10.2024 00:11
ДУАЛЬНА ОСВІТА ЯК ОДНА З ФОРМ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ВИКОНАВЦІВ-ІНСТРУМЕНТАЛІСТІВ
23.10.2024 00:16
MEDIATION TECHNIQUES. CHALLENGES
23.10.2024 00:06
FLIGHT ATTENDANTS PROFESSIONAL TRAINING SPECIFICITY
22.10.2024 16:15
ТВОРЧИЙ ПІДХІД ДО ВЕБ-ДИЗАЙНА В РОБОТІ СУЧАСНИХ ШКОЛЯРІВ
16.10.2024 19:45
THE IMPACT OF TECHNOLOGY ON MODERN EDUCATION
16.10.2024 19:14
ВПЛИВ НЕЙРОБІОЛОГІЇ НА ДОШКІЛЬНУ ПЕДАГОГІКУ
16.10.2024 18:23
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
10.10.2024 17:48




© 2010-2025 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.191 сек. / Mysql: 1717 (0.149 сек.)