:: ECONOMY :: ЯКІСТЬ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА :: ECONOMY :: ЯКІСТЬ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА
:: ECONOMY :: ЯКІСТЬ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ЯКІСТЬ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА

 
24.10.2024 23:01
Автор: Гайда Ігор Богданович, аспірант, Мукачівський державний університет
[3. Педагогічні науки;]



Сучасне суспільство високорозвинутих країн світу, його подальший рух  опирається на освіту, на підготовку висококваліфікованих конкурентоздатних фахівців в різних сферах діяльності. Тому вища освіта завжди була і є  важливим рушієм економічних, соціальних, правових зрушень та в цілому суспільного прогресу. Для більш ефективного подальшого розвитку вищої освіти провідні європейські країни Франція, Великобританія, Німеччина та Італія в 1998р підписали Сорбонську декларацію, ціллю якої була стратегія  створення єдиного освітнього простору, який сприяв би створенню інтегрованого та гармонійного середовища для навчання і рівноправного доступу до якісної освіти для всіх учасників освітнього процесу. Цю думку вперше запропонували академіки Болонського університету і її реалізацією стала розроблена Болонська система освіти в єдиному навчальному просторі, яка на сьогоднішній день  об’єднує здобувачів вищої освіти з 46 країн.

Оскільки Україна знаходиться на шляху євроінтеграційних процесів, важливою їх складовою є також інтеграція та співпраця у сфері вищої освіти, яка була започаткована підписанням у 2005 році Болонської декларації, що сприяло початком реформування вищої освіти в Україні, та запровадження європейських освітніх стандартів системи вищої освіти, передбачених Болонською декларацією [1]. І тому у світлі всіх цих змін сутність  вищої музичної освіти України спрямована на розкриття особистого  потенціалу, а також готовності до виконавської діяльності на високому професійному рівні. Базуючись на багатоступеневу систему українських ВНЗ вищої освіти (бакалавр, магістр, доктор наук), закон про вищу освіту 2014р [3], слід сказати, що освітньо-кваліфікаційний рівень доктора наук визначає і сприяє підвищення якості вищої освіти і науки в цілому, а бакалаври і  магістри музичного мистецтва виконують роль в суспільстві відроджувати духовність українського народу, формувати духовну культуру в підростаючого покоління, а також зберігати музичне надбання українського народу. Слід відзначити, що відсоток здобувачів, як прагнуть отримати освітньо-кваліфікаційний рівень «магістра», який спрямований не тільки на практичну діяльність, але й передбачає акцент на науково-дослідній роботі, набагато вищий від «бакалаврів», яких кваліфікаційний рівень є нижчий і вони є меньш конкурентними на ринку праці.  Тому освітньо-кваліфікаційному рівню «магістр» відводиться більш вагома роль, що і закладено в самому значенні слова «магістр», яке має давнє коріння і походить від латинського слова magister, а саме «вчитель» або «наставник». В Стародавньому Римі «магістрами» називали високопосадовців, які мали значні повноваження. В середньовічній Європі «магістри» - це були викладачі, які досягли високого рівня знань. Це звання не тільки свідчило про глибокі знання викладачів у певній галузі, але й було важливим етапом у їхній освітній кар’єрі.  Сучасний магістр музичного мистецтва, виконуючи важливу роль в розвитку суспільства, повинен прагнути до постійного самовдосконалення, самовиховання, саморозвитку, творчості. Цей творчий процес свідомого  особистого становлення  сприяє розкриттю не тільки творчого потенціалу фахівця музичного мистецтва, але також його здібностей і можливостей в процесі фахової діяльності.  Сучасний магістр музичного мистецтва повинен бути готовий як до педагогічної діяльності і володіти компетентностями педагога, та педагогічною технікою, так і до виконавської діяльності, яка має свої унікальні особливості, що відрізняють її від інших видів творчої діяльності. Це  високий рівень технічної підготовки, що включає віртуозне володіння інструментом або голосом; здатність до інтерпретації музичних творів, психологічна та сценічна майстерність, вміння працювати в колективі, гра в ансамблі, оркестрі, а також виконавці повинні бути відкриті до нових творчих ідей, експериментувати з різними стилями та техніками, щоб знайти свою унікальність.

В непростих умовах теперішнього часу - це період пандемії,  а тепер військової агресії зі сторони Росії, що спричинили використання дистанційного навчання, обмежили можливість творчої самореалізації, поєднання теорії і практики, а також негативні психологічні аспекти сприяли зниженню  якості підготовки магістрів з музичного мистецтва. Теперішні швидкі темпи розвитку суспільства ставлять високі вимоги до професійної підготовки фахівців, до їх конкурентоздатності на світовому ринку, тому підвищення якості підготовки магістрів музичного мистецтва є важливим завданням для забезпечення високого рівня професійної компетентності майбутніх фахівців. І цьому, в першу чергу, може сприяти запозичення міжнародного досвіду, обмін здобувачами, участь у міжнародних конференціях, семінарах що згідно нової редакції Закону України «Про вищу освіту» (2014 рік) «академічна мобільність – можливість учасників освітнього процесу навчатися, викладати, стажуватися чи проводити наукову діяльність в іншому вищому навчальному закладі (науковій установі) на території України чи поза її межами» [2, с. 116]. Вивчення та впровадження кращих іноземних практик – це шлях, який може допомогти підвищити рівень підготовки магістрів музичного мистецтва. Важливе значення для підвищення якості підготовки магістрів музичного мистецтва також будуть мати поєднання теоретичних знань з практичними навичками. Це участь в музичних проектах, концертах інших заходах. Неабияке значення в підвищенні професійного рівня магістрів має розвиток творчих здібностей, що включає інтерпретацію, вміння передавати емоційний зміст та художню ідею твору, а також здатність створення нових музичних творів. Особливі зусилля слід приділити в пошуку шляхів методів, щоб магістри оволоділи методологічними основами педагогічної діяльності. Це знання принципів побудови, форм і способів науково-дослідницької музично-педагогічної діяльності. І в комплексі цих всіх процесів незамінимим буде використання новітніх технологій та інноваційних методів навчання: інтерактивні навчальні матеріали та інші цифрові ресурси.

Список використаних джерел та літератури:

1. Спільна декларація міністрів освіти Європи «Європейський простір у сфері вищої освіти». – Болонья, 19 червня 199 року [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/994_525 

2. Моніторинг інтеграції української системи вищої освіти в Європейський простір вищої освіти та наукового дослідження: моніторинг. дослідж. : аналіт. звіт / Міжнарод. благод. Фонд «Міжнарод. Фонд дослідж. освіт. політики»; за заг. ред. Т.В. Фінікова, О.І. Шарова. – К.: Таксон, 2014. – 144 с.

3. Закон України Про вищу освіту (Відомості Верховної ради (ВВР), 2014, No 37-38, ст. 2004 [Електронний ресурс]. – Режим доступу:

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1556-18




Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ТРАНСФОРМАЦІЯ ОСВІТНІХ ЦІЛЕЙ У СУЧАСНИХ МИСТЕЦЬКИХ ШКОЛАХ
24.10.2024 14:30
ДЕБАТИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
24.10.2024 13:20
РОЗПОВІДЬ-ОПИС ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
24.10.2024 00:11
ДУАЛЬНА ОСВІТА ЯК ОДНА З ФОРМ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ВИКОНАВЦІВ-ІНСТРУМЕНТАЛІСТІВ
23.10.2024 00:16
MEDIATION TECHNIQUES. CHALLENGES
23.10.2024 00:06
FLIGHT ATTENDANTS PROFESSIONAL TRAINING SPECIFICITY
22.10.2024 16:15
ТВОРЧИЙ ПІДХІД ДО ВЕБ-ДИЗАЙНА В РОБОТІ СУЧАСНИХ ШКОЛЯРІВ
16.10.2024 19:45
THE IMPACT OF TECHNOLOGY ON MODERN EDUCATION
16.10.2024 19:14
ВПЛИВ НЕЙРОБІОЛОГІЇ НА ДОШКІЛЬНУ ПЕДАГОГІКУ
16.10.2024 18:23
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
10.10.2024 17:48




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.187 сек. / Mysql: 1599 (0.146 сек.)