:: ECONOMY :: ДУАЛЬНА ОСВІТА ЯК ОДНА З ФОРМ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ВИКОНАВЦІВ-ІНСТРУМЕНТАЛІСТІВ :: ECONOMY :: ДУАЛЬНА ОСВІТА ЯК ОДНА З ФОРМ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ВИКОНАВЦІВ-ІНСТРУМЕНТАЛІСТІВ
:: ECONOMY :: ДУАЛЬНА ОСВІТА ЯК ОДНА З ФОРМ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ВИКОНАВЦІВ-ІНСТРУМЕНТАЛІСТІВ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ДУАЛЬНА ОСВІТА ЯК ОДНА З ФОРМ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ВИКОНАВЦІВ-ІНСТРУМЕНТАЛІСТІВ

 
23.10.2024 00:16
Автор: Погода Олена Василівна, викладач-методист, Харківський педагогічний фаховий коледж Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія»; Бившева Тамара Федорівна, викладач-методист, Харківський педагогічний фаховий коледж Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія»; Бурова Ангеліна Андріївна, студентка, Харківський педагогічний фаховий коледж Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради
[3. Педагогічні науки;]

У сучасному культурному середовищі, де музичне мистецтво посідає значне місце, якість підготовки фахівців з виконавських дисциплін стає все більш актуальною проблемою. Традиційна система навчання часто не забезпечує необхідного рівня практичних навичок, що є критично важливим для успішної кар’єри музиканта. Дуальна освіта, яка поєднує теорію з практикою, може стати ефективним інструментом для покращення підготовки здобувачів освіти музичного мистецтва.

Сьогоднішній день, в умовах воєнного стану, ставить якісно нові вимоги до освітян, серед яких варто виокремити: знання законодавчої бази для прийняття правильних рішень; володіння автоматизованими обліковими системами для більш ефективної роботи; практичними навичками для конкурентоспроможності на ринку праці [1, С. 29].

Модель дуальної освіти, яка поєднує навчання в академічних закладах із практичною підготовкою в організаціях або установах, у контексті музичної освіти означає інтеграцію теоретичних знань із можливістю отримання практичного досвіду в реальних умовах, що сприяє формуванню всебічно розвиненого спеціаліста.

Визначаючи переваги дуальної освіти для виконавців-інструменталістів, слід наголосити, що практика в закладах освіти, де учасники освітнього процесу отримують можливість відточувати свої навички в реальних умовах, забезпечує найкращий результат підготовки викладацької роботи або роботи в студіях звукозапису, навіть до концертної діяльності.

Джерелом набуття професійного досвіду стає співпраця з музикантами-професіоналами. Залучення досвідчених музикантів, композиторів і викладачів до освітнього процесу дозволяє здобувачам освіти отримувати цінні поради, набувати досвіду та вчитися на прикладах професіоналів виконавців-інструменталістів.

В Україні концепція дуальної освіти активно впроваджується в різних сферах, але в музичній освіті ще потребує розвитку та становлення. Основними кроками для реалізації дуальної системи підготовки фахівців з музичного мистецтва, зокрема виконавців-інструменталістів, може стати співпраця з музичними закладами, де необхідно створити міцні партнерства між освітніми закладами, концертними організаціями, музичними студіями та іншими установами, які готові надати здобувачам вищої музичної освіти практичний досвід.

Отже, дуальна освіта має потенціал суттєво підвищити якість підготовки виконавців-інструменталістів в Україні. Інтеграція теоретичних знань і практичного досвіду, співпраця з професіоналами та адаптація до вимог ринку праці відкривають нові можливості для здобувачів освіти. Важливо активізувати зусилля щодо впровадження цієї системи в музичній освіті, щоб забезпечити ефективну підготовку фахівців, які відповідають сучасним вимогам та викликам музичної індустрії. У довгостроковій перспективі, впровадження дуальної освіти не лише покращить якість підготовки, але й сприятиме розвитку музичної культури в Україні в цілому.

Список літератури

1. Костюк О. Вплив війни на впровадження і розвиток дуальної форми здобуття освіти. Дуальна форма здобуття освіти: успіхи та проблеми третього року запровадження пілотного проєкту у закладах вищої та фахової передвищої освіти України. : зб. матеріалів Міжнар. науково-практ. конф., м. Київ, 23 листоп. 2022 р. Київ, 2022. С. 28-31.

2. Терещенкова Є.В. Дуальна система освіти як основа підготовки фахівців. URL: http://e-koncept.ru/2014/14087.htm.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ЯКІСТЬ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА
24.10.2024 23:01
ТРАНСФОРМАЦІЯ ОСВІТНІХ ЦІЛЕЙ У СУЧАСНИХ МИСТЕЦЬКИХ ШКОЛАХ
24.10.2024 14:30
ДЕБАТИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
24.10.2024 13:20
РОЗПОВІДЬ-ОПИС ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
24.10.2024 00:11
MEDIATION TECHNIQUES. CHALLENGES
23.10.2024 00:06
FLIGHT ATTENDANTS PROFESSIONAL TRAINING SPECIFICITY
22.10.2024 16:15
ТВОРЧИЙ ПІДХІД ДО ВЕБ-ДИЗАЙНА В РОБОТІ СУЧАСНИХ ШКОЛЯРІВ
16.10.2024 19:45
THE IMPACT OF TECHNOLOGY ON MODERN EDUCATION
16.10.2024 19:14
ВПЛИВ НЕЙРОБІОЛОГІЇ НА ДОШКІЛЬНУ ПЕДАГОГІКУ
16.10.2024 18:23
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
10.10.2024 17:48




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.228 сек. / Mysql: 1599 (0.182 сек.)