:: ECONOMY :: ВПЛИВ НЕЙРОБІОЛОГІЇ НА ДОШКІЛЬНУ ПЕДАГОГІКУ :: ECONOMY :: ВПЛИВ НЕЙРОБІОЛОГІЇ НА ДОШКІЛЬНУ ПЕДАГОГІКУ
:: ECONOMY :: ВПЛИВ НЕЙРОБІОЛОГІЇ НА ДОШКІЛЬНУ ПЕДАГОГІКУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ВПЛИВ НЕЙРОБІОЛОГІЇ НА ДОШКІЛЬНУ ПЕДАГОГІКУ

 
16.10.2024 18:23
Автор: Фунтікова Ольга Олександрівна, доктор педагогічних наук, професор кафедри дошкільної освіти Маріупольського державного університету
[3. Педагогічні науки;]


У ХХI столітті дошкільна наука значно розвинулась, враховуючи нові дослідження в галузі нейробіології.  Завдяки нейронауці було виявлено, що перші роки життя є критично важливими для формування основних когнітивних та емоційних навичок дитини. Це допомогло вдосконалити дошкільні програми для стимуляції розвитку дітей на ранніх етапах.  Нейробіологія показала, що мозок дітей надзвичайно пластичний, особливо в ранньому віці. Науковці визначили, що певні періоди дитинства є вирішальними для формування важливих навичок (наприклад, мовлення, соціалізації, емоційного інтелекту). Це вимагає адаптації методик навчання та виховання під конкретний вік дитини. Пластичність означає здатність мозку змінюватися під впливом досвіду. Нейробіологію раннього розвитку дитини активно досліджували науковці та дослідницькі групи. 

Так, наприклад, Патрісія Куль (Patricia Kuhl) – досліджує розвиток мовлення у дітей та його зв’язок із роботою мозку. Вона відома своїми дослідженнями, які показують, як діти сприймають мову та як їх мозок адаптується до вивчення нових мов [1]. Американська дослідниця, яка відома своїми дослідженнями щодо розвитку мовлення і когнітивних здібностей у дітей ( "The Linguistic Genius of Babies: How Babies Learn Languages and What it Means for the Rest of Us").  Чарльз Нельсон (Charles A. Nelson) – спеціаліст у галузі нейробіології розвитку, який займається вивченням того, як соціальні та емоційні умови впливають на розвиток мозку дитини [2]. Його дослідження, зокрема, стосуються дітей, які виховуються в несприятливих умовах. Професор педіатрії та нейропсихології, що вивчає розвиток мозку та поведінки у дітей, зокрема вплив на ранній розвиток несприятливих умов життя ( "From Neurons to Neighborhoods: The Science of Early Childhood Development"). Адел Даймонд (Adele Diamond) – досліджує виконавчі функції мозку, такі як увага, самоконтроль та когнітивна гнучкість у дітей. Її роботи є важливими для розуміння того, як розвиваються ці функції в ранньому дитинстві. Одна з провідних експерток в області когнітивної нейробіології, яка досліджує виконавчі функції мозку у дітей ("Developmental Cognitive Neuroscience of Children: Executive Functions and Their Implications").Розглядаються теоретичні та методологічні питання побудови перспективи розвитку виконавчої функції (ВФ) у дитинстві та підлітковому віці. Цей огляд зосереджений на дослідженнях, які охоплюють великі вікові діапазони. Шон Деоні (Sean Deoni) – вивчає розвиток білої речовини мозку у дітей і її вплив на когнітивний розвиток. Вчені використовують новітні методи, такі як функціональна магнітно-резонансна томографія (fMRI) та інші нейровізуалізаційні технології, щоб глибше розуміти розвиток мозку у дітей на ранніх стадіях життя.

Отже, нейробіологія значно вплинула на дошкільні програми, допомагаючи зрозуміти, як мозок дітей розвивається і як навчання в ранньому віці може оптимізувати цей процес. Зокрема, дослідження показали важливість гри, емоційного зв’язку та сенсорного досвіду для розвитку мозку. Це привело до інтеграції активностей, що сприяють когнітивному, емоційному та соціальному розвитку дітей, таких як ігри, що стимулюють уяву, і заняття, що включають взаємодію та рух.

Література

1. Huber, E., Ferjan Ramírez, N., Corrigan, N. M., & Kuhl, P. K. (2023) Parent coaching from 6 to 18 months improves child language outcomes through 30 months of age. Developmental Science, Article e13391. https://doi.org/10.1111/desc.13391

2. Nelson, C. A. (2000). The Neurobiological Bases of Early Intervention. In J. P. Shonkoff, & S. J. Meisels (Eds.), Handbook of Early Childhood Intervention (2nd ed., pp. 204-228). Cambridge, MA: Cambridge University Press. http://dx.doi.org/10.1017/CBO9780511529320.012



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ЯКІСТЬ ПІДГОТОВКИ МАГІСТРІВ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА
24.10.2024 23:01
ТРАНСФОРМАЦІЯ ОСВІТНІХ ЦІЛЕЙ У СУЧАСНИХ МИСТЕЦЬКИХ ШКОЛАХ
24.10.2024 14:30
ДЕБАТИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
24.10.2024 13:20
РОЗПОВІДЬ-ОПИС ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ МОНОЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
24.10.2024 00:11
ДУАЛЬНА ОСВІТА ЯК ОДНА З ФОРМ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ВИКОНАВЦІВ-ІНСТРУМЕНТАЛІСТІВ
23.10.2024 00:16
MEDIATION TECHNIQUES. CHALLENGES
23.10.2024 00:06
FLIGHT ATTENDANTS PROFESSIONAL TRAINING SPECIFICITY
22.10.2024 16:15
ТВОРЧИЙ ПІДХІД ДО ВЕБ-ДИЗАЙНА В РОБОТІ СУЧАСНИХ ШКОЛЯРІВ
16.10.2024 19:45
THE IMPACT OF TECHNOLOGY ON MODERN EDUCATION
16.10.2024 19:14
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
10.10.2024 17:48




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 1.953 сек. / Mysql: 1570 (1.846 сек.)