:: ECONOMY :: ВИКОРИСТАННЯ КОНСТРУКТОРА «ЛЕГО» ДЛЯ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ :: ECONOMY :: ВИКОРИСТАННЯ КОНСТРУКТОРА «ЛЕГО» ДЛЯ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
:: ECONOMY :: ВИКОРИСТАННЯ КОНСТРУКТОРА «ЛЕГО» ДЛЯ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ВИКОРИСТАННЯ КОНСТРУКТОРА «ЛЕГО» ДЛЯ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

 
20.09.2024 18:38
Автор: Щербина Карина Олександрівна, здобувачка другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка
[3. Педагогічні науки;]

Математика завжди була невід’ємною частиною людської культури, яка служить провідником для дитини у пізнанні навколишнього світу,базою для суспільного прогресу та важливим елементом розвитку особистості. Щоб математика не здавалася дітям чимось надто складним, варто активно використовувати можливості ігрової діяльності. Під час гри малюки виконують безліч математичних та логічних завдань: рахують предмети, порівнюють їх за розміром і формою, групують, класифікують, працюють з множинами, роблять прості висновки та, спілкуючись, доводять або спростовують різні факти.

Надзвичайно цікавою і корисною формою діяльності для сенсорного та інтелектуального розвитку дітей дошкільного віку є використання конструктора LEGO. LEGO  це найпопулярніша на сьогоднішній день педагогічна система, яка використовує моделі реального світу та ігрове середовище для навчання і розвитку дитини. Головна особливість полягає в тому, що вона допомагає комплексно інтегрувати роботу з конструктором LEGO в освітній процес і вирішувати ряд завдань передбачених Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні [1].

За допомогою конструктора LEGO діти можуть творити свій власний унікальний світ, вдосконалюючи при цьому математичні навички, розвиваючи рухову координацію, моторику та уважність.

Використання LEGO-технології в роботі з дітьми дошкільного віку обумовлене її значними освітніми можливостями:

- використанням у різних ігрових і навчальних зонах,

- технічними та естетичними характеристиками,

- багатофункціональністю [2].

Заняття з конструювання стимулюють допитливість, розвивають уяву  активізують фантазію, спонукають до самостійності та ініціативності, а також викликають інтерес до винахідництва і творчості.

Конструктивна діяльність вимагає відносно високої зосередженості уваги у дітей. Перш ніж приступити до створення конструкції, необхідний точний розрахунок, продуманість, певна послідовність і точність в роботі. У процесі виконання конструкції дошкільнята вчяться рахувати деталі, порівнювати їх розміри та форми, розуміти симетрію. Також відбувається розвиток вміння довести почату справу до кінця, контролювати свою діяльність і отримувати якісний результат. При створенні конструкції діти можуть експериментувати з різними розмірами цеглинок, щоб знайти найкращий спосіб зробити її стійкою. Такі експерименти розвивають уявлення про пропорції та геометрію. Також LEGO допомагає розвивати дрібну моторику та координацію рухів, що є важливими аспектами фізичного розвитку дошкільнят. Маніпулюючи дрібними деталями, діти покращують свої моторні навички та координацію. Це, у свою чергу, сприяє загальному розвитку дитини та підготовці її руки до письма.

Використання конструктора LEGO для розвитку логіко-математичних навичок у дошкільнят дозволяє педагогу:

- демонструвати процес утворення чисел та порівнювати їх;

- ознайомлювати дітей з арифметичними операціями та сприяти формуванню обчислювальних навичок;

- знайомити дітей зі складом чисел та закріплювати їх;

- знайомити з геометричними фігурами;

- розвивати логічне мислення;

- сприяти розвитку пізнавальних процесів та комунікативних вмінь;

- покращувати дрібну моторику рук, орієнтування в просторі та на площині;

- виховувати акуратність та чіткість у роботі.

Отже, використання конструктора LEGO для логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку є ефективним інструментом, який сприяє формуванню ключових навичок мислення для успішного навчання. Завдяки ігровій формі діяльності, діти розвивають просторову уяву, здатність до абстрактного мислення та вирішення логічних завдань. 

Список використаних джерел

1. Базовий компонент дошкільної освіти в Україні (нова редакція) [Електронний ресурс] Режим доступу: https://mon.gov.ua/storage/app/media/rizne/2021/12.01/Pro_novu_redaktsiyu%20 Bazovoho%20komponenta%20doshkilnoyi%20osvity.pdf

2. Міхєєва О.В. LEGO: середовище, іграшка, інструмент. Інформатика і освіта. 2016. № 6. С. 54-56.

_____________________

Науковий керівник: Богдан Тетяна Миколаївна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри дошкільної та початкової освіти, Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОБҐРУНТУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ
21.09.2024 16:20
НОВІ ОСВІТНІ ТЕНДЕНЦІЇ У ВИКЛАДАННІ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В КНР ПІСЛЯ ПАНДЕМІЇ
20.09.2024 23:29
ПОГЛЯДИ НА ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ІНТЕРКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ КНР
20.09.2024 23:19
РОЗВИТОК ІДЕЙ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ
20.09.2024 20:55
ПРОФОРІЄНТАЦІЯ ЛІЦЕЇСТІВ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
20.09.2024 19:14
ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДІЖНИХ ЦЕНТРІВ В УКРАЇНІ
20.09.2024 18:04




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.631 сек. / Mysql: 1570 (0.566 сек.)