:: ECONOMY :: ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РОЗВИТКУ МЕНЕДЖМЕНТУ У ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОМУ СУСПІЛЬСТВІ :: ECONOMY :: ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РОЗВИТКУ МЕНЕДЖМЕНТУ У ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОМУ СУСПІЛЬСТВІ
:: ECONOMY :: ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РОЗВИТКУ МЕНЕДЖМЕНТУ У ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОМУ СУСПІЛЬСТВІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА РОЗВИТКУ МЕНЕДЖМЕНТУ У ПОСТІНДУСТРІАЛЬНОМУ СУСПІЛЬСТВІ

 
27.02.2010 15:13
Автор: Сидоренко Олексій Миколайович, студентський проректор з наукової роботи Національного університету державної податкової служби України
[Економіка та підприємництво. Менеджмент підприємств та організацій]
Менеджмент (як вид соціальної практики) у тій чи іншій формі завжди існував там і тоді, де виникала потреба в організації спільної діяльності людей. Зачатки менеджменту, на думку Г. Саймона, з'являються, коли дві людини прагнуть спільними зусиллями, наприклад, пересунути камінь, який поодинці їм не зрушити з місця. Це, вважає вчений, пов'язується з тим, що будь-яка проста людська дія набуває двох основоположних організаційних ознак: мети і об'єднання зусиль кількох людей заради виконання конкретного завдання, яке неможливо реалізувати без об'єднання дій [1]. Звідси фактично й бере початок широка інтерпретація менеджменту як особливого виду соціальної діяльності людей, які об'єднують свої зусилля для досягнення спільної мети. В умовах становлення постіндустріального суспільства і глобалізації змінюється характер соціальних відносин між керівниками і підлеглими, змінюється сутність процесу праці, тому особливо актуальним у даному контексті є дослідження питання розвитку і основного змісту менеджменту постіндустріального суспільства.
Відтак в умовах постіндустріального суспільства настав новий етап інтернаціоналізації господарського життя позначений запровадженням інформаційно-комунікаційних технологій. Як наслідок, раціональний менеджмент почав поступатися місцем менеджменту на основі інформатики. В інформаційному суспільстві прибуток компаній зростає не за допомогою спеціалізації функціональних навичок, притаманної індустріальному суспільству, а завдяки гнучкості й інтегрованості бізнес-процесу, що досягається більш тісним спілкуванням між його учасниками. У результаті значно посилиться демократизація компаній, а їхня структура характеризується розмаїттям ієрархій управління, гнучкістю влади, слабким або помірним додержанням правил і процедур, децентралізацією прийняття рішень [1].
В цілому менеджмент як соціальний інститут сучасного суспільства охоплює всі сфери його життєдіяльності, що дозволяє розглядати цей феномен в широкому сенсі, ототожнюючи з інноваційним типом організаційно гнучкого, мотиваційного управління, яке здійснюється на професійних засадах і відіграє ключову роль у досягненні максимально ефективної діяльності організації, спрямованої на реалізацію економічних і соціальних потреб людей. При цьому менеджмент як організована на наукових засадах система характеризується значною інтегрованістю складових елементів, а також великою гнучкістю і потенційною здатністю швидко перебудовуватися відповідно до внутрішніх і глобальних зовнішніх умов, які постійно змінюються. Інноваційність, творчість і науковий пошук є домінуючими факторами розвитку сучасного менеджменту, який базується на креативних моделях мислення. Таким чином креативність відтак стає невід'ємним атрибутом успішної менеджерської діяльності, яка передбачає розкріпачення можливостей менеджера як суб'єкта управління та постійне зростання його умінь, необхідних для визначення місії та стратегічних перспектив діяльності організації, а також для запровадження ефективних і гуманістичних технологій управління людьми в сучасних умовах [2].
Отже, як бачимо з вищевикладеної інформації, в умовах становлення постіндустріального суспільства менеджмент якісно удосконалюється і переорієнтовується зі звичайного рутинного управління на керування творчими особистостями.

Список використаної літератури:
1. Туленков М. Концептуалізація понять «менеджмент» і «управління» в сучасному науковому диспуті // Політичний менеджмент, 2009. - №3. – с.101-109.
2. Кредісов А. Менеджмент: основні концепції 2-ї половини ХХ і деякі тенденції розвитку на початку ХХІ ст. // Економіка України, 2005. – №11. – с.12-20.

e-mail: sidorenko007@ukr.net

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРОМИСЛОВИМ ПІДПРИЄМСТВОМ
26.02.2010 09:57
ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВ ТА ЇЇ ОСОБЛИВОСТІ У ГЕРМАНІЇ
15.03.2010 22:38
СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ КРИЗИ
13.03.2010 19:21
ОРГАНІЗАЦІЯ БЮДЖЕТНОГО УПРАВЛІННЯ
13.03.2010 18:46
СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ІННОВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ У ХОДІ ЗДІЙСНЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ
13.03.2010 18:06
СОЦІАЛЬНА СКЛАДОВА ІНВЕСТИЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
13.03.2010 17:34
ПРИНЦИПИ СТРАТЕГІЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗА СЦЕНАРІЯМИ
12.03.2010 23:42
ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА ВІДТВОРЕННЯ ОСНОВНОГО КАПІТАЛУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
12.03.2010 23:36
ЕФЕКТИВНІСТЬ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ НА ПРИКЛАДІ ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН
12.03.2010 08:40
ІНВЕСТИЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТРАНСПОРТНИХ ХОЛДИНГІВ УКРАЇНИ
11.03.2010 23:11




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.470 сек. / Mysql: 1570 (0.402 сек.)