:: ECONOMY :: ПРОЦЕДУРА ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ :: ECONOMY :: ПРОЦЕДУРА ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ
:: ECONOMY :: ПРОЦЕДУРА ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПРОЦЕДУРА ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ

 
09.09.2024 13:26
Автор: Конончук Богданна Ростиславівна, здобувач вищої освіти на бакалаврському рівні юридичного факультету Хмельницького університету управління та права імені Леоніда Юзькова
[5. Юридичні науки;]

Статус фізичної особи-підприємця (ФОП) відіграє ключову роль у веденні бізнесу, оскільки він надає індивідуальним підприємцям можливість легально займатися господарською діяльністю, спрощує процес обліку та податкового регулювання. Отримання статусу ФОП дозволяє бізнесменам на законних підставах надавати послуги, торгувати товарами та виконувати роботи як в межах країни, так і за її межами, сприяючи розвитку підприємництва та залученню інвестицій [1].

Відповідно до Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності", регулюються процедури і вимоги щодо ліцензування різних видів господарської діяльності в Україні, визначається, які саме види діяльності вимагають отримання ліцензії та встановлюється відповідальність за порушення цих вимог.

Українське законодавство встановлює чіткі норми та правила для регулювання діяльності фізичних осіб-підприємців (ФОП), забезпечуючи юридичну основу для їхньої ефективної та законної роботи. Одним із ключових актів є Закон України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань", який визначає процедуру та вимоги до реєстрації підприємців, їх права та обов'язки.

Діяльність ФОП також тісно пов'язана з податковим законодавством та нормами, які встановлюють рамки для оподаткування ФОП, визначаючи як податки, так і порядок їх сплати. Крім того, Закон України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" є фундаментальним у визначенні обов'язків ФОП щодо сплати єдиного соціального внеску, що є важливим аспектом їхньої соціальної відповідальності.

У контексті фінансової прозорості та відповідальності, ФОП підпадають під дію Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні". Цей закон вимагає від ФОП ведення обліку та подання фінансових звітів відповідно до встановлених стандартів. 

Важливо, що ФОП мають бути в курсі всіх цих законодавчих вимог та забезпечувати їх дотримання в ході своєї діяльності. Це не тільки сприяє законності та прозорості їхньої роботи, але й забезпечує захист їх прав як підприємців та прав їхніх клієнтів. Знання та дотримання відповідного законодавства є ключовим для успішної та стабільної підприємницької діяльності.  

Отже, процес державної реєстрації як ФОП є важливим кроком для ведення бізнесу, який відкриває підприємцям широкі можливості для реалізації своїх бізнес-ідей та проектів. Водночас, необхідно уважно віднестися до вимог та процедур реєстрації, аби забезпечити успішне отримання статусу та відповідність усім законодавчим нормам [2]. 

Система оподаткування ФОП в Україні дозволяє вибрати одну з двох основних систем: загальну систему оподаткування або спрощену систему. Загальна система передбачає сплату податку на доходи фізичних осіб, єдиного соціального внеску (ЄСВ) та інших податків в залежності від виду діяльності. Спрощена система, згадана вище, поділяється на групи та пропонує менш складні умови оподаткування з фіксованими ставками або відсотками від доходу, що спрощує бухгалтерський облік і податкове планування для ФОП.

Процес державної реєстрації фізичної особи-підприємця (ФОП) є важливим етапом на шляху до легального ведення бізнесу та вимагає уважного виконання певних кроків. Від моменту збору необхідних документів до отримання свідоцтва про реєстрацію, кожен етап має велике значення для успішного завершення процесу [3].

Крім того, підприємець повинен ознайомитися з системами оподаткування та обрати найбільш підходящу для своєї діяльності. Важливо також встановити систему бухгалтерського обліку для правильного ведення фінансової звітності та вчасної сплати податків. Важливо уважно обрати систему оподаткування, оскільки від цього залежать податкові зобов'язання підприємця. Крім того, необхідно з самого початку встановити ефективну систему обліку доходів та витрат, щоб уникнути проблем з податковими органами в майбутньому. 

Список літератури: 

1. Коваленко І. А., Медвідь Л. П. Сутність і зміст статусу підприємницької діяльності як конституційно-правової категорії. Дніпровський науковий часопис публічного управління, психології, права. 2023. № 1. С. 129-133.

2. Про Державний бюджет України на 2023 рік: Закон України від 3 листопада 2022 року №2710-IX. URL: https://zakon.rada.gov.ua/go/2710-20#Text 

3. Димидюк К. Д. Адміністративно-правові засади реалізації державної політики у сфері підприємницької діяльності в Україні: дисертація. кандидат юридичних наук: спец. 12.00.07 «Адміністративне право і процес; фінансове право; інформаційне право». Київ, 2023. 100 с. 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ІНСТИТУТ СУДУ ПРИСЯЖНИХ ЯК СИМВОЛ НАРОДНОГО КОНТРОЛЮ ЗА СУДОВОЮ ВЛАДОЮ ПІСЛЯ ПЕРЕМОГИ УКРАЇНИ
31.08.2024 00:16
ЩОДО КОНЦЕПЦІЇ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНСТИТУЦІЙНИХ ПРИНЦИПІВ ЦИВІЛЬНОГО СУДОЧИНСТВА
20.08.2024 09:41




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.279 сек. / Mysql: 1570 (0.22 сек.)