:: ECONOMY :: РЕГІОНАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ У СИСТЕМІ ПІСЛЯВОЄННОЇ ВІДБУДОВИ В УКРАЇНІ :: ECONOMY :: РЕГІОНАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ У СИСТЕМІ ПІСЛЯВОЄННОЇ ВІДБУДОВИ В УКРАЇНІ
:: ECONOMY :: РЕГІОНАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ У СИСТЕМІ ПІСЛЯВОЄННОЇ ВІДБУДОВИ В УКРАЇНІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

РЕГІОНАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ У СИСТЕМІ ПІСЛЯВОЄННОЇ ВІДБУДОВИ В УКРАЇНІ

 
06.09.2024 13:18
Автор: Угоднікова Олена Ігорівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри туризму та готельного господарства, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова; Рудаченко Ольга Олександрівна, доктор економічних наук, професор кафедри підприємництва та бізнес адміністрування, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова; Троян Владислава Ігорівна, кандидат економічних наук, старший викладач кафедри менеджменту і публічного адміністрування, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова
[1. Економічні науки;]

ORCID: 0000-0003-2218-0041 Угоднікова О.І.

ORCID: 0000-0001-9597-5748 Рудаченко О.О.

ORCID: 0000-0002-2142-2873 Троян В.І.

Державна регіональна політика в Україні в 2014-2021, яка вийшла на новий рівень розвитку та активізація децентралізаційних процесів, сприяла збалансованому розвитку українських територіальних громад і регіонів, були створені тисячі горизонтальних зв`язків між громадами, регіонами. Але навіть за цих умов не було сформовано дієвих інструментів координації секторальних політик міністерств в регіонах, а реалізація Державної стратегії регіонального розвитку і регіональних стратегій розвитку мали надто обмежені фінансові ресурси. В статті визначено основні проблеми та виклики регіонального розвитку, які відбулися в Україні через повномасштабне вторгнення російської федерації. Досліджено теоретичні, методологічні та практичні аспекти інституційної підтримки модернізації продуктивних сил регіону та основних аспектів післявоєнної відбудови регіонального простору. Досліджено класифікацію викликів, які постали перед Україною та визначено, які в сучасних умовах доповнилися новим, безпековим. Нові завдання, які з різних економічних, фінансових, управлінських, соціальних та ін. причин навіть не розглядалися під час стратегій розвитку регіонів, відтепер стали домінуючими і ще довго матимуть негативний вплив на Україну в цілому. Метою дослідження є формування нової парадигми регіонального розвитку, на основі комплексного аналізу та оцінки поточної ситуації, пов’язаної з війною, та ситуації в Україні в цілому, регіонах і територіальних громадах. Масове військове вторгнення північних сусідів завдало сильного удару за всі зв’язки економічної системи нашої країни. Виробництво основних видів продукції зменшилось, в першу чергу для експортної продукції. Визначено, що розробка нової регіональної політики розвитку вимагає всебічного аналізу та оцінки поточної ситуації, пов'язаної з війною та ситуацією в Україні в цілому, регіонам та територіальними громадами. Таким чином, післявоєнний економічний бум України можливий лише в тому випадку, якщо заходи економічної політики країни здійснюються відповідно до чіткої та послідовної стратегії, спрямованої на дерегуляцію економіки та створення сприятливого інвестиційного середовища[1].

В умовах сьогодення для багатьох регіонів нашої держави особливо важливим є стрімке соціально-економічне зростання та задоволення потреб місцевого населення, тому реалізація маркетингових стратегій виступає на сучасному етапі важливим інструментом виявлення унікальних особливостей територій і залучення активів у неї, які можуть стати визначальними для майбутнього становлення добробуту в регіоні [2].

Серед принципово нових явищ на муніципальному чи регіональному ринках можна виділити бурхливий розвиток приватних форм власності в торгівлі, різке збільшення обсягів продаж на оптових та роздрібних продовольчих, речових і змішаних ринках (при переважанні продовольчих товарів), значний розвиток контрабанди та інших нелегальних чи не легалізованих форм торгівлі. Однією з проблем ринку ще залишається дефіцит обігових коштів, випереджання темпів зростання цін щодо темпів зростання доходів населення, що призводить до відсутності стабільної динаміки розвитку споживчого ринку. Тому місцеві органи влади не можуть стояти осторонь управління споживчим ринком. 

Головними пріоритетами економічної політики міської влади повинні стати: 

• стимулювання споживчого попиту, спрямованого на споживання товарів та послуг міської економіки; 

• збільшення інвестиційних витрат фірм та підприємств, пов’язаних системою замовлень з підприємствами регіону; 

• формування позитивного сальдо ввезення та вивезення товарів через межі регіону, експорту-імпорту. 

Муніципальним попитом є витрати, які заплановані усіма суб’єктами муніципальної економіки: домашніми господарствами, фірмами та бюджетом (державним, обласним, муніципальним). 

Муніципальна пропозиція ‒ це реально створений валовий продукт регіону, який складається з обсягів виробленої продукції у промисловості, будівництві та сфері послуг. 

Для вирішення проблем соціально-економічного розвитку регіонів, у тому числі споживчого ринку, місцева влада повинна: 

• у стратегії розвитку регіонів України визначити як пріоритетний напрям збереження та розвиток основних галузей промисловості, підприємств сфери послуг; 

• організувати всебічний розвиток маркетингу, метою якого є просування товарів міської економіки на муніципальному ринку та ринках інших регіонів України; 

• сприяти розвиткові реклами, яка стимулює міську економіку. 

Регіональним маркетингом є також концепція управління соціально-економічними процесами регіону через визначення стратегії і тактики діяльності конкретних підприємств з метою активізації їх фінансово-господарської діяльності за двома напрямами: 

- як систему управління соціально-економічними процесами у певному регіоні з урахуванням його особливостей завдяки інструментарію з метою активізації виробничо-господарської діяльності в регіоні, оскільки таке визначення взаємопов’язує низку економічних процесів, які забезпечуються дією ринкового механізму; 

- як ринкову концепцію управління соціально-економічними процесами регіону через визначення стратегії і тактики діяльності конкретних підприємств з метою активізації їх фінансово-господарської діяльності, за сприяння регіональних органів влади, для отримання бюджетного та соціального ефекту, дає можливість визначити сутність регіонального маркетингу не лише через його комерційне призначення, а й соціальне та бюджетне. 

На цьому рівні головні цілі регіонального маркетингу полягають: 

• у поліпшенні (збереженні) конкурентоспроможності розташованих у регіоні підприємств промисловості та сфери послуг; 

• у поліпшенні ступеня ідентифікації громадян із власною територією проживання; 

• у залученні до регіону інвестицій.

Список використаних джерел:

1. Котельникова Ю. М. Цифровий маркетинг: регіональні та глобальні виміри у повоєнному періоді / Ю. М. Котельникова, Д. О. Дідик, В. В. Хороших та ін. // Академічні візії. - 2023. - № 23 URL: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/30740

2. Омельяненко , В., Омельяненко, О., & Мірошніченко, Я. (2024). Концептуальні основи та прикладні аспекти маркетингу інфраструктури територій в контексті розвитку громад (проєктний підхід). Цифрова економіка та економічна безпека, (2 (11), 123-130. https://doi.org/10.32782/dees.11-19 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
УПРАВЛІННЯ ЕФЕКТИВНІСТЮ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
31.08.2024 14:22
ВИКОРИСТАННЯ НАПІВАВТОМАТИЗОВАНИХ МЕТОДІВ МАШИННОГО НАВЧАННЯ З МЕТОЮ КЛАСИФІКАЦІЇ НЕУРЯДОВИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ЗА СФЕРОЮ ЇХ ДІЯЛЬНОСТІ
30.08.2024 23:23
ПІДХОДИ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ В УПРАВЛІННІ ПРОЄКТАМИ
21.09.2024 15:28
АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ КАМПАНІЙ ДЛЯ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ НА МАРКЕТПЛЕЙСІ ЕПІЦЕНТР
21.09.2024 15:11
СУТНІСТЬ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ В ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМИ ПРОЦЕСАМИ
19.09.2024 16:29
ВДОСКОНАЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЛЯ ЦІЛЕЙ ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА ТОРГІВЛІ
19.09.2024 16:01
ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКИЙ СТАН КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН»
18.09.2024 23:19
ОЦІНКА ПРИВАБЛИВОСТІ КРАЇН ДЛЯ Е-КОМЕРЦІЇ: ПОРІВНЯННЯ УКРАЇНИ ТА НІМЕЧЧИНИ
18.09.2024 20:16
СПЕЦИФІКА ФОРМУВАННЯ ТА ОБРОБКИ ДАНИХ МОНІТОРИНГУ СОЦІО-ЕКОЛОГО-ЕКОНОМІЧНИХ СИСТЕМ
18.09.2024 13:59
ENVIRONMENTAL ISSUES OF AGRICULTURAL INTENSIFICATION (BASED ON THE EXAMPLE OF THE REPUBLIC OF AZERBAIJAN)
09.09.2024 14:15




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.350 сек. / Mysql: 1570 (0.283 сек.)