:: ECONOMY :: МАРКЕТИНГ ВИДАВНИЧО-ПОЛІГРАФІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ КОНЦЕПЦІЇ :: ECONOMY :: МАРКЕТИНГ ВИДАВНИЧО-ПОЛІГРАФІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ КОНЦЕПЦІЇ
:: ECONOMY :: МАРКЕТИНГ ВИДАВНИЧО-ПОЛІГРАФІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ КОНЦЕПЦІЇ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 33

Термін подання матеріалів

19 вересня 2024

До початку конференції залишилось днів 12



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МАРКЕТИНГ ВИДАВНИЧО-ПОЛІГРАФІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ КОНЦЕПЦІЇ

 
25.06.2024 00:45
Автор: Шаповалов Олександр Вікторович, аспірант, кафедра Менеджменту і публічного адміністрування, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, м. Харків, Україна
[1. Економічні науки;]

Маркетинг як економічний процес забезпечує контакт між виробником і споживачем, сприяючи ефективності обмінів між ними, що відбуваються на ринку, а також раціональній орієнтації суспільного виробництва і відтворення. Він встановлює і постійно підтримує не лише товарний, але й інформаційний обмін між потенційними учасниками ринкових відносин [1].

Підприємець намагається детально досліджувати найменші нюанси споживчих переваг, тоді як покупець, у свою чергу, оцінює експлуатаційні та економічні характеристики запропонованих товарів. Через численні канали комунікаційних мереж маркетингу інформація про стан попиту і пропозиції стає надбанням обох сторін. Акт купівлі-продажу відбувається лише за умови, що продавець і покупець домовляються про взаємовигідні умови контракту. Результатом досягнутої угоди є перехід права на використання товару від виробника до споживача в обмін на інший товар або гроші [2].

У країнах із розвиненим ринком підприємці тісно пов'язують перспективи економічного зростання з ефективністю маркетингових систем. 

Доцільно визначити специфічні характеристики маркетингу видавничо-поліграфічних підприємств. Важливим аспектом є орієнтація на якість та естетичність продукції. Видавничо-поліграфічні підприємства приділяють значну увагу якості друку та естетичному оформленню продукції, що включає привабливий дизайн, що є ключовими факторами, що визначають успіх на ринку.

Видавничо-поліграфічні підприємства підприємства пропонують широкий асортимент продукції: книги, журнали, газети, рекламні матеріали, упаковку тощо. Диверсифікація дозволяє задовольняти різні потреби клієнтів і збільшувати ринкову частку [3].

Видавничо-поліграфічні підприємства часто працюють на замовлення, що вимагає тісної взаємодії з клієнтами. Важливими є гнучкість у виконанні замовлень, врахування специфічних побажань клієнтів та забезпечення високого рівня сервісу.

Інноваційні технології друку та обробки матеріалів є важливим елементом конкурентної переваги, тому підприємства постійно інвестують у сучасне обладнання та програмне забезпечення для підвищення ефективності виробництва.

Маркетинг видавничо-поліграфічних підприємств включає управління ланцюгом постачань, від закупівлі сировини до доставки готової продукції клієнтам, що забезпечує своєчасне виконання замовлень та оптимізацію витрат.

Сучасні видавничо-поліграфічні підприємства активно використовують цифрові платформи для просування продукції та взаємодії з клієнтами, що включає онлайн-магазини, соціальні мережі, електронну пошту та інші цифрові канали.

Для успішної роботи на ринку підприємства регулярно проводять маркетингові дослідження, щоб розуміти потреби споживачів, відстежувати конкурентів та виявляти нові ринкові можливості.

Видавничо-поліграфічні підприємства часто орієнтуються на корпоративних клієнтів, таких як рекламні агентства, інші бізнеси та організації, що потребують друкованої продукції у великих обсягах.

Зростаючий інтерес до екологічних питань стимулює видавничо-поліграфічні підприємства впроваджувати екологічно чисті технології та використовувати матеріали, що піддаються переробці.

Бренд і репутація видавничо-поліграфічного підприємства відіграють важливу роль у залученні та утриманні клієнтів. Позитивний імідж та довіра клієнтів сприяють успішному просуванню на ринку.

Список використаних джерел

1. Менеджмент та маркетинг видавничо-поліграфічної галузі : навч. посібник / укл. : А.В. Мотрич. – Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2022. – 140 с. URL: https://archer.chnu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/3906/1/%D0%9C%D0%90%D0% A0.%D0%9F%D0%9E%D0%9B%D0%86%D0%93.pdf 

2. Сірик М. В. Книговидавнича діяльність Київської міської державної адміністрації. Друкарство молоде : тези доп. 18-ї міжнар. наук.-техн. конф. студ. і асп., м. Київ, 18 квіт. 2018 р. Київ : ВПК «Політехніка», 2018. С. 192. URL: https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://core.ac.uk/download/323529391. pdf&ved=2ahUKEwi739PlhfCGAxV_FBAIHbRGCIkQFnoECBAQAQ&usg=AOvVaw1IWmOUCp A48XNW2GIajsFX

3. Стратегічні напрями розвитку підприємств видавничої галузі, поліграфічної діяльності і книготоргівлі : монографія / Ю. С. Ганжуров, Л. А. Пунчак, Г. П. Грет [та ін.] ; НТУУ «КПІ» ; за ред. Ю. С. Ганжурова. Київ : НТУУ «КПІ», 2015. 282 с. URL : http://ela.kpi.ua/handle/123456789/15408 

 

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
CORPORATE REPUTATION: THE ESSENCE AND FACTORS INFLUENCING ITS FORMATION
21.06.2024 12:23
АТРИБУТИ АКТОРІВ ПРИВЛАСНЕННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ПРОДУКТУ
21.06.2024 11:48
ОСНОВНІ НАПРЯМИ ТА ІНСТРУМЕНТИ ЦИФРОВІЗАЦІЇ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ
21.06.2024 03:53
КОРУПЦІЯ ТА УПРАВЛІННЯ РЕСУРСАМИ У ПОСТВОЄННИЙ ПЕРІОД
21.06.2024 03:08
THE IMPACT OF SWOT ANALYSIS ON CORPORATE STRATEGY DEVELOPMENT
21.06.2024 02:13
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПОДАТКОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ
18.06.2024 14:29
КРЕДИТУВАННЯ АГРАРНОГО СЕКТОРА УКРАЇНИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
18.06.2024 13:49
РЕАЛІЗАЦІЯ ПОЛІТИКИ ВАЛЮТНИХ ОБМЕЖЕНЬ В УМОВАХ В УМОВАХ ВОЄНОГО СТАНУ В УКРАЇНІ
09.06.2024 15:21
THE CURRENT SITUATION OF THE ENTREPRENEURSHIP (INNOVATION) ECOSYSTEM IN AZERBAIJAN
07.06.2024 20:34




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.199 сек. / Mysql: 1512 (0.153 сек.)