:: ECONOMY :: МАРКЕТИНГ ВИДАВНИЧО-ПОЛІГРАФІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ КОНЦЕПЦІЇ :: ECONOMY :: МАРКЕТИНГ ВИДАВНИЧО-ПОЛІГРАФІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ КОНЦЕПЦІЇ
:: ECONOMY :: МАРКЕТИНГ ВИДАВНИЧО-ПОЛІГРАФІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ КОНЦЕПЦІЇ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МАРКЕТИНГ ВИДАВНИЧО-ПОЛІГРАФІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ КОНЦЕПЦІЇ

 
25.06.2024 00:45
Автор: Шаповалов Олександр Вікторович, аспірант, кафедра Менеджменту і публічного адміністрування, Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, м. Харків, Україна
[1. Економічні науки;]

Маркетинг як економічний процес забезпечує контакт між виробником і споживачем, сприяючи ефективності обмінів між ними, що відбуваються на ринку, а також раціональній орієнтації суспільного виробництва і відтворення. Він встановлює і постійно підтримує не лише товарний, але й інформаційний обмін між потенційними учасниками ринкових відносин [1].

Підприємець намагається детально досліджувати найменші нюанси споживчих переваг, тоді як покупець, у свою чергу, оцінює експлуатаційні та економічні характеристики запропонованих товарів. Через численні канали комунікаційних мереж маркетингу інформація про стан попиту і пропозиції стає надбанням обох сторін. Акт купівлі-продажу відбувається лише за умови, що продавець і покупець домовляються про взаємовигідні умови контракту. Результатом досягнутої угоди є перехід права на використання товару від виробника до споживача в обмін на інший товар або гроші [2].

У країнах із розвиненим ринком підприємці тісно пов'язують перспективи економічного зростання з ефективністю маркетингових систем. 

Доцільно визначити специфічні характеристики маркетингу видавничо-поліграфічних підприємств. Важливим аспектом є орієнтація на якість та естетичність продукції. Видавничо-поліграфічні підприємства приділяють значну увагу якості друку та естетичному оформленню продукції, що включає привабливий дизайн, що є ключовими факторами, що визначають успіх на ринку.

Видавничо-поліграфічні підприємства підприємства пропонують широкий асортимент продукції: книги, журнали, газети, рекламні матеріали, упаковку тощо. Диверсифікація дозволяє задовольняти різні потреби клієнтів і збільшувати ринкову частку [3].

Видавничо-поліграфічні підприємства часто працюють на замовлення, що вимагає тісної взаємодії з клієнтами. Важливими є гнучкість у виконанні замовлень, врахування специфічних побажань клієнтів та забезпечення високого рівня сервісу.

Інноваційні технології друку та обробки матеріалів є важливим елементом конкурентної переваги, тому підприємства постійно інвестують у сучасне обладнання та програмне забезпечення для підвищення ефективності виробництва.

Маркетинг видавничо-поліграфічних підприємств включає управління ланцюгом постачань, від закупівлі сировини до доставки готової продукції клієнтам, що забезпечує своєчасне виконання замовлень та оптимізацію витрат.

Сучасні видавничо-поліграфічні підприємства активно використовують цифрові платформи для просування продукції та взаємодії з клієнтами, що включає онлайн-магазини, соціальні мережі, електронну пошту та інші цифрові канали.

Для успішної роботи на ринку підприємства регулярно проводять маркетингові дослідження, щоб розуміти потреби споживачів, відстежувати конкурентів та виявляти нові ринкові можливості.

Видавничо-поліграфічні підприємства часто орієнтуються на корпоративних клієнтів, таких як рекламні агентства, інші бізнеси та організації, що потребують друкованої продукції у великих обсягах.

Зростаючий інтерес до екологічних питань стимулює видавничо-поліграфічні підприємства впроваджувати екологічно чисті технології та використовувати матеріали, що піддаються переробці.

Бренд і репутація видавничо-поліграфічного підприємства відіграють важливу роль у залученні та утриманні клієнтів. Позитивний імідж та довіра клієнтів сприяють успішному просуванню на ринку.

Список використаних джерел

1. Менеджмент та маркетинг видавничо-поліграфічної галузі : навч. посібник / укл. : А.В. Мотрич. – Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2022. – 140 с. URL: https://archer.chnu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/3906/1/%D0%9C%D0%90%D0% A0.%D0%9F%D0%9E%D0%9B%D0%86%D0%93.pdf 

2. Сірик М. В. Книговидавнича діяльність Київської міської державної адміністрації. Друкарство молоде : тези доп. 18-ї міжнар. наук.-техн. конф. студ. і асп., м. Київ, 18 квіт. 2018 р. Київ : ВПК «Політехніка», 2018. С. 192. URL: https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://core.ac.uk/download/323529391. pdf&ved=2ahUKEwi739PlhfCGAxV_FBAIHbRGCIkQFnoECBAQAQ&usg=AOvVaw1IWmOUCp A48XNW2GIajsFX

3. Стратегічні напрями розвитку підприємств видавничої галузі, поліграфічної діяльності і книготоргівлі : монографія / Ю. С. Ганжуров, Л. А. Пунчак, Г. П. Грет [та ін.] ; НТУУ «КПІ» ; за ред. Ю. С. Ганжурова. Київ : НТУУ «КПІ», 2015. 282 с. URL : http://ela.kpi.ua/handle/123456789/15408 

 

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
CORPORATE REPUTATION: THE ESSENCE AND FACTORS INFLUENCING ITS FORMATION
21.06.2024 12:23
АТРИБУТИ АКТОРІВ ПРИВЛАСНЕННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ПРОДУКТУ
21.06.2024 11:48
ОСНОВНІ НАПРЯМИ ТА ІНСТРУМЕНТИ ЦИФРОВІЗАЦІЇ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ
21.06.2024 03:53
КОРУПЦІЯ ТА УПРАВЛІННЯ РЕСУРСАМИ У ПОСТВОЄННИЙ ПЕРІОД
21.06.2024 03:08
THE IMPACT OF SWOT ANALYSIS ON CORPORATE STRATEGY DEVELOPMENT
21.06.2024 02:13
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПОДАТКОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ
18.06.2024 14:29
КРЕДИТУВАННЯ АГРАРНОГО СЕКТОРА УКРАЇНИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
18.06.2024 13:49
РЕАЛІЗАЦІЯ ПОЛІТИКИ ВАЛЮТНИХ ОБМЕЖЕНЬ В УМОВАХ В УМОВАХ ВОЄНОГО СТАНУ В УКРАЇНІ
09.06.2024 15:21
THE CURRENT SITUATION OF THE ENTREPRENEURSHIP (INNOVATION) ECOSYSTEM IN AZERBAIJAN
07.06.2024 20:34




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.204 сек. / Mysql: 1599 (0.158 сек.)