:: ECONOMY :: РОЗВИТОК ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ 3–4 КЛАСІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ ЗА ДОПОМОГОЮ ЕЛЕКТРОННОГО РЕСУРСУ WORDWALL :: ECONOMY :: РОЗВИТОК ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ 3–4 КЛАСІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ ЗА ДОПОМОГОЮ ЕЛЕКТРОННОГО РЕСУРСУ WORDWALL
:: ECONOMY :: РОЗВИТОК ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ 3–4 КЛАСІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ ЗА ДОПОМОГОЮ ЕЛЕКТРОННОГО РЕСУРСУ WORDWALL
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 33

Термін подання матеріалів

19 вересня 2024

До початку конференції залишилось днів 12



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

РОЗВИТОК ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВ 3–4 КЛАСІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ ЗА ДОПОМОГОЮ ЕЛЕКТРОННОГО РЕСУРСУ WORDWALL

 
21.06.2024 04:07
Автор: Мутавчі Діана Степанівна, студентка, Ізмаїльський державний гуманітарний університет
[3. Педагогічні науки;]

Для успішної адаптації учнів у сучасному світі важливий розвиток логічного мислення. Аналіз психолого-педагогічних досліджень засвідчує:  учні, у яких розвинене логічне мислення, можуть ефективніше аналізувати інформацію та робити висновки. Вони розуміють складні концепції та вирішують складні завдання, що дозволяє їм досягати успіху в будь-яких сферах життя. Логічне мислення грає ключову роль у навчанні математики і є фундаментальною навичкою для розв'язання математичних задач та вивчення математичних концепцій. [3, с. 23].

Використання електронного ресурсу Wordwall на уроках математики може значно сприяти розвитку логічного мислення учнів 3-4 класів. Адже Wordwall - це платформа для створення найрізноманітніших інтерактивних вправ та ігор [1]. Необхідно зазначити, що за допомогою електронного ресурсу Wordwall можемо створити такі математичні вправи на розвиток логічного мислення, як:

1. Завдання на встановлення логічних зв'язків: учням пропонується встановити логічний зв'язок між різними математичними концепціями. Наприклад, «Які дві фігури утворюють логічну послідовність: квадрат, коло, трикутник, ...?».

2. Головоломки з логічними послідовностями: учні мають з'ясувати логічну послідовність чисел, фігур або операцій. Наприклад, «Що є наступним числом у послідовності: 2, 4, 6, ...?». 

3. Завдання на розвиток логічного мислення з використанням геометричних фігур: учням пропонується розв'язати завдання, використовуючи геометричні фігури. Наприклад, «Продовжи логічний ряд з геометричних фігур».

4. Вправи на розуміння умовних висловлювань: наприклад, «Якщо x + 3 = 10, то яке значення x?».

5. Завдання на розв'язання головоломок та логічних задач: такі вправи потребують від учнів уваги та логічне мислення. Наприклад, «Яка кількість квадратів потрібна для покриття цієї фігури?». 

6. Гра «Правда чи брехня»: інтерактивні картки з математичними твердженнями. Учням пропонується визначити, які твердження є істинними, а які - хибні [2].

Сервіс пропонує можливість створення вправ з елементами гейміфікації та миттєвим зворотнім зв’язком, бонусні рівні, під час яких можна виграти додаткові бали або бонуси, створення конкурентного середовища та конкурентного процесу [4]. Ці елементи сприяють підвищенню мотивації учнів повертатися до навчання та намагатися покращити свої результати, тим самим полегшуючи засвоєння необхідного навчального матеріалу. На основі глибинного аналізу електронного ресурсу виокремлюють наступні переваги у використанні  Wordwall на уроках математики:

1. Простота у використанні. Wordwall має дружній та зрозумілий інтерфейс, що дозволяє вчителям швидко створювати інтерактивний контент без спеціалізованих навичок у програмуванні чи дизайні.

2. Різноманітність завдань. Платформа пропонує великий спектр завдань, від кросвордів та віршованих лабіринтів, головоломок та віртуальних ігор, що дозволяє створювати різноманітний інтерактивний контент для уроків, а також можна змінювати шаблони для більшого урізноманітнення.

3. Створені завдання можна використовувати чотирма способами:

• демонстрація під час живого спілкування на онлайн-уроці;

• самостійне навчання учнів (просто поділіться покликанням);

• самостійне навчання учнів з контролем успішності;

• завантажте матеріал у форматі pdf та використовуйте його на живих заняттях.

4. Можливість інтеграції мультимедіа. Можна додавати до завдань текст, зображення, аудіо та відео, що дозволяє створювати більш насичений та цікавий контент для учнів.

5. Можливість відслідковувати прогрес. Платформа надає звіти про прогрес учнів, що дозволяє вчителям відстежувати їхні досягнення та вносити корективи у навчальний процес.

6. Спільнота користувачів. Wordwall має активну спільноту вчителів, які діляться своїми ідеями та ресурсами для навчання [6].

Проте також маємо зазначити щодо певних недоліків у використанні Wordwall:

1. Обмежена безкоштовна версія. Безкоштовна версія Wordwall має певні обмеження у кількості створюваних завдань та доступних функцій.

2. Потреба у Інтернет-підключення. Деякі функції Wordwall можуть бути недоступні без Інтернету, що може ускладнювати використання платформи в умовах обмеженого доступу до мережі.

3. Відсутність розширених можливостей програмування. Wordwall не надає широкого спектру можливостей для програмування складних інтерактивних сценаріїв, що може обмежити творчість учителів.

4. Можливі обмеження щодо налаштувань. Деякі користувачі вказують на обмежені можливості налаштувань деяких елементів завдань у Wordwall, що ускладнює процес створення певних типів контенту.

Wordwall – має безкоштовний і платний формат для використання. Навіть у безкоштовній версії є великий вибір ігор, які можна використовувати на уроках математики. Сервіс постійно оновлюється. Залежно від пори року, сезонних чи міжнародних свят додаються відповідні гейміфіковані стилі оформлення вправ. Учитель може використовувати наявні ігри, які є загальнодоступними, редагувати та адаптувати існуючі вправи для освітніх потреб свого класу або створювати власні. 

Після створення вправи під час дистанційного та змішаного навчання можна надіслати учням покликання для виконання вправи, додати в Google Classroom, поділитися з колегами в соціальних мережах тощо. А в форматі очного навчання можна показати вправу на екрані або надати учням QR-код для виконання вправи на своєму смартфоні [5]. 

Підбиваючи підсумки, зазначимо, що Wordwall є корисним інструментом для створення інтерактивних завдань та ігор для освітніх цілей, але він має свої обмеження і недоліки, які слід враховувати при його використанні. Тому, щоб навчання було активним (спонукало учнів використовувати різні форми навчання і думати про те, що вони роблять), потрібно створити такі умови на уроці, щоб дітям було комфортно, безпечно, цікаво та корисно.

Список літератури:

1. Близнюк Т. Цифрові інструменти для онлайн і офлайн-навчання: навчально-методичний посібник. ІваноФранківськ : Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2021. 64 с

2. Гра по-новому, навчання по-іншому : методичний посібник / упорядник О. Рома. The LEGO Fundation, 2018. 44 с.

3. Груевич Р. С., Кадемія М. Ю., Шевченко Л. С. Інформаційні технології навчання : інноваційний підхід : навч. посіб. Вінниця : Планер, 2018. 348 с

4. Макаревич О.О.  Гейміфікація  як  невід’ємний  чинник  підвищення ефективності елементів дистанційного навчання.Молодий вчений, 2015. URL: http://eprints.zu.edu.ua/17143/1/357.pdf(дата звернення 19.05.2023)

5. Мар’єнко М. В., Сухіх А. С. Особливості організації змішаного навчання з використанням цифрових технологій. Освітній дискурс: Збірник наукових праць, 2021. № 32 (4). С. 45– 52.

6. Wordwall: Веб-сайт. URL: https://wordwall.net/uk (дата  звернення 05.06.2024).

________________________

Науковий керівник: Бріцкан Тетяна Георгіївна, Ізмаїльський державний гуманітарний університет



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОЗНАЙОМЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З УКРАЇНСЬКИМ СКЛАДОПОДІЛОМ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
21.06.2024 02:38
NEW APPROACHES TO FOREIGN LANGUAGE EDUCATION IN PROFESSIONAL DIRECTIONS
21.06.2024 01:09
РОЛЬ СЮЖЕТНОЇ КАРТИНИ У РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
20.06.2024 18:25
ДОСЛІДЖЕННЯ СПОСОБІВ ВИЯВЛЕННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ ІТ-ФАХІВЦІВ
11.06.2024 22:14
ІНТЕГРАЦІЯ ФІЛОСОФСЬКИХ ПІДХОДІВ У СУЧАСНЕ УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМИ ЗАКЛАДАМИ
11.06.2024 20:54




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.213 сек. / Mysql: 1512 (0.167 сек.)