В усіх сферах людської діяльності істотно зростає роль системних , міждисциплінарних знань людини, які необхідні для оперування потоками інформації.
Педагог вищої школи повинен вміти розшукати необхідну інформацію, вміти розв'язати нестандартну міждисциплінарну проблему.
Сучасний фахівець повинен мати цілісні знання про інноваційні механізми і вміти їх застосовувати у своїй практичній діяльності.
У зв’язку із запровадженням дистанційного навчання перед закладами вищої освіти постали виклики щодо підтримки якості навчання, запровадження електронного оцінювання (е-оцінювання) отримання доступу до інструментів та обладнання (застосунків, онлайн-платформ), а також забезпечення приватності й захисту персональних даних усіх учасників освітнього процесу в нових умовах.(1. с.28)
Враховуючи сучасний стан, виникає необхідність в переведенні конференцій та занять в онлайн-форматі за допомогою відповідного програмного забезпечення та дати можливість студентам отримувати знання, як у безпосередньому контакті з викладачем так і за допомогою дистанційного навчання.
Для вирішення питання євроінтеграції у вищій школі необхідно підвищити якість вищої освіти, для цього потрібно мати науково-педагогічні школи, проводити наукові дослідження, для чого мати відповідну матеріальну базу та умови навчання. Не виконання своєчасно поставлених задач може призвести до зниження якості навчання і призвести до невизначення європейською спільнотою дипломів, що знизить мобільність на європейському просторі українських студентів та випускників ( 2. с.582). знання про інноваційні механізми й вміти їх застосовувати у своїй практичній діяльності.
Подібні підходи зумовлюють необхідність впровадження в освітню практику сучасних інноваційних технологій передачі знань, основою яких є оволодіння студентами творчого підходу для використання знань, а не просто вивчення матеріалу.
Список літератури:
1. Вища освіта в Україні: зміни через війну: аналітичний звіт/ Є.Ніколаєв, Г.Рій , І.Шемелинець. Київ: Київський універитет імені Бориса Грінченка, 2023.94с.
2. Антонюк В.П. Інтеграція вищої освіти України в європейській освітній простір для розвитку людського капіталу. Журнал європейської економіки. 2021.Т.20.№3.С.573-595.