:: ECONOMY :: РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ :: ECONOMY :: РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
:: ECONOMY :: РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ

 
21.02.2024 10:09
Автор: Базарська Ольга Анатоліївна, Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 464 комбінованого типу Харківської міської ради»
[3. Педагогічні науки;]

Працюю вихователем у групі дітей дошкільного віку № 9 «Пролісок». Педагогічну діяльність планую відповідно до освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина», метою якої є формування основ світогляду цілісної життєво активної гуманістично спрямованої особистості – громадянина демократичного суспільства, який у своїй життєдіяльності буде сповідувати національнокультурні, загально-людські та громадянські цінності.

Виховання всебічно розвиненої особистості дитини передбачає, в тому числі, що дитина на кінець дошкільного періоду життя матиме гарно розвинене мовлення, адже розвиток мовлення найтіснішим чином пов’язаний із розвитком свідомості, пізнанням навколишнього світу, розвитком особистості в цілому.

Сучасне покоління дошкільників – це діти цифрової ери, які вирізняються інтелектуальною та емоційною своєрідністю: їхній світ цінностей значною мірою підвладний онлайн-соціалізації.

Усвідомлюючи це, я вирішила обрати тему для подальшого вивчення та подальшої роботи – «Розвиток зв’язного мовлення дошкільників шляхом впровадження в освітній процес цифрових технологій». 

З початком військової агресії РФ проти України переді мною як педагогом постала необхідність організувати освітню діяльність з моїми вихованцями та їх родинами у дистанційному форматі.

Отримавши згоду сімей на співпрацю з дошкільним закладом дистанційно, почала організовувати освітній процес в онлайн режимі. 

Для створення своїх відеозанять у програмі InShot використовую яскравий ілюстративний матеріал, який є у вільному доступі у мережі Інтернет. Дана програма дозволяє створювати цікавий дітям відеоконтент, який можна доповнювати захоплюючими анімаціями, звуковими ефектами тощо. Під час занять пропоную малюкам пограти у цікаві ігри, відгадати загадки, вивчити вірші за методикою мнемотехніки, скласти речення, коротенькі описові розповіді тощо.

Починаючи роботу з даного напрямку, я прогнозувала підвищення інтересу малюків до навчання, адже яскраві казкові герої, цікаві завдання, сюрпризи, заохочення – все сприяло підвищенню мотивації малят до виконання завдань.

Постійно беру участь у вебінарах та активно впроваджую отримані знання у практичну роботу та освітній процес, зацікавлена у власному професійному розвитку,  постійно вдосконалюю свої вміння.

За допомогою програми для створення презентацій Power Point створюю інтерактивні ігри з розвитку мовлення, включаю завдання на розвиток фонематичного слуху, активізацію словника, формування граматичної правильності мовлення, розвиток зв’язного мовлення. Така діяльність допомагає вихованцям в ігровій формі засвоювати навчальний матеріал, робить освітню діяльність цікавою та захоплюючою.




За допомогою сервісу Book Creator створюю яскраві тематичні електронні посібники, у яких пропоную дітям та їх батькам завдання на закріплення матеріалу з певної теми, як от: «Свійські тварини та птахи», «Дикі тварини», «Осінь – чарівна пора», «Зимонька-зима», «Частини доби», «Продукти харчування. Корисна та шкідлива їжа». Ці електронні книжечки дуже полюбилися і дітям, і батькам, які визнають, що такий спосіб представлення інформації дуже цікавить малюків, він містить не тільки яскраві картинки із завданнями, але й відеоматеріал, інтерактивні завдання тощо.




Відеозаняття для вихованців прикріплюю на інтерактивну дошку Padlet, де батьки у зручний для себе час можуть завжди мати до них доступ. Окрему дошку створила для батьків, тут публікую консультації, пам’ятки для родини.




Також батьки моїх вихованців регулярно читають новини та корисну інформацію у моєму блозі. Тут я також публікую зворотній зв’язок від моїх вихованців та їх батьків: фото діточок із виконаними роботами з художньо-продуктивної діяльності, відео, на яких діти розповідають вірші, діляться переживаннями, розповідають про свою улюблену діяльність тощо. 




Інтерес дітей до освітньої діяльності підвищився, вони зацікавлено чекають на нові заняття. Збільшився активний словник малят, покращується вимова звуків, діти складають невеличкі описові розповіді, розповідають вірші, намагаються відповідати на запитання реченнями. 

ІК-технології у дошкільній освіті за правильної організації діяльності вихователя відіграють дуже велику роль, адже сучасні діти, на відміну від попередніх поколінь, живуть у цифровому світі, який постійно змінюється. Завдання педагога – ефективно взаємодіяти з родинами, підбираючи для цього нові сучасні форми і методи роботи.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
РЕАЛІЗАЦІЯ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАГІСТРІВ-ОЛІГОФРЕНОПЕДАГОГІВ
31.01.2024 21:39
ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
23.02.2024 13:24
КЛАСИЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА В ІСТОРІЇ ЖІНОЧОЇ ОСВІТИ ПОЛТАВЩИНИ (1818-2024 РР.)
22.02.2024 13:04
ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ТЕХНОЛОГІЙ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ПРИ ВИВЧЕННІ МОЛЕКУЛЯРНОЇ БІОЛОГІЇ СТУДЕНТАМИ-МЕДИКАМИ
21.02.2024 19:13
РЕАЛІЗАЦІЯ STEM-ПРОЄКТІВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
20.02.2024 19:16
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ
19.02.2024 17:59
POSSIBILITIES OF APPLICATION OF IMMERSIVE TECHNOLOGIES IN THE EDUCATIONAL PROCESS OF MEDICAL STUDENTS AT CLINICAL DEPARTMENTS
16.02.2024 17:05
СУТНІСТЬ І ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
16.02.2024 16:54
ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ТА ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНИХ КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
10.02.2024 13:17
СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ
07.02.2024 15:24




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.213 сек. / Mysql: 1599 (0.168 сек.)