:: ECONOMY :: МОЖЛИВОСТІ GODOT ENGINE ДЛЯ РОЗРОБКИ ІГОР :: ECONOMY :: МОЖЛИВОСТІ GODOT ENGINE ДЛЯ РОЗРОБКИ ІГОР
:: ECONOMY :: МОЖЛИВОСТІ GODOT ENGINE ДЛЯ РОЗРОБКИ ІГОР
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МОЖЛИВОСТІ GODOT ENGINE ДЛЯ РОЗРОБКИ ІГОР

 
30.01.2024 10:57
Автор: Рибачек Софія Михайлівна, студентка, Рівненський державний гуманітарний університет; Шроль Тетяна Степанівна, кандидат педагогічних наук, доцент, Рівненський державний гуманітарний університет
[2. Інформаційні системи і технології;]

ORCID: 0000-0002-8694-631X Tetiana Shrol

Розробка власної гри – захоплюючий та творчий процес, який вимагає використання інструментів високої якості. Одним із таких інструментів, який варто взяти до уваги, є Godot – потужна, відкрита платформа для створення ігор. Адже, в порівняні з популярними ігровими двигунами Unreal, Unity потребує набагато менше ресурсів комп’ютера. Розглянемо основні можливості Godot. 

Однією з ключових переваг Godot Engine є його відкритий код. Адже кожен розробник може не лише користуватися існуючим функціоналом, але і активно співпрацювати над розширенням та вдосконаленням двигуна. Саме активний обмін досвідом та ідеями спільноти розробників та прихильників  сприяють розвитку навичок та розробці ігор.

Мультиплатформеність Godot відкриває широкі можливості розробникам розширювати аудиторію гравців, оскільки підтримує розробку ігор для різних платформ, включаючи Windows, macOS, Linux, Android, iOS, HTML5 та інші. Це робить його ідеальним вибором для тих, хто хоче створювати ігри, доступні на різних пристроях. Також Godot підтримує розгортання ігор на консольні платформи, такі як PlayStation, Xbox та Nintendo Switch [2].

Щодо вибору мови програмування Godot теж має переваги. По перше, він містить спеціально розроблену мову програмування GDScript, що є простою у вивченні та дозволить швидко реалізовувати свої ідеї. Окрім того, він підтримує й інші мови програмування, такі як C#, VisualScript, C++ або Rust [1]. Експериментальний режим може підтримувати Python через використання спеціального плагіну. Це дозволяє розробникам вибирати мову, яка найбільше відповідає їхнім потребам та знанням. 

Один із найсильніших аспектів Godot – це вбудований редактор 2D і 3D графіки та система анімацій. Розробники можуть легко створювати графічні ресурси та взаємодіяти з ними, не виходячи за межі середовища розробки. Це спрощує процес створення живих та динамічних ігрових світів [1].

Godot надає потужний двигун фізики, який дозволяє створювати реалістичні ігрові середовища, що робить геймдев більш захоплюючим для гравців. Інтегрована система анімацій дозволяє реалізувати живі та динамічні об'єкти у грі. 

У відзеркаленні цих можливостей Godot Engine стає не просто інструментом для розробки ігор, але і креативним простором, де інновації та творчість можуть знайти своє втілення. Розробники можуть експериментувати, будувати унікальні світи та надихатися одне одним, рухаючись вперед у розвитку індустрії геймдеву.

Для тих, хто прагне самостійно опанувати Godot існує багато онлайн-курсів та матеріалів: платформи Udemy та Coursera, офіційний YouTube-канал Godot,  освітня платформа Khan Academy тощо. Вдосконаленню власних знань та навичок також сприятиме участь у геймдев-спільноті, де можна ділитися досвідом та знаннями з іншими розробниками під час організації вебінарів, стрімів та онлайн-подій, що спрямовані на розвиток та підтримку геймдев-спільноти Godot [3]. 

Таким чином, зручний інтерфейс, доступна документація та активна спільнота створюють оптимальне середовище для початківців у геймдеві. Це в свою чергу робить Godot відмінним вибором для тих, хто тільки починає свій шлях у світ розробки ігор.

Список використаних джерел:

1. Документація до Godot Engine 4.2 українською мовою. URL:  https://docs.godotengine.org/uk/4.x/getting_started/introduction/introduction_to_godot.html

2. Ariel Manzur, George Marques. Godot Engine Game Development in 24 Hours, Sams Teach Yourself: The Official Guide to Godot 3.0. Sams Publishing, 2018. –  432 p.

3. Godot Forums. URL: https://godotforums.org/ 

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ВИРІШЕННЯ ЗАДАЧ ТЕОРІЇ ГРАФІВ ЗАСОБАМИ PYTHON
26.01.2024 13:35
НАВЧАННЯ ЧАТ- БОТА НА ОСНОВІ ДАНИХ КОРИСТУВАЧІВ
25.01.2024 14:25
ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ БІЗНЕСОМ ПІД ЧАС ВІЙНИ: СУЧАСНІ ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
24.01.2024 22:01
ВАЖЛИВІСТЬ ТЕХНОЛОГІЇ БЛОКЧЕЙН ДЛЯ РІЗНИХ СФЕР ЛЮДСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
24.01.2024 20:48
ДОБІР АЛГОРИТМІВ ШИФРУВАННЯ ДЛЯ ПОБУДОВИ ПРОГРАМИ-ШИФРАТОРА ТЕКСТОВИХ ПОВІДОМЛЕНЬ
24.01.2024 19:16
AUTOMATION OF INFORMATION ACCOUNTING PROCESSES IN THE DEAN'S OFFICE CONTROL SYSTEM
24.01.2024 18:47
ARTIFICIAL INTELLIGENCE AS A TOOL FOR COUNTERING CYBER THREATS
23.01.2024 12:33
ДОПОВНЕНА РЕАЛЬНІСТЬ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ: ЯК AR ТЕХНОЛОГІЇ ЗМІНЮЮТЬ СПОСОБИ ВЗАЄМОДІЇ ТА МАРКЕТИНГ
22.01.2024 18:36
ДОДАТКОВІ ПОХИБКИ У ТЕНЗОРЕЗИСТОРНИХ ДАТЧИКАХ
22.01.2024 17:46
АНАЛІЗ ПРОБЛЕМ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗБОРУ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ДАНИХ В БЕЗСЕРВЕРНИХ СИСТЕМАХ
22.01.2024 16:42




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.287 сек. / Mysql: 1599 (0.233 сек.)