:: ECONOMY :: ДОПОВНЕНА РЕАЛЬНІСТЬ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ: ЯК AR ТЕХНОЛОГІЇ ЗМІНЮЮТЬ СПОСОБИ ВЗАЄМОДІЇ ТА МАРКЕТИНГ :: ECONOMY :: ДОПОВНЕНА РЕАЛЬНІСТЬ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ: ЯК AR ТЕХНОЛОГІЇ ЗМІНЮЮТЬ СПОСОБИ ВЗАЄМОДІЇ ТА МАРКЕТИНГ
:: ECONOMY :: ДОПОВНЕНА РЕАЛЬНІСТЬ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ: ЯК AR ТЕХНОЛОГІЇ ЗМІНЮЮТЬ СПОСОБИ ВЗАЄМОДІЇ ТА МАРКЕТИНГ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ДОПОВНЕНА РЕАЛЬНІСТЬ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ: ЯК AR ТЕХНОЛОГІЇ ЗМІНЮЮТЬ СПОСОБИ ВЗАЄМОДІЇ ТА МАРКЕТИНГ

 
22.01.2024 18:36
Автор: Салатун Ірина Олександрівна, студентка, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»
[2. Інформаційні системи і технології;]

З кожним днем технології доповненої реальності (AR) стають все більш необхідним інструментом в цифровому просторі, змінюючи не лише спосіб взаємодії користувачів у соціальних мережах, а й стратегії маркетингу та брендування для компаній. Особливою цінністю стає їх використання у створенні віртуальних масок та фільтрів, що не тільки додають розваги до онлайн-взаємодії, а й відкривають безмежні можливості вираження творчості та побудови індивідуального цифрового образу [1].

За допомогою AR-технологій можна створювати різноманітні маски. Це можуть бути не лише статичні фільтри з додаванням об’єктів у простір, а й AR-ігри – маски, які включають елементи гри, де користувачі можуть брати участь у віртуальних інтерактивних сценаріях [1].

Технології доповненої реальності революціонізують соціальні мережі, дозволяючи користувачам створювати та використовувати віртуальні маски та фільтри для обробки своїх фото та відео. Це стає важливою частиною комунікації в соціальних мережах.

Користувачі отримують можливість виражати свою творчість та особистість через унікальні AR-елементи, які стають візитівкою їх цифрового образу. Розробники фільтрів постійно розширюють «асортимент», забезпечуючи високий рівень індивідуалізації для кожного користувача.

Для компаній технології доповненої реальності відкривають додаткові можливості для підтримки бренду через взаємодію з аудиторією. Створюючи власні AR-фільтри, бренди можуть впроваджувати свою ідентичність у кожну взаємодію користувачів [2].

Такий підхід до брендування дозволяє компаніям налагоджувати глибші емоційні зв’язки зі споживачами. Використання доповненої реальності стає ще однією ланкою для рекламного просування.

Використання AR-фільтрів у маркетингових компаніях стає ефективним інструментом залучення уваги користувачів. Це не лише робить рекламу більш інтерактивною, але також сприяє швидшому розпізнаванню та запам’ятовуванню брендів [3].

Креативне використання технологій доповненої реальності у маркетингу дозволяє компаніям виходити за межі стандартних рекламних підходів, створюючи неповторні та привабливі взаємодійні компанії. Це важливий крок у напрямку персоналізованого та ефективного маркетингу [3].

Використання AR-технологій для створення масок та фільтрів в соціальних мережах визначає новий рівень взаємодії між брендами та споживачами. Споживачі отримують не лише продукт чи послугу, але й емоційний та креативний досвід взаємодії, що зміцнює їх зв’язок з брендом та його впізнаваність [4].

Відкриття можливостей для користувачів самостійно створювати та редагувати свої AR-елементи підсилює відчуття спільноти та участі. Віртуальна інтеракція через маски та фільтри стає важливим елементом позитивного сприйняття бренду серед споживачів.

З великим розмаїттям нових технологій та постійним розвитком AR, маски та фільтри в соціальних мережах стають лише початком цього захопливого шляху. За умови постійної інноваційної активності, компанії та користувачі можуть очікувати від AR-технологій ще більше цікавих та революційних можливостей, що сприятиме подальшому розвитку цієї сфери та розширенню меж творчості у віртуальному світі.

Це вже не просто інструмент для розваги чи реклами, але і потужний спосіб спілкування, що сприяє побудові автентичних взаємодій між брендами та споживачами. З арсеналом можливостей, що постійно розширюється, AR визначає нові стандарти в цифровому маркетингу, дозволяючи створювати неповторні та надзвичайні враження для користувачів соціальних мереж.

Список літератури

1. Sergio Ibáñez Sánchez, Carlos Orús,Carlos Flavián. Augmented reality filters on social media. Analyzing the drivers of playability based on uses and gratifications theory, 2022.

2. Kiah Hawker's, Nicholas Carah's. Snapchat’s augmented reality brand culture: sponsored filters and lenses as digital piecework, 2020.

3. Andy Tubig. Augmented Reality Marketing: What Is It and Why It Could Boost Your Social Media Strategy, 2023.

4. Roy Emmerson. The growing role of VR and AR in social media marketing, 2023.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МОЖЛИВОСТІ GODOT ENGINE ДЛЯ РОЗРОБКИ ІГОР
30.01.2024 10:57
ВИРІШЕННЯ ЗАДАЧ ТЕОРІЇ ГРАФІВ ЗАСОБАМИ PYTHON
26.01.2024 13:35
НАВЧАННЯ ЧАТ- БОТА НА ОСНОВІ ДАНИХ КОРИСТУВАЧІВ
25.01.2024 14:25
ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ БІЗНЕСОМ ПІД ЧАС ВІЙНИ: СУЧАСНІ ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
24.01.2024 22:01
ВАЖЛИВІСТЬ ТЕХНОЛОГІЇ БЛОКЧЕЙН ДЛЯ РІЗНИХ СФЕР ЛЮДСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
24.01.2024 20:48
ДОБІР АЛГОРИТМІВ ШИФРУВАННЯ ДЛЯ ПОБУДОВИ ПРОГРАМИ-ШИФРАТОРА ТЕКСТОВИХ ПОВІДОМЛЕНЬ
24.01.2024 19:16
AUTOMATION OF INFORMATION ACCOUNTING PROCESSES IN THE DEAN'S OFFICE CONTROL SYSTEM
24.01.2024 18:47
ARTIFICIAL INTELLIGENCE AS A TOOL FOR COUNTERING CYBER THREATS
23.01.2024 12:33
ДОДАТКОВІ ПОХИБКИ У ТЕНЗОРЕЗИСТОРНИХ ДАТЧИКАХ
22.01.2024 17:46
АНАЛІЗ ПРОБЛЕМ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЗБОРУ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ДАНИХ В БЕЗСЕРВЕРНИХ СИСТЕМАХ
22.01.2024 16:42




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.468 сек. / Mysql: 1570 (0.403 сек.)