:: ECONOMY :: ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ MOODLE В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ :: ECONOMY :: ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ MOODLE В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
:: ECONOMY :: ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ MOODLE В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 16



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ВИКОРИСТАННЯ ПЛАТФОРМИ MOODLE В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

 
22.01.2024 15:37
Автор: Мандрик Ірина Петрівна, кандидат географічних наук, Волинський національний університет імені Лесі Українки
[3. Педагогічні науки;]


Застосування дистанційної форми навчання з використанням різноманітних дистанційних платформ і технологій стає актуальним і необхідним компонентом як для української, так і для світової системи  вищої освіти. 

Для провадження мережевих технологій у професійну підготовку майбутніх фахівців, на думку багатьох дослідників, найбільш перспективним є використання систем управління навчанням LMS (Learnіng Management Systems), загальновизнаним лідером серед яких є інформаційне середовище Moodle. 

Moodle (Modular Object Oriented Dynamic Learning Environment – модульне об’єктно-орієнтоване динамічне навчальне середовище) – це навчальна платформа, яка призначена для об’єднання викладачів, адміністраторів і здобувачів освіти в одну надійну, безпечну та інтегровану систему для створення персоналізованого навчального середовища [4]. За допомогою даної системи можна створювати електронні навчальні курси і проводити як аудиторне (очне) навчання, так і навчання на відстані (заочне/дистанційне) [1].

Moodle має широкий набір функціональності, до якої входять: здача завдань; дискусійні форуми; завантаження файлів; оцінювання; обмін повідомленнями; календар подій; новини та анонси подій; онлайн тестування; вікі.

У середовищі Moodle здобувачі освіти отримують: доступ до логічно структурованих та укомплектованих навчально-методичних матеріалів (тексти лекцій, завдання для практичних/лабораторних і самостійних робіт; додаткові матеріали – підручники, посібники, презентації) та засобів для спілкування і тестування в будь-який час; засоби для групової роботи (Вікі, чат,  форум, вебінар тощо); засоби для самотестування і виконання завдань та їх оцінювання незалежно від людського фактору (викладача); можливість перегляду результатів проходження тесту; розширений доступ до Internet-ресурсів;  можливість дистанційно опановувати навчальний матеріал; можливість спілкування з викладачем через особисті повідомлення форум, чат;  можливість завантаження файлів з виконаними завданнями; можливість використання нагадувань про події в курсі.

Викладачі мають можливості: використовувати інструменти для розробки авторських дистанційних курсів; мати у структурованій формі навчально-методичне забезпечення освітнього компоненту; мати зручний інструмент для обліку та контролю навчальної діяльності студентів; встановлювати потрібні терміни виконання студентами завдань; використовувати текстові, графічні, аудіо- та відеоматеріали при організації навчального процесу; швидко і зручно змінювати, розширювати, доповнювати та корегувати навчально-методичні матеріали освітнього компоненту; організовувати комп’ютерне тестування контролю знань студентів, застосовуючи різні за типом запитання; мати автоматизовану систему рейтингового оцінювання самостійної роботи студентів; мати програмне забезпечення, що захищене від несанкціонованого доступу, змін та пошкодження (знищення); мати програмне забезпечення для виконання науково-методичних розробок за власним вибором, послідовністю та темпом [1; 3; 4].

З метою підвищення якості освітнього процесу та адаптації до карантинних обмежень і умов воєнного стану у Волинському національному університеті імені Лесі Українки у веб-середовищі системи управління навчанням Moodle (LMS Moodle) створюються і використовуються електронні курси освітніх компонентів.

Згідно з «Положенням про електронний курс освітнього компонента у Волинському національному університеті імені Лесі Українки» електронний курс (ЕК) –  це розроблена викладачем цілісна дидактична система, яка ґрунтується на авторській концепції вивчення освітнього компоненту (ОК), містить навчальні, контролюючі, довідково-інформаційні та інші електронні освітні ресурси, які реалізовані на базі мультимедійних та інтерактивних технологій та розміщені в LMS Moodle для забезпечення управління і супроводу вивчення окремих ОК [2].

Структура ЕК формується на основі силабуса освітнього компонента і повинна відображати нормативний та навчально-методичний складники. Електронні курси ОК розроблені для реалізації такої моделі «змішаного навчання», яка передбачає перенесення частини навчальної роботи з вивчення ОК в електронне середовище (самостійна робота, індивідуальні завдання, поточний контроль тощо) зі збереженням обсягу аудиторних занять.

Отже, система Moodle надає викладачу інструментарій для подання навчально-методичних матеріалів курсу, проведення теоретичних і практичних занять, організації як індивідуальної, так і групової навчальної діяльності здобувачів освіти, а здобувачам освіти – доступ до всіх поданих матеріалів.

Список літератури:

1. Кухаренко В. М., Бондаренко В. В. Екстрене дистанційне навчання в Україні: монографія. Харків: Вид-во КП «Міська друкарня», 2020. 409 с.

2. Положення про електронний курс навчальної дисципліни  у Волинському національному університеті імені Лесі Українки. URL:https://ed.vnu.edu.ua/wp-content/uploads/2020/11/94-2020_%D1%80%D0%B5%D0%B4.pdf (дата звернення 18.01.2024).

3. Триус Ю. В., Герасименко І. В., Франчук В. М. Система електронного навчання ВНЗ на базі Moodle: методичний посібник / за ред. Ю. В. Триуса. Черкаси, 2012. 220 с.

4. Moodle: веб-сайт. URL: https://moodle.org/ (дата звернення: 17.01.2024).



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
AI IN TEACHING LANGUAGES: PERSPECTIVES AND CHALLENGES
24.01.2024 18:28
ФОРМУВАННЯ SOFT SKILLS У ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ПОЛІТЕХНІЧНОГО ФАХОВОГО КОЛЕДЖУ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
23.01.2024 17:13
АНАЛІЗ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ ОКРЕМИХ ТЕМ ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ
23.01.2024 15:10
РОЗВИТОК SOFT SKILLS НА ЗАНЯТТЯХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
22.01.2024 15:29
TEACHING FOREIGN LANGUAGES FOR PROFESSIONAL PURPOSES IN THE CONTEXT OF ACADEMIC MOBILITY
20.01.2024 15:21
ПЕРЕВАГИ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ КЕЙСІВ У ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗДОБУВАЧАМИ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
15.01.2024 20:50
AN IMPLEMENTATION OF CRITICAL THINKING IN CREATING THE ATMOSPHERE OF OPENNESS AND RESPONSIBLE COOPERATION IN THE CLASSROOM
08.01.2024 19:56




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.332 сек. / Mysql: 1541 (0.279 сек.)