:: ECONOMY :: ВПЛИВ ПОКОЛІННЯ ЗУМЕРІВ НА ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ ЗВО У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ :: ECONOMY :: ВПЛИВ ПОКОЛІННЯ ЗУМЕРІВ НА ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ ЗВО У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
:: ECONOMY :: ВПЛИВ ПОКОЛІННЯ ЗУМЕРІВ НА ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ ЗВО У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ВПЛИВ ПОКОЛІННЯ ЗУМЕРІВ НА ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ ЗВО У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

 
20.01.2024 21:56
Автор: Пазич Аліна Павлівна, магістрант кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет, м. Київ, Україна
[1. Економічні науки;]

Стрімкий розвиток онлайн-середовища позначається на появі нових підходів та критеріїв до просування послуг, в тому числі закладів вищої освіти. Заохочення абітурієнтів в соцмережах чи підтримка лояльності існуючих студентів контентом університету сприяє адаптивності в конкурентному середовищі як на міжнародному, так і вітчизняному ринку. Контент має відповідати простору, де існує споживач, це стосується і ЗВО.

Теорія поколінь Штрауса-Гоува - це важлива складова для побудови маркетингової стратегії та вибору інноваційних підходів, вона враховує потреби, переконання, цінності груп споживачів, об’єднаних за поколінням [1, с. 60–63]. Згідно з даною теорією, покоління Z (Generation Z), які також відомі як «зумери» - це споживачі, народжені між 1997 і 2012 роками. Представники даного покоління виросли в епоху технологічного прогресу і розвитку соціальних медіа, що також відображається в їхньому навчальному середовищі. Зумери «живуть» в соцмережах, спілкуються, виражають свою думку, обмінюються враженнями та діляться частинкою свого життя. Майже 9 із кожних 10 споживачів покоління Z (88%) користуються платформою YouTube, а також: 76% використовують Instagram і 68% TikTok [6]. 

Покоління зумерів - це основні споживачі та творці відеоконтенту в соцмережах, вони задають тренди в відеомаркетингу [2, с. 70]. Одним із важливих каналів комунікації виступають короткі відео в соціальних мережах. Найбільш популярними платформами, які спеціалізуються на короткому відеоконтенті є ютюб шортс (Youtube Shorts), рілс (відео Reels в Instagram) та відео в TikTok. Створення відповідного контенту дозволяє алгоритмам платформ просувати відео на потенційно зацікавлену аудиторію. Також важливо регулярно та своєчасно розміщувати контент для підтримки залучення студентів. Згідно з дослідженням McKinsey, молодому поколінню характерний пошук правди, справедливості, саме тому сторінка університету чи факультету має позиціонуватися як надійне джерело інформації [5]. На відмінно від міленіалів покоління зумерів більш практично та матеріалістично ставляться до своїх рішень. Для абітурієнтів слід висвітлювати довгострокову цінність програми навчання, використовуючи стислу форму, якісні та кількісні переваги, наприклад, у вигляді інфографіки в постах Instagram [4]. 

Інфлюенсери в соцмережах мають неабиякий вплив на зумерів, понад 60% використовує Instagram під час пошуку нових брендів, товарів і послуг [3]. На сьогодні кількість підписників їм не так важлива, впливати на молодь можуть навіть наноінфлюенсери (до 1000 підписників) та мікроінфлюенсери (1000-50000 підписників). Контент інфлюенсера має відповідати цінностям зумерів, щоб викликати в них довіру. Залучення лідерів думок до гостьових лекцій, практичних вебінарів чи освітніх заходів сприятиме не лише збагаченню цінним досвідом для студентів, але і допоможе освітній установі залучити ширшу аудиторію.

Під час планування контенту в соцмережах слід розуміти цілі, які переслідує ЗВО. Вищі навчальні заклади повинні вміти продемонструвати в соцмережах, що їхня політика віддзеркалює прагнення до різноманітності, справедливості та інклюзії, а значить відображає головні цінності потенційних студентів.

Список літератури:

1. Онищенко А. С. Покоління як соціологічна категорія. Наукові праці. соціологія. 2014. Т. 234, № 222. С. 60–63.

2. Семенюк С. Б. Відеомаркетинг в діяльності закладів вищої освіти. Маркетинг і цифрові технології. 2019. Т. 3, № 1. С. 70.

3. Fields A. How to market to gen Z in 2024 the right way. Webfx. URL: https://www.webfx.com/blog/marketing/gen-z-marketing/. 

4. Higher education marketing strategies for generation Z. Becker-Digital. URL: https://www.becker-digital.com/blog/higher-education-marketing-generation-z.

5. What is gen Z?. McKinsey Company. URL: https://www.mckinsey.com/featured-insights/mckinsey-explainers/what-is-gen-z.

6. What social media does gen Z use. Oberlo. URL: https://www.oberlo.com/statistics/what-social-media-does-gen-z-use.

_________________________

Науковий керівник: Богачова Ася Володимирівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту і маркетингу, Київський національний лінгвістичний університет, Україна



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ У ВІЙСЬКОВИЙ ЧАС
26.01.2024 15:53
ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНКИ ДОСТАТНОСТІ КАПІТАЛУ БАНКУ
26.01.2024 15:28
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ДОХОДІВ БЮДЖЕТУ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ МІСТА В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
26.01.2024 12:33
МЕТОДИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ БІЗНЕС-СТРУКТУРИ
25.01.2024 13:40
ОБ’ЄДНАННЯ ПІДПРИЄМСТВ ЯК ЕКОНОМІЧНЕ РІШЕННЯ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ
24.01.2024 22:27
ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНКИ ГРОШОВИХ ПОТОКІВ ПІДПРИЄМСТВ
23.01.2024 17:33
ВПРОВАДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ЗМІН В МЕДИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ ЯК СКЛАДОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇХ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
23.01.2024 14:24
БІЗНЕС ТА ІНВЕСТИЦІЇ В УКРАЇНІ В ПЕРІОД ВОЄННОГО СТАНУ
23.01.2024 14:06
МІЖНАРОДНИЙ ЛОГІСТИЧНИЙ СЕРВІС
22.01.2024 18:40
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВЕКСЕЛЬНОГО ОБОРОТУ В УКРАЇНІ
22.01.2024 16:54




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.352 сек. / Mysql: 1599 (0.294 сек.)