:: ECONOMY :: SMM В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА :: ECONOMY :: SMM В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА
:: ECONOMY :: SMM В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

SMM В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА

 
19.01.2024 20:37
Автор: Сахарова Тетяна Вадимівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу ім. Павленка А. Ф. Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана
[1. Економічні науки;]

ORCID: 0000-0002-3876-0609 Сахарова Т.В.

В умовах поширення цифрових технологій та збільшення часу, що проводить пересічна людина в соціальних мережах, використання Social Media Marketing (SMM) набуває особливої актуальності. Результати багатьох досліджень свідчать, що використання соціальних мереж як каналу маркетингу може забезпечити значні прибутки для підприємств. В Україні ця тема є особливо важливою, оскільки багато компаній ще не використовують в повній мірі потенціал соціальних мереж. Під SMM діяльністю розуміють залучення соціальних платформ як каналів для продажу таабо маркетингових комунікацій зі споживачем, просування брендів, підвищення охоплення цільової аудиторії та збільшення трафіку на сайт підприємства.

Маркетинг в соціальних мережах – це дієвий спосіб таргетування та охоплення великих цільових аудиторій. На 2022 рік в світі нараховувалось більше за 5,2 млрд користувачів Інтернету, тобто близько 68% від кількості загального населення земної кулі [1]. Фактично стільки ж людей мають мобільні телефони, серед яких чотири п’ятих – це смартфони. В світі нараховується більше 4,6 млрд людей, який використовують соціальні мережі, а це майже 58% населення планети, 57% опитаних респондентів зазначили, що робили онлайн-купівлю за останні 30 днів.

За оцінками експертів в 2022 р. на неокупованих територіях України залишалося трохи більше 22 млн. громадян у віці 14-70 років, з яких близько 19 млн. є користувачами Інтернету [2]. Станом на липень 2022 року соцмережами користуються приблизно 76,6% дорослих українців, Враховуючи таку статистику в світі і в Україні, стає зрозумілим, чому SMM набуває в маркетинговій діяльності все більшої популярності. 

Дослідження від агенції Plusone за січень 2023 року визначили, в яких соціальних мережах українська аудиторія віком від 18 років є більшою. Так YouTube – є лідером на ринку, другим йде TikTok, третє місце займає Facebook з 13.7 мільйонами, і останнім - Instagram з 11.6 ами осіб [3]. Також, за даними statcounter GlobalStats, Твіттером користуєтся близько 5 мільйонів українців.

Великий потенціал маркетингу в соціальних мережах обумовлений значною потужністю соціальних мереж у трьох основних сферах: зв’язок, взаємодія та дані про клієнтів. 

Зв’язок. Соціальні медіа не тільки дозволяють компаніям зв’язуватися з клієнтами раніше неможливими способами, але надають багато шляхів зв’язку з цільовою аудиторією - від контент-платформ (наприклад, YouTube) і соціальних сайтів (наприклад, Facebook) до служби мікроблогів (наприклад, Twitter).

Взаємодія. Динамічний характер взаємодії в соціальних мережах – від прямого спілкування до пасивного «лайкання» - дозволяє компаніям використовувати можливості безкоштовної реклами на основі рекомендацій eWOM (електронне сарафанне радіо) між існуючими та потенційними клієнтами. 

Дані. Добре розроблений план SMM надає безцінний ресурс для підвищення маркетингових результатів: інформація про клієнтів. Інструменти SMM мають здатність не лише отримувати дані про клієнтів, але й використовувати їх для ефективного аналізу ринку або навіть для краудсорсингу нових стратегії.

Hootsuite, провідний постачальник програмного забезпечення в сфері управління соціальними медіа, рекомендує наступний план дій для створення SMM-кампанії:

- привести цілі SMM діяльності до чітких бізнес-цілей;

- визначити свого цільового клієнта (вік, місцезнаходження, дохід, посада, галузь, інтереси);

- провести конкурентний аналіз своїх конкурентів;

- зробити поточного та майбутнього SMM (успіхи та невдачі);

- створити календар для доставки SMM контенту;

- створювати найкращий у своїй сфері контент;

- відстежувати продуктивність, і за потреби, коригувати стратегію SMM [4].

Якщо структурувати інструменти і техніки маркетингу в соціальних мережах, то доцільно виділити наступні.

1.Контент-маркетинг.

2. Управління співтовариством.

3. Робота з блогерами.

4. Органічна реклама.

5. Активації в іграх в соцмережах.

6. Оффери в стрічці новин Facebook.

7. Віджети.

8. Кругове просування.

9. Конкурси, як інструменти SMM.

10. Крос-промо.

11. Хештеги.

12. Відеотрансляції і ефемерний контент.

13. Пошукова оптимізація всередині соціальних мереж.

14. Соціальний бейдж сайту або сниппет.

15. Таргетована розсилка повідомлень [5, с. 138].

Звісно, кожен з цих інструметів потребує докладного розгляду, що може стати темою для окремої наукової статті. Але тут ми лише зазначимо, що головні інструменти SMM дозволяють компаніям більш ефективно залучати свою цільову аудиторію, збільшувати свою популярність, підвищувати рівень лояльності аудиторії та, нарешті, досягати більш високих показників продажу своїх товарів та послуг. Вони становлять невід’ємну складову ведення маркетингу в соціальних мережах, адже можуть використовуватися у кожній з існуючих соцмереж. А конкретні інструменти для тієї чи іншої платформи потрібно обирати тільки з урахуванням відповідних цілей SMM. 

Література

1. 68 % людей зараз онлайн. Великий звіт Digital 2022 про користувачів Інтернету URL: https://ain.ua/2022/04/30/zvit-digital-2022/#:~:text=%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B9%20%D0%B7%D0%B2% D1%96%D1%82%20Digital%202022%20Global,%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BE% D0%B3%D0%BE%20%D0%BD%D0%B0%D1%81%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD %D0%BD%D1%8F%20%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D1%83%20%D0%B7%D 0%B0%D1%80%D0%B0%D0%B7%20%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9% D0%BD.

2. Digital в Україні 2022: тренди українського Інтернету та вплив війни URL: https://cases.media/article/digital-v-ukrayini-2022-trendi-ukrayinskogo-internetu-ta-vpliv-viini

3. Дослідження про кількість українських користувачів в Facebook та Instagram у 2023 році URL: https://plusone.com.ua/research/

4. Social Media Marketing Strategy: Eight easy steps to develop your social media presence URL: https://www.hootsuite.com/resources/social-media-strategy-guide

5. О. В. Виноградова, Н.М Недопако Маркетинг у соціальних мережах. Навчальний посібник. Київ: ДУТ, 2022. 202с. URL: https://dut.edu.ua/uploads/l_2239_36285110.pdf



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ У ВІЙСЬКОВИЙ ЧАС
26.01.2024 15:53
ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНКИ ДОСТАТНОСТІ КАПІТАЛУ БАНКУ
26.01.2024 15:28
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ДОХОДІВ БЮДЖЕТУ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ МІСТА В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
26.01.2024 12:33
МЕТОДИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ БІЗНЕС-СТРУКТУРИ
25.01.2024 13:40
ОБ’ЄДНАННЯ ПІДПРИЄМСТВ ЯК ЕКОНОМІЧНЕ РІШЕННЯ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ
24.01.2024 22:27
ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНКИ ГРОШОВИХ ПОТОКІВ ПІДПРИЄМСТВ
23.01.2024 17:33
ВПРОВАДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ЗМІН В МЕДИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ ЯК СКЛАДОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇХ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
23.01.2024 14:24
БІЗНЕС ТА ІНВЕСТИЦІЇ В УКРАЇНІ В ПЕРІОД ВОЄННОГО СТАНУ
23.01.2024 14:06
МІЖНАРОДНИЙ ЛОГІСТИЧНИЙ СЕРВІС
22.01.2024 18:40
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВЕКСЕЛЬНОГО ОБОРОТУ В УКРАЇНІ
22.01.2024 16:54




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.355 сек. / Mysql: 1570 (0.28 сек.)