:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПЕРСОНАЛЬНИХ КОМП’ЮТЕРІВ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ :: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПЕРСОНАЛЬНИХ КОМП’ЮТЕРІВ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПЕРСОНАЛЬНИХ КОМП’ЮТЕРІВ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПЕРСОНАЛЬНИХ КОМП’ЮТЕРІВ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

 
14.12.2023 20:16
Автор: Подолянчук Станіслав Вікторович, кандидат фізико-математичних наук, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
[3. Педагогічні науки;]


Використання сучасних засобів обчислювальної техніки на сьогодні є невід’ємним компонентом освітнього процесу. Воно носить комплексний характер і на практиці реалізується у формі комп’ютеризації освіти.

Комп’ютеризація освіти в загальному розумінні являє собою упорядковану сукупність взаємопов’язаних організаційно-правових, соціально-економічних, навчально-методичних, науково-технічних, виробничих і управлінських процесів, спрямованих на формування в системі освіти комп’ютерно-технологічної платформи процесу інформатизації освіти [1, с. 410].  

У закладах вищої освіти, враховуючи змістовне наповнення навчальних дисциплін, постійне впровадження нових освітніх технологій та порівняно велику частку самостійної роботи  комп’ютеризація освіти набуває все більшої ваги. При цьому напрямки використання персонального комп’ютера можуть бути доволі різноманітними. Він може бути достатньо важливим компонентом  освітнього процесу і виступати в якості засобу інтеграції в професійній підготовці [2]. За допомогою персонального комп’ютера можна реалізовувати функцію контролю з одночасним обліком та узагальненням отриманих результатів, що є доволі важливо при використанні різноманітних рейтингових систем [3]. Його універсальність дозволяє як індивідуальне застосування, так і використання у складі комп’ютерних мереж [4]. 

Важливе місце персональний комп’ютер посідає при підготовці вчителів трудового навчання і технологій, адже його використання сприяє індивідуалізації навчання, об’єктивності контролю, вихованню інформаційної культури, оволодінню навичками оперативного прийняття рішень у складній ситуації, можливості оперативно отримувати необхідну інформацію, інтенсифікації самостійної роботи [5].  

Важливого значення  набуває можливість використання персонального комп’ютера  при викладанні технічних дисциплін, що обумовлено низкою їх характерних ознак (особливостей). Серед них: 

• чіткість та логічна послідовність змістовної частини; 

• наявність в багатьох випадках різноманітних та достатньо об’ємних математичних розрахунків;  

• використання у процесі пояснення нового навчального матеріалу графічних об’єктів (рисунків, схем, графіків тощо); 

• використання у процесі розрахунків різноманітних констант, коефіцієнтів та іншого довідкового матеріалу; 

• необхідність в багатьох випадках статистичної обробки отриманих експериментальних даних. 

Очевидно, що ті алгоритми, які закладені в роботу сучасного програмного забезпечення, органічно поєднуються з перерахованими особливостями та дозволяють без особливих проблем впоратись з поставленими завданнями.  

Слід зазначити, що в умовах дистанційного навчання вагомість персональних комп’ютерів при викладанні технічних дисциплін у процесі підготовки вчителів трудового навчання та технологій помітно зростає. Перш за все сучасні програми для організації відео конференцій дозволяють  забезпечити необхідну ефективність організації освітнього процесу в умовах віддаленого доступу його учасників. Вони забезпечують можливість реалізації практично всіх основних складових такого процесу: від пояснення нового навчального матеріалу до контролю за рівнем його засвоєння.

При цьому можна виділити декілька характерних ознак (особливостей), які є дуже важливими саме при викладанні технічних дисциплін. Серед них:

• високий ступінь візуалізації навчального матеріалу, яка в тому числі дає можливість демонструвати динамічні зображення; 

• можливість проведення різноманітних розрахунків в синхронному режимі; 

• використання різних за своєю специфікою та призначенням програмних продуктів;

• можливість оперативного проведення об’єктивного контролю рівня засвоєння навчального матеріалу. 

Таким чином, персональний комп’ютер відіграє важливу роль у підготовці вчителів трудового навчання та технологій. При цьому ця роль в умовах дистанційного навчання, враховуючи особливості технічних дисциплін, постійно зростає.

Список літератури:

1. Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України ; головний редактор В. Г. Кремень. Київ, 2008. 1040 с.

2. Подолянчук С. Персональний комп’ютер як засіб інтеграції в професійній підготовці. Педагогіка і психологія професійної освіти. 1999. №1. С. 89–92.

3. Подолянчук С. В. Проблеми комплексного використання модульно-рейтингової системи у вищих закладах освіти. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету. Серія «Педагогіка і психологія». 1999. №1. С. 25–31.

4. Гуревич Р., Подолянчук С., Гуревич І. Застосування комп’ютерних мереж у навчальних закладах. Педагогіка і психологія професійної освіти. 1998. №3. С. 83–92.

5. Коробань О. В. Перспективи використання комп’ютерних технологій у процесі підготовки вчителя трудового навчання. Актуальні проблеми підготовки вчителя трудового навчання та технологій: теорія, досвід, проблеми. 2019. Вип. 2. С. 27–30.

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ГЕНДЕРНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
29.11.2023 11:48
ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ТРЕНЕРІВ
14.12.2023 11:00
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ ПОВНОЗНАЧНИХ ЧАСТИН МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
13.12.2023 21:55
СТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ВІДЕО В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
13.12.2023 21:44
ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ «МОЛЕКУЛЯРНА БІОЛОГІЯ»
13.12.2023 21:34
ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ПОБУДОВИ ТРИГОНОМЕТРИЧНИХ ФУНКЦІЙ ЗА ДОПОМОГОЮ ПРОГРАМИ, СТВОРЕНОЇ В PROCESSING
13.12.2023 21:00
ОСВІТНІ МЕДІАТЕКСТИ В ДИСКУРСІ МІЖКІЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
13.12.2023 15:15
РЕФЛЕКСІЇ ГЛОБАЛІЗМУ ТА АНТИГЛОБАЛІЗМУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНСЬКОМУ НАУКОВОМУ ДИСКУРСІ
11.12.2023 23:23
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ В УМОВАХ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
10.12.2023 22:35
ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСІВ GOOGLE ПІД ЧАС ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
01.12.2023 20:06




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.240 сек. / Mysql: 1599 (0.187 сек.)