:: ECONOMY :: ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСІВ GOOGLE ПІД ЧАС ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ :: ECONOMY :: ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСІВ GOOGLE ПІД ЧАС ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
:: ECONOMY :: ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСІВ GOOGLE ПІД ЧАС ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 8



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСІВ GOOGLE ПІД ЧАС ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ

 
01.12.2023 20:06
Автор: Верлан Тетяна Леонідівна, викладач хімії, біології та екології, Відокремлений структурний підрозділ «Світловодський політехнічний фаховий коледж Центральноукраїнського національного технічного університету»
[3. Педагогічні науки;]

Дистанційне навчання стало невід’ємною формою організації навчання та повсякденної роботи із здобувачами освіти в сучасних умовах. 

Для належної організації навчання необхідні не лише якісне інтернет-підключення і технічне забезпечення, але й опанування та вдосконалення педагогами власних цифрових компетентностей, щоб повноцінно й уміло використовувати можливості цифрових платформ та інструментів для роботи із здобувачами освіти.

Серед величезної кількості соціальних додатків особливу увагу слід приділити додаткам Google. 

Google є однією із найпопулярніших компаній у світі. І все це завдяки величезній кількість продуктів, додатків та послуг, які роблять наше життя легшим. 

Google додатки – це не тільки безмежні розваги, а невід’ємний помічник у навчанні, кожного сучасного, як викладача так і здобувача освіти.

Застосування цих додатків у освітньому процесі надає багато переваг: простота в використанні; вільний та швидкий доступ до документів та матеріалів з будь-якої точки (як з коледжу, так і з дому); організація спільної роботи із здобувачами освіти в режимі On-line; перевірка виконання домашніх завдань; отримання додаткової освіти; організації роботи як за допомогою комп’ютера так і за допомогою мобільних пристроїв; створювати власні освітні ресурси; безкоштовність і т.д.

Google Диск – віртуальне сховище даних, з можливістю організації власного робочого простору (ємність Диску 15 ГБ). 

Він відкриває  для  викладача  надзвичайно  широкі можливості  в  освітньому  процесі:  підготовка  до  занять; систематизація розроблених матеріалів; використання на заняттях диференційованого навчання; методична  робота  у  творчих  групах  (використання  можливостей  спільного доступу до файлів та папок); самоосвіта; робота з батьками і т.д.

Отже, використовуючи Google Диск  можна ефективно розпланувати час  та оптимізувати дистанційно освітній процес, таким чином формуючи  інформаційно-цифрову  компетентність як складову  проектування нового освітнього  середовища.

Google Meet – це додаток відеотелефонного зв’язку.

У Google Meet дуже зручно проводити захищені відеоконференції. Google випустив безкоштовну версію, і вона доступна для всіх, хто має обліковий запис Gmail.

Google Meet був розроблений спеціально для широкомасштабних відеоконференцій, до яких можна приєднатись за допомогою посилання або коду. 

Він працює у більшості браузерів, але, оскільки це продукт Google, він найкраще працює в Chrome. 

Ви можете розпочати відеодзвінок, а потім поділитися посиланням або кодом та запросити здобувачів освіти електронною поштою. 

Ви можете ділитися своїм екраном, переходити на вигляд плитки, вмикати підписи в реальному часі або також надсилати текстові повідомлення і т.д. 

Переваги Google Meet:  синхронізація з контактами в Google-акаунті; прив’язка до Google Календаря (ви побачили важливу подію і тут же можете створити конференцію з цього приводу, запросивши здобувачів освіти зі списку контактів); приєднуватися можна як через браузер, так і через додаток для Android або iOS; спільне використання екрану для надання документів, електронних таблиць або презентацій; зашифровані дзвінки між всіма користувачами; на екрані можуть відображатися 16 учасників в режимі «Мозаїка» і т.д.

Google Форми – веб-сервіс, за допомогою якого викладач може легко  і  швидко  проводити  опитування,  створювати  анкети,  тести,  збирати  та опрацьовувати інформацію і т.д.

Враховуючи  той  факт,  що  проведення тестування  для  оцінки  рівня  знань  здобувачів освіти  є  процесом  швидким  та  зручним, можна з впевненістю стверджувати що Google Форми є потужним знаряддям у роботі сучасного викладача. 

Робота  з  Формами  передбачає  інтеграцію  з  електронними  таблицями Google  для  автоматичного  збереження  відповідей  респондентів.  Сервіс автоматично генерує електронну таблицю для збору та опрацювання отриманих відповідей,  у  якій  відображаються  результати  тестування  (опитування)  із зазначенням дати і часу заповнення. 

Результати тестувань можна переглянути також і у форматі діаграм.

Кожному завданню можна присвоїти певну кількість балів, призначивши правильні відповіді. Система автоматично визначає чи правильну відповідь дав здобувач освіти та ставить відповідну оцінку. 

Після публікації створений тест стає доступним для респондентів, в той же час  його  все  ще  можна  редагувати.  

Google  Документи  – веб-сервіс,  що  дозволяє  створювати, редагувати та переглядати текстові документи, надавати колективний доступ для роботи з ними.

Google Таблиці – веб-сервіс, що дозволяє створювати, редагувати та  експортувати  електронні  таблиці.  Дає  можливість  спільного  доступу  до таблиць для їх перегляду та редагування.

Отже, безпосередньо в освітньому процесі додатки, які надає компанія Google, можна  використовувати  для: інтерактивного  спілкування  учасників освітнього процесу (електронна пошта); спільного використання он-лайнових додатків (календар, документи, таблиці, презентації і т.д); Google  форми дають  змогу  викладачеві  в  автоматичному  режимі  перевіряти правильність  виконання  вправ; застосовувати  різні джерела інформації, постійно маючи їх «під рукою» (хмарне сховище Google Диск) і т.д.

Використання можливостей додатків Google значно підвищує інтерес здобувачів освіти до  навчання,  створює  умови  для  саморозвитку,  активізує  пізнавальну діяльність,  сприяє  формуванню  інформаційної  компетентності.

Використовуючи  додатки  Google,  викладачі  та  здобувачі освіти  отримують  інструменти  для спільної  роботи  в  освітньому  процесі  (створення  різних документів,  спільна проектна діяльність і т.д). 

Використання можливостей додатків Google значно підвищує інтерес здобувачів освіти до  навчання,  створює  умови  для  саморозвитку,  активізує  пізнавальну діяльність,  сприяє  формуванню  інформаційної  компетентності. 

Використовуючи  додатки  Google,  викладачі  та  здобувачі освіти  отримують  інструменти  для спільної  роботи  в  освітньому  процесі  (створення  різних документів,  спільна проектна діяльність і т.д). 

Використані джерела:

1. Сервіси Google. Частина І. Створення облікового запису (акаунту) Google.  [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://bit.ly/3Da7OXd 

2. Сервіси Google. Частина ІІ. Робота з Google Диском. [Електронний ресурс]. –  Режим доступу: https://bit.ly/3H6BZB4

3. Google Meet:підключення, налаштування та принцип роботи. [Електронний ресурс]. –  Режим доступу: https://bit.ly/3oeUCKy

4. Інструкція по роботі з Google-таблицями. [Електронний ресурс]. –  Режим доступу: https://bit.ly/3F5KCtR

5. Як створити Google Форму з тестом? [Електронний ресурс]. –  Режим доступу: https://bit.ly/3D7k0bp

6. Як створити Google (Гугл) документ тa працювати з ним. [Електронний ресурс]. –  Режим доступу: https://bit.ly/3wAjcJu

7. Романів Т.В. Персональний інформаційно-освітній простір сучасного вчителя. [Електронний ресурс]. -  Режим доступу: https://bit.ly/30byxUQ

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ГЕНДЕРНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
29.11.2023 11:48
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПЕРСОНАЛЬНИХ КОМП’ЮТЕРІВ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
14.12.2023 20:16
ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ТРЕНЕРІВ
14.12.2023 11:00
КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ ПОВНОЗНАЧНИХ ЧАСТИН МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
13.12.2023 21:55
СТВОРЕННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ВІДЕО В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ
13.12.2023 21:44
ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ ПРИ ВИВЧЕННІ ДИСЦИПЛІНИ «МОЛЕКУЛЯРНА БІОЛОГІЯ»
13.12.2023 21:34
ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ПОБУДОВИ ТРИГОНОМЕТРИЧНИХ ФУНКЦІЙ ЗА ДОПОМОГОЮ ПРОГРАМИ, СТВОРЕНОЇ В PROCESSING
13.12.2023 21:00
ОСВІТНІ МЕДІАТЕКСТИ В ДИСКУРСІ МІЖКІЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ
13.12.2023 15:15
РЕФЛЕКСІЇ ГЛОБАЛІЗМУ ТА АНТИГЛОБАЛІЗМУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНСЬКОМУ НАУКОВОМУ ДИСКУРСІ
11.12.2023 23:23
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ В УМОВАХ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
10.12.2023 22:35




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.345 сек. / Mysql: 1570 (0.287 сек.)