:: ECONOMY :: ЦИФРОВА МІЖНАРОДНА ТОРГІВЛЯ: ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ГЛОБАЛЬНУ ЕКОНОМІКУ :: ECONOMY :: ЦИФРОВА МІЖНАРОДНА ТОРГІВЛЯ: ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ГЛОБАЛЬНУ ЕКОНОМІКУ
:: ECONOMY :: ЦИФРОВА МІЖНАРОДНА ТОРГІВЛЯ: ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ГЛОБАЛЬНУ ЕКОНОМІКУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 35

Термін подання матеріалів

20 листопада 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ЦИФРОВА МІЖНАРОДНА ТОРГІВЛЯ: ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ГЛОБАЛЬНУ ЕКОНОМІКУ

 
21.11.2023 21:22
Автор: Дуб Роксолана Степанівна, студент, Львівський національний університет імені Івана Франка, м. Львів; Полюга Дарія Михайлівна, кандидат економічних наук, Львівський національний університет імені Івана Франка, м. Львів
[1. Економічні науки;]

ORCID: 0000-0002-1785-9239  Dariya Polyuha

Одним з факторів, що визначає економічний розвиток країн світу є технологічний розвиток. За допомогою цифрових інновацій народжуються нові технології, наукові розробки та інформаційні трансформації. Також можна додати, що Інтернет має велике значення, тому суттєво вливає на міжнародну торгівлю. За останнє десятиліття частка електронної торгівлі зросла більше як 5 разів [1]. Розвиток цифрової торгівлі відбувається в різних напрямках: бізнес для бізнесу (B2B), бізнес для споживачів (B2C), споживач для споживача (C2C), споживач для бізнесу (C2B), бізнес для уряду (B2A), споживач для уряду (C2A) [3]. 

Мільярди осіб по всьому світу роблять покупки онлайн з використанням найпоширеніших форм цифрових технологій. Інтернет віртуалізував ринок шляхом перенесення в нього економічних процесів.  Широко відомим проявом віртуалізації є е-комерція, тобто торгівля за допомогою Інтернету. Наявна статистика демонструє інформацію про збільшення обсягів електронної комерції у категорії B2C продажів у 1,5 раза та в категорії B2B у 2 рази [1]. Дослідження глобального ринку електронної комерції показують, що обсяги продажів в інтернеті й далі будуть демонструвати позитивну тенденцію. Вживаність соціальних мереж таких, як Facebook, Instagram та TikTok збільшується. Все більш активно користуються новими технологіями та зручними інструментами онлайн-комунікації. 

Сьогодні Китай лідер за обсягом покупок та найбільший швидко зростаючий ринок електронної комерції, куди входять такі дочірні компанії як: Taobao, Alibaba, Tmall та JD.com. Наступною країною за величиною електронної торгівлі є США, яка є лідером за кількістю інтернет-магазинів. Якщо розглядати дохід, то великі гравці електронної комерції Amazon, Staples, Office Depot та eBay в Америці приносять більший прибуток ніж китайські компанії [4]. Вважають, що Amazon є одним з найдорожчих технологічних компаній в сіті та другим за величиною роботодавцем у Сполучених Штатах. 

Сполучене Королівство Великобританії нічим не поступається лідерам електронної комерції і є однією з передових країн у цій сфері. Країна контролює важливі вебсайти такі як Home Retail Group, Tesco, Play.com, Amazon UK та має великий відсоток продажу від електронної торгівлі. На черзі Японія, яка займає високе положення в е-комерції. Відомою платформою в країні є Rakuten, що володіє великою часткою вебсайтів інтернет торгівлі по всьому світі. Німеччина є наступним великим ринком в Європі після Великобританії. Tengelmann, eBay, Otto і в тому числі Amazon є передовими цифровими платформами для торговельної діяльності. Якщо говорити про французький ринок електронної торгівлі, то він відомий своїми впливовими компаніями Odigeo та C-discount. 

Основною рисою для європейських компаній у сфері е-комерції є наявність компанії Amazon, яка визнана як лідер у світі за обсягами свого обороту, ставши неперевершеним гігантом у світі електронної комерції. Своєю чергою обсяги торгівлі зростають за допомогою соціальних  медіа, також з допомогою онлайн-платежів та мобільних додатків. Global Ecommerce Report зазначають, що Amazon, eBay та Aliexpress є головними онлайн-ринками е-комерції  у світі. [1] Однак, потрібно зауважити, що Африка залишається найменш конкурентним гравцем на ринку електронної комерції. Хоча, в деяких частинах материка спостерігається динамічний розвиток онлайн торгівлі [4].

Розширення цифрової торгівлі та електронної комерції має свої сильні сторони. Ефекту масштабу створює світовий торговельний майданчик та покращує рівень конкурентоспроможності компаній, чим розширює та урізноманітнює вибір для споживачів. Покращення рівня здоров’я чи освіти, підвищення розвитку інноваційних технологій підштовхують до активної комерційної діяльності. Сьогодні цифрова торгівля крім освіти трансформує такі види діяльності та різновиди зайнятості як маркетинг, логістика, фриланс та аутсорсинг, створюючи нові трудові місця. 

Проте, якщо провести аналіз онлайн торгівлі, то можна побачити, що класична торгівля чи звичні методи торгівлі нічим не поступається новим нововведенням. Але все ж таки, електронна комерція видозмінила модель ведення бізнесу. Однією з ключових сфер для подальших наукових досліджень глобального ринку електронної комерції є детальний аналіз показників майбутнього зростання, усунення проблем в доступі до Інтернету та взаємозв’язок електронної комерції з цифровою економікою майбутнього в межах глобальної економіки [2,3].

Список літератури:

1. Ковтун Т.Д., Матвієнко А.П. Сучасний стан і перспективи розвитку світового та вітчизняного ринків електронної комерції // Бізнес Інформ. - 2020. - Nº4. - C. 295-303. – Режим доступу до ресурсу: http://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2020-4_0-pages-295_303.pdf

2. Кононенко Л.В., Назарова Г.Б., Шишкіна Т.М. Трансформування міжнародної торгівлі в умовах глобалізації і цифровізації економіки  / Кононенко Л.В., Назарова Г.Б., Шишкіна / / Журнал «Наука і техніка сьогодні». - 2022. - №5(5). – С. 110-121. – Режим доступу до ресурсу: http://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/1597 

3. Яценко О. М., Грязіна А. С., Шевчик О. О. Електронна комерція як елемент глобальної торговельної системи. Актуальні проблеми економіки. 2019. № 8. С. 4–15. – Режим доступу до ресурсу: https://eco-science.net/archive/2019/APE-08-2019/8.19_topic_Yatsenko%20O.pdf

4. Information economy report: Unlocking the potential of E-commerce for developing countries. United Nations Conference on Trade and Development.// UNCTAD. – 2015. – Режим доступу до ресурсу: https://unctad.org/system/files/official-document/ier2015_en.pdf

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ІНТЕГРОВАНІ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ТА ІНТЕГРОВАНІ КОМУНІКАЦІЇ: ТЕРМІНОЛОГІЧНА ОПОЗИЦІЯ ТА ПИТАННЯ ТЕОРІЇ
22.11.2023 23:55
АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ У ВОЄННИЙ ЧАС
22.11.2023 09:53
ГЛОБАЛЬНІ ЕКОНОМІЧНІ КРИЗИ XXI СТОЛІТТЯ: ПРИЧИНИ, НАСЛІДКИ ТА КОНТРОЛЬ ВИНИКНЕННЯ
22.11.2023 00:32
УПРАВЛІННЯ ЛЮДСЬКИМИ РЕСУРСАМИ У МІЖНАРОДНОМУ БІЗНЕСІ: РОЗВИТОК ТА ВИКЛИКИ
21.11.2023 23:03
ПЕРСПЕКТИВИ ЗАЛУЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ ІНВЕСТИЦІЙ В КОНТЕКСТІ ПІСЛЯВОЄННОЇ ВІДБУДОВИ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
21.11.2023 22:50
ОСНОВНІ НАПРЯМИ РЕАЛІЗАЦІЇ НОВОЇ СПІЛЬНОЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ЄС: ПЕРСПЕКТИВИ ДЛЯ УКРАЇНИ
21.11.2023 22:32
ЗОВНІШНЬОТОРГОВЕЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ УКРАЇНИ У ВОЄННИЙ ПЕРІОД: СТАН, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ
21.11.2023 21:37
ПЕРЕВАГИ БРЕНДИНГУ ТЕРИТОРІЙ
21.11.2023 19:32
ФІНАНСОВИЙ МЕХАНІЗМ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ЗАКЛАДІВ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ
21.11.2023 18:51
ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ПІДХОДУ В ФОРМУВАННІ КАДРОВОЇ ПОЛІТИКИ В БАНКІВСЬКИХ УСТАНОВАХ
21.11.2023 01:12




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 1.221 сек. / Mysql: 1570 (1.106 сек.)